XXL Nutrition

is dit een goed kuur schema?

D T.

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Week 1/2 1ml test 1ml deca
week 3/10 2ml test 1ml deca
week 11/12 1ml test
( totaal 20ml test 10ml deca)

Week 14/15/16/17 20mg nolva.

• Topic Starter Topic Starter
Idd om geleidelijk te uppen. En af te bouwen! Zoals aan geraden word. Gear is no problem... maar nu is nog mijn vraag niet beantwoord... Wat zoude jullie voorstellen dan?

Idd om geleidelijk te uppen. En af te bouwen! Zoals aan geraden word. Gear is no problem... maar nu is nog mijn vraag niet beantwoord... Wat zoude jullie voorstellen dan?
voor de rest kan het zo alleen het geleidelijk opbouwen is niet nodig maar als je dat perse wilt be my guest..

en persoonlijk zou ik de deca op 2ml zetten

Tips zijn gegeven, als je daar niks mee doet moet je de kuur lekker op je eigen manier doen. Succes ermee :thumb:

welke shock zou je moeten krijgen?

denk eerder dat die niet meer gear heeft.
niet meer wil halen.
Dit is natuurlijk precies 2 vials test 1 deca.

Je gaat sowieso niet genoeg hebben omdat je te weinig uit je vial haalt.
Gewoon vanaf begin hele dosis erin

• Like
Waarderingen: vntl
Ga maar uit van 9ml per vial.

Wie raad dit aan? Als iemand je dit aanraad heeft die vrij weinig verstand van kuren.

Afbouwen heb ik wel voorbij zien komen hier.
Mensen die tijdelijk minder test zetten 125mg omdat ze de klap dan als minder groot ervaren. Meningen zijn hierover verdeeld

Direct antwoord op zijn vraag:

Nee.

Week 1/2 1ml test 1ml deca
week 3/10 2ml test 1ml deca
week 11/12 1ml test
( totaal 20ml test 10ml deca)

Week 14/15/16/17 20mg nolva.

De ester geeft al geleidelijk het hormoon af, daar hoef je niet nog eens zelf een verloop in te brengen want dat zorgt juist voor pieken en dalen die je niet wilt hebben.

Terug
Naar boven