AndroidHealthClinic

is dit een goed kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jair16

Advanced Bodybuilder
Waardering
417
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
ik ga volgende week weer een kuurtje doen ik heb vanallerlei shema's op internet gezien en deze sprak me het meesten aan...
is dit een goed kuurtje? of moet ik wat verlagen of verhogen????

dianabol is het
Week 1 10 mg per dag.
Week 2 20 mg per dag.
Week 3 30 mg per dag.
Week 4 30 mg per dag.
Week 5 30 mg per dag.
Week 6 20 mg per dag.
Week 7 10 mg per dag.
Week 8 5 mg per dag.

het is bijna zomerrrrrrrrrrrrrrrr

En kuurschema slaat nergens op. Nakuren, heb je daar ook wat over gelezen?

neen man

dit is echt een zeer slechte kuur

je voorreerst veeeeeeeel te jong met je 16 jaar en mocht je het toch doen de dosis constand houden op 30 mg gedurende 6 weken en je nakuur niet vergeten

Ik zou het zeeeer dom vinden voor op je 16de te kuren maar als je het toch gaat doen kan je het evengoed goed doen maar ik raad het ten zeerste af

trainen -rust - voeding probeer het daar eens mee;)

en je bent 16 jaar

• Topic Starter Topic Starter
dit heeft niks met zomer met zomer te maken...over na kuren heb ik ook veel over gelezen

ook al gelezen dat je veeeeeeeeeel te jong bent om te kuren?

Verder is op en af bouwen achterhaald

• Topic Starter Topic Starter
:grumble: niet vanaf 21jaar

jair16 zei:
dit heeft niks met zomer met zomer te maken...over na kuren heb ik ook veel over gelezen

niet doen,

ik snap het, je kan niet wachten tot je mag kuren en mag groter en groter worden.

maar de magic key is niet kuren,
van kuren alleen groei je niet echt, of zelfs helemaal niet.

goede voedingsschema, goede trainingsschema,, dingen opofferen voor de sport/ je fisiek. etc. etc.

anabolen zijn medicijnen met een leuke bijwerking voor bodybuilders,
maar het is gevaarlijk althans het kan extreem gevaarlijk zijn.
want het kan je de dood in jagen.
en vooral nou op jonge leeftijd, je bent zestien !!! jou lichaam is nog in ontwikkeling, als jij dat nou verkloot omdat je persee een kuurtje wil doen. dan heb je daar dadelijk spijt van je hele leven lang.

zorg als eerst dat je ver komt met naturel bodybuilding en zo een hele goed basis legt om daarmee ook dadelijk te kuren
en als je dan goed gegroeid bent na een paar jaar, kun je lekker gaan kuren...
maar vergeet het nou voor eventjes.

want als je nou gaat kuren dan word je toch niet heel heel veel groter, ik wed dat je dan pas in het stadium zit van iemand die net een 1 of 2 jaar naturel bodybuild, heb je niks aan dus !!!

ben slim, ben een (naturel) bodybuilder !!!

Hoeveel kuren heb je al gedaan dan, als je 'weer' gaat kuren?

Br0 zei:
ook al gelezen dat je veeeeeeeeeel te jong bent om te kuren?

En hoe oud moet je zijn om een JOINT of DRGUS te gebruiken ?????

Want ik ken veel mensen van 15 a 16 jaar die roken meer en gebruiken meer drugs dan de meeste hier anabolen.
Dat je op je 16 gaat kuren dat is mischien niet zo verstandig maar ik heb liever een kuur dan drugs in mijn pens.

En die paar pilletjes wat hij wilt nemen kan geen kwad hoor?????

Kerel, onder je 21 wil je lichaam ook nog bepaalde hormonen aanmaken en dergelijke. Eerst uitgroeien en naturel minimaal 90% uit je potentie zien te halen. Die laatste 10% kun je dan met behulp van doen.

rafael25 zei:

Want ik ken veel mensen van 15 a 16 jaar die roken meer en gebruiken meer drugs dan de meeste hier anabolen.
Dat je op je 16 gaat kuren dat is mischien niet zo verstandig maar ik heb liever een kuur dan drugs in mijn pens.

Waarom niet gewoon én geen drugs én geen AS, jij doet nu net of je moet kiezen tussen die 2 :rolleyes:

rafael25 zei:

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

rafael25 zei:

16 jaar man.................16jaar.Was ik net klaar met met playmobiel spelen.Kap nou man

Dje bent nu 16? En die foto die je hebt geplaatst, thats really you? Welke leeftijd ben je dan ongeveer begonnen met kuren?

Laatst bewerkt:
rafael25 zei:

Meestal word hier veel te huiverig gedaan over doseringen etc....

Maar in dit geval vind ik het echt dom om al te beginnen.
De gevolgen kunnen veel groter zijn dan af en toe een pilletje (xtc).

Hij heeft al een aantal kuurtjes achter de rug dus ze hormoonhuishouding is al aardig naar de cornuto.

Maar als je toch gaat kuren hou het gewoon constant op dezelfde dosis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven