XXL Nutrition

is dit een goed kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik me niet sterk vergis waren je vorige kuren toch ook dbol only? Hoe zat het daar met je nakuur?

BigMaus zei:
Meestal word hier veel te huiverig gedaan over doseringen etc....

Maar in dit geval vind ik het echt dom om al te beginnen.
De gevolgen kunnen veel groter zijn dan af en toe een pilletje (xtc).

16 jaar is ook een beetje jong om te beginnen is ook zo (allemaal gelijk)maar die paar pilletjes dianabol (is toch geen echt kuur)is leuk om beetje in te komen.

BIG MAUs ik heb vaker meegemakt dat mensen eerder door xtc pilletje neervielen dan door 100 d-bol's.

Maar 16 jaar is ook jong !!!!!!!!!!

Beste Rafael,

Ik ga je hier niet publiekelijk afzeiken, maar het een en ander moet gezegd worden.

1. dbol is een serieus middel die je iegen productie volledig zal lamleggen.
2. stero's zijn niet echt middellen waar je in je pubertijd mee wil klootzakken.
(letterlijk zelfs).
Als iemand zn endogene systeem nu al om zeep wil helpen kan dat op die leeftijd grote gevolgen hebben.
3. wij proberen mensen (jochies) hiervan te overtuigen ter bescherming.
4. van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?
Maar goed, drugs is dan iets wat ik ook niemand aanraad.
Ben nm geheel-onthouder (ja ik neuk wel ja) :D

BigMaus zei:
Beste Rafael,

Ik ga je hier niet publiekelijk afzeiken, maar het een en ander moet gezegd worden.

1. dbol is een serieus middel die je iegen productie volledig zal lamleggen.
2. stero's zijn niet echt middellen waar je in je pubertijd mee wil klootzakken.
(letterlijk zelfs).
Als iemand zn endogene systeem nu al om zeep wil helpen kan dat op die leeftijd grote gevolgen hebben.
3. wij proberen mensen (jochies) hiervan te overtuigen ter bescherming.
4. van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?
Maar goed, drugs is dan iets wat ik ook niemand aanraad.
Ben nm geheel-onthouder (ja ik neuk wel ja) :D

Kerel je mag me hier afzeiken hoor NP(ik kan wel wat hebben).
Dat D-bol je eigen productie lamlegt dat is OK.....maar of je nu 18 of 20 of 35 bent en je neemt voor de eerst keer D-bol dan zal je toch je eigen productie lamleggen ( tijdelijk)of niet.IK vind belangrijker de Dossis wat je neemt

J gaat toch ook niet zeggen tegen je vrinden ja nu ben je 21 dan mag je niet 1 maar 2 pilletjes XTC nemen.

IK vind zelf de leeftijd niet zo erg maar als niet te hoog gaat doseren.

van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?

Waneer weet jij of je goeie XTC hebt kerel (dat weet je toch ook niet).
Ik weet veel over XTC bro...ECHT VEEL.(maar dat is ander verhaal)

rafael25 zei:
Kerel je mag me hier afzeiken hoor NP(ik kan wel wat hebben).
Dat D-bol je eigen productie lamlegt dat is OK.....maar of je nu 18 of 20 of 35 bent en je neemt voor de eerst keer D-bol dan zal je toch je eigen productie lamleggen ( tijdelijk)of niet.IK vind belangrijker de Dossis wat je neemt

J gaat toch ook niet zeggen tegen je vrinden ja nu ben je 21 dan mag je niet 1 maar 2 pilletjes XTC nemen.

IK vind zelf de leeftijd niet zo erg maar als niet te hoog gaat doseren.

van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?

Waneer weet jij of je goeie XTC hebt kerel (dat weet je toch ook niet).
Ik weet veel over XTC bro...ECHT VEEL.(maar dat is ander verhaal)

Kerel, ik krijg het je niet uitgelegd.
laat maar, of je bent erg eigenwijs of erg dom.

En het feit dat jij zoveel over xtc weet zegt mij genoeg.

Heerlijke vergelijking dboll met XTC :rolleyes:

Mensen die niet moeilijk doen over aas gebruik voor hun 20-21 hebben of geen verstand of proberen hun eigenmisstap goed te praten.

Niet doen, want als het misgaat kom je hier toch uithuilen

Captain picard :

Dr. Worf to bridge please, we need some klingon assistance to tie down this thread

worf.jpg - 97707

Hahaha! Hoe bedenk je het??

rafael25 zei:
En hoe oud moet je zijn om een JOINT of DRGUS te gebruiken ?????

Want ik ken veel mensen van 15 a 16 jaar die roken meer en gebruiken meer drugs dan de meeste hier anabolen.
Dat je op je 16 gaat kuren dat is mischien niet zo verstandig maar ik heb liever een kuur dan drugs in mijn pens.

En die paar pilletjes wat hij wilt nemen kan geen kwad hoor?????

zo jij hebt er echt geen ballen verstand van zeg dan maar liever niks ...

dat die jochies die jij ken al drugs gebruiken fijn best het is slecht en de meesten zullen dan ook wel laat in de twintig schitzo zijn
maar anabolen nemen als je 16 bent terwijl je lichaam net begint te ontwikkelen kwa spieren lengte etc dan verneuk je het hele process
en dat is wel heel wat anders dan die kidjunkies die vernken alleen hun geest.
als je zo jong al aan de anabolen gaat dan verneuk je je geest en lichaam ....
in een echte worse case scenario is dat hij zo gaat groeien en spieren zo sterk worden terwijl botten ook willen groeien want dat doen ze nog op zijn leeftijd dat het krom gaat ... probeer dat maar eens te herstellen.
en dan heb ik het nog niet gehad over de aanmaak van testosteron op 16 jaar begint dat allemaal net te komen op leuke hoeveelheden en om dat gelijk al te storen heb je dus wel een kans dat je lichaam het na dat leuke kuurtje niet eens meer wilt aanmaken dan ben je ook klaar..

pfff ze zeggen weleens ignorant is bliss ... nou nee hoor gezonde kennis is dus echt wel verstandig met dit soort zaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven