MuscleMeat

Is dit een goed schema?

Fresh prince

Novice
Waardering
0
Ik begin over enkele weken met een kuur van 10 weken dewelke er als volgt uitziet. week1-10 500 mg testo/week en 400 mg deca/week. week1-2:30 mg/dag napo en week 3-4 met 50 mg/dag napo. week 13 en 14 pak ik dan 50 mg clomid/dag. Ik heb reeds twee zulke kuren gehad maar nu wil ik er graag winstrol bijnemen. De vraag is dan nu hoeveel en welke week ik ze moet nemen en voor hoelang?
----------------------
Ik wil nog even zeggen dat ik bij deze eerste kuur 10 kg was bijgekomen en bij de tweede slechts 6 kg voor dezelfde kuur met dezelfde producten. Nu is mijn vraag hoe het komt dat ik bij de tweede kuur minder ben bijgekomen? Moet ik mijn schema of producten aanpassen? Let me know please.

Groetjes FP;):D

Ik begin over enkele weken met een kuur van 10 weken dewelke er als volgt uitziet. week1-10 500 mg testo/week en 400 mg deca/week. week1-2:30 mg/dag napo en week 3-4 met 50 mg/dag napo. week 13 en 14 pak ik dan 50 mg clomid/dag. Ik heb reeds twee zulke kuren gehad maar nu wil ik er graag winstrol bijnemen. De vraag is dan nu hoeveel en welke week ik ze moet nemen en voor hoelang?
----------------------
Ik wil nog even zeggen dat ik bij deze eerste kuur 10 kg was bijgekomen en bij de tweede slechts 6 kg voor dezelfde kuur met dezelfde producten. Nu is mijn vraag hoe het komt dat ik bij de tweede kuur minder ben bijgekomen? Moet ik mijn schema of producten aanpassen? Let me know please.

Groetjes FP;):D

1hoe zit het met je voeding(schema)

2het is normaal dat de eerste kuur beter aanslaat dan de tweede hoeveel tijd zat er tusse of als er genoeg tijd tussen zat dan moet je de fout bij jezelf zoeken op vlak van trainging voeding rust....

3zou in week 12beginnen met clomid 50mg week 13 50mg week 14en 15 30mg

4en winstrol neem ik persoonlijk de laatste zes weken dus voor jou zou dat dan zijn van week5to10
50mg per dag of om de veranderlijke dag

5wat zijn je stats

• Topic Starter Topic Starter
Ik tracht 5 maal per dag te eten wat me ook wel lukt en eet tevens veel pasta, rijst, kip... Tevens pak ik er nog een maand lang een protein shake bij. Tussen twee kuren door laat ik twee maanden tussen. Ik ben 1.84 m lang en weeg op dit moment slechts 77 kg ( zonder vet), ik kom van 82 kg en mijn doel is om 95 kg te wegen volgend jaar.

Groetjes FP

Ik denk dat er iets scheelt aan je voeding/training, aangezien je vrij weinig weegt voor iemand die al 2 keer gekuurd heeft.

Ik zou zorgen dat je dit op orde hebt voordat je weer gaat kuren.

Laatst bewerkt:
waarom staat dit in vredesnaam in "Geavanceerde Discussie en Schema's"

2x gekuurd en 77kg bij 184?? Ga eerst goed eten ipv kuren man. Dit is echt belachelijk en zonde van je poen!

ja zit 10weken aan aas en dan nog s 3 weken nakuren das 13weken en je laat slechts 8 weken tussen daarom ga je dus minder winnen bij je tweede en ga je nu bij u derde nog minder winnen
13weken aas= minimum 13weken tussen laten!!!!
ik zou dus nog wachten en met die stats zou ik zeker nog wachten
kwa voeding zou ik toch gaan voor minimum6maaltijden

wat is je leeftijd?
en wat is je trainingsschema?

is dit een goed schema.?

Ik denk dat er iets scheeld aan je voeding/training, aangezien je vrij weinig weegt voor iemand die al 2 keer gekuurd heeft.

Ik zou zorgen dat je dit op orde hebt voordat je weer gaat kuren.

waarom staat dit in vredesnaam in "Geavanceerde Discussie en Schema's"

2x gekuurd en 77kg bij 184?? Ga eerst goed eten ipv kuren man. Dit is echt belachelijk en zonde van je poen!

Als ik het goed heb heeft de TS 77Kg aan VVM, dat betekend (zonder vet).

als ie dan 15% vetp. heeft weegt ie +-89KG bij 184cm.

@ TS. er valt natuurlijk nog veel (naturel) te behalen.

een goed voedings, rust en trainingschema zal je goed van dienst kunnen zijn

en wacht nog half jaartje met je AAS.

ja zit 10weken aan aas en dan nog s 3 weken nakuren das 13weken en je laat slechts 8 weken tussen daarom ga je dus minder winnen bij je tweede en ga je nu bij u derde nog minder winnen
13weken aas= minimum 13weken tussen laten!!!!
ik zou dus nog wachten en met die stats zou ik zeker nog wachten
kwa voeding zou ik toch gaan voor minimum6maaltijden

wat is je leeftijd?
en wat is je trainingsschema?

----------------------------------------
Ik heb eigenlijk de nakuur nooit meegerekend als wachttijd tussen twee kuren door. IK zal dus nog 3 weken wachten voor mijn volgende kuur. Aangaande mijn voeding wens ik wel te vermelden dat ik in shiften werk en ook nachtshiften heb waardoor mijn tijdstippen van maaltijden zeer onregelmatig is. Ik hen net enkele voedingschema's gelezen op de andere forums en zal het eens uitproberen. Voor de rest, ik ben 27 j en train 3 a 4 keer per week.

PS: als ik mijn dosis deca verhoog met 200 mg/week gedurende 5 weken lang, zal dit dan helpen?

Groetjes FP;)

2 maanden tussen een kuur is te weinig en je gains zullen tegen vallen.
Komop man...get serious!
LEES DE STICKY'S EENS DOOR.

Is die 77 kg je VVM of is dat het gewicht als je op de weegschaal staat?

Topictitel gefixed.

Het is hier geen superdudes met al die hoofdletters... :rolleyes:

77 kg is het gewicht op de weegschaal. Je wil niet weten hoeveel ik vroeger woog. Nu ik moet wel zeggen dat ik een maand lang heb gevast en niet heb gegeten en weinig heb kunnen trainen en ben nu terug op gang aan het komen. IK zal de stickys eens doornemen.

Als ik het goed heb heeft de TS 77Kg aan VVM, dat betekend (zonder vet).

als ie dan 15% vetp. heeft weegt ie +-89KG bij 184cm.

@ TS. er valt natuurlijk nog veel (naturel) te behalen.

een goed voedings, rust en trainingschema zal je goed van dienst kunnen zijn

en wacht nog half jaartje met je AAS.

77 kg MET vet dus.
Denken jullie niet dat ie zeker minimaal 5 kg kan pakken met goede voeding.

TS... waarom ga je niet eerst fatsoenlijk eten voordat je gaat kuren?

Als je nog een paar kg kan pakken met een goed voedingsschema dan slaat die kuur ook beter aan en zul je veel meer kg's opbouwen.

man, hij kan ook nog wel 15 kg pakken met zijn lengte. Kerel, kuren heb voor jou geen zin, je weet blijkbaar niet hoe je moet kuren of hoe je t daarna moet vasthouden. Zoek dit eerst grondig uit, pak een paar kilo en denk dan nog s aan kuren. Dit is zonde van je geld en lichaam.

man, hij kan ook nog wel 15 kg pakken met zijn lengte. Kerel, kuren heb voor jou geen zin, je weet blijkbaar niet hoe je moet kuren of hoe je t daarna moet vasthouden. Zoek dit eerst grondig uit, pak een paar kilo en denk dan nog s aan kuren. Dit is zonde van je geld en lichaam.

Ja ik ben altijd een beetje terughoudend als het om zulke uitspraken gaat.
Daarom heb ik MINIMAAL 5 kg gezegd.
Maar als hij zijn dieet goed op orde heeft zal ie wellicht meer moeten pakken.

fresh prince post je voedingsschema een alstublieft dan kunnen we daar eens een blik opwerpen ......als we je voeding beter krijgen groei je nog beter tijdens een kuur he.

fresh prince post je voedingsschema een alstublieft dan kunnen we daar eens een blik opwerpen ......als we je voeding beter krijgen groei je nog beter tijdens een kuur

---------------------------
Ik heb geen voedingsschema op papier staan of dergelijke.

Als ik in de morgend opsta eet ik enkele eieren en pannekoeken(proteinpannekoeken). Enkele uren later eet ik spachetti. Een uur voordat ik ga trainen eet ik bijvoorbeeld rijst met kipfilet. Na mijn training eet ik terug dezelfde spachetti. Voordat ik in mijn bed ga liggen eet ik nogmaals een warme maaltijd en als ik bijvoorbeeld heel laat wakker, dan eet ik midden in de nacht nog iets. Tijdens mijn kuur pak ik nog eens 30 g eiwitshake in de morgend en na mijn training in combinatie met vitaminen.

Ik wil nog even zeggen dat ik voordat ik trainde en dergelijke veel at en gteen enkel gram bijkwam. Ik at zelfs bijna niets anders dan frieten, pita, pizza's,... en kwam geen gram bij en dit terwijl anderen dik werden.

groetjes FP;)

Terug
Naar boven