- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BigMaus zei:Meestal word hier veel te huiverig gedaan over doseringen etc....
Maar in dit geval vind ik het echt dom om al te beginnen.
De gevolgen kunnen veel groter zijn dan af en toe een pilletje (xtc).

BigMaus zei:Beste Rafael,
Ik ga je hier niet publiekelijk afzeiken, maar het een en ander moet gezegd worden.
1. dbol is een serieus middel die je iegen productie volledig zal lamleggen.
2. stero's zijn niet echt middellen waar je in je pubertijd mee wil klootzakken.
(letterlijk zelfs).
Als iemand zn endogene systeem nu al om zeep wil helpen kan dat op die leeftijd grote gevolgen hebben.
3. wij proberen mensen (jochies) hiervan te overtuigen ter bescherming.
4. van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?
Maar goed, drugs is dan iets wat ik ook niemand aanraad.
Ben nm geheel-onthouder (ja ik neuk wel ja)![]()
rafael25 zei:Kerel je mag me hier afzeiken hoor NP(ik kan wel wat hebben).
Dat D-bol je eigen productie lamlegt dat is OK.....maar of je nu 18 of 20 of 35 bent en je neemt voor de eerst keer D-bol dan zal je toch je eigen productie lamleggen ( tijdelijk)of niet.IK vind belangrijker de Dossis wat je neemt
J gaat toch ook niet zeggen tegen je vrinden ja nu ben je 21 dan mag je niet 1 maar 2 pilletjes XTC nemen.
IK vind zelf de leeftijd niet zo erg maar als niet te hoog gaat doseren.
van goede xtc hoef je niet neer te vallen bro, misschien van die goedkope zooi die vrienden of kennissen van jou gebruiken?
Waneer weet jij of je goeie XTC hebt kerel (dat weet je toch ook niet).
Ik weet veel over XTC bro...ECHT VEEL.(maar dat is ander verhaal)
rafael25 zei:En hoe oud moet je zijn om een JOINT of DRGUS te gebruiken??
Want ik ken veel mensen van 15 a 16 jaar die roken meer en gebruiken meer drugs dan de meeste hier anabolen.
Dat je op je 16 gaat kuren dat is mischien niet zo verstandig maar ik heb liever een kuur dan drugs in mijn pens.
En die paar pilletjes wat hij wilt nemen kan geen kwad hoor??
Sinlath zei:Captain picard :
Dr. Worf to bridge please, we need some klingon assistance to tie down this thread
http://www.zipcon.net/~pmurray/startrek/gif/worf.jpg