Fitness Seller

Is dit een goede dossering van CREATINE !??!!!

wishel

Novice
Waardering
0
1 dosering is: 5 GRAM

-Neem op trainingsdagen 1 dosering een half uur voor de training en 1 dosering direct na de training.

-Neem op rustdagen 1 dosering na het ontbijt en 1 dosering na het avondeten.

Je neemt dus 10 gram per dag tot je met je kuur van 4 of 5 weken stopt. En dan begint het weer overnieuw. Is dit niet een beetje veel? En hoeveel nemen julliiie?

Laatst bewerkt:
Mijn creatine-kuur:
8 weken lang elke dag 1 dosering (5gram) na de training. Daarna 8 weken zonder om vervolgens weer opnieuw te beginnen.
Dus geen oplaadfase of 10gram na de eerste week. Al zouden de verkopers dat maar al te graag zien. ;)

5 gram is dat een theelepeltje vlak afgestreken of met een bergje erop ?

sneakysnitch zei:
5 gram is dat een theelepeltje vlak afgestreken of met een bergje erop ?

met een bergje op .ik deed eerst afgestreken toen hield ik nog een half pot over na die 8 weken ( pot 400 gr). dus echt met een bergje op niet te gierig dus:p

Louw zei:
Mijn creatine-kuur:
8 weken lang elke dag 1 dosering (5gram) na de training. Daarna 8 weken zonder om vervolgens weer opnieuw te beginnen.
Dus geen oplaadfase of 10gram na de eerste week. Al zouden de verkopers dat maar al te graag zien. ;)

Precies. 5 gram per dag is meer dan genoeg!

5 gram per dag, het liefst verdelen in 2 porties va n 2,5 gram.
Dus sochtends direct uit bed en savonds direct na je training.
Neem hierbij een snelle koolhydraat (druivensuiker)

2 maal per dag een afgestreken lepeltje, zo doe ik het zelf, zal wel op 5 gram kopen, meer is echt niet nodig.

ik neem altijd, 3 weken lang een kuur van 5 gram tijdens lunch, 's middags dus, en een half uur voor het sporten 5 gram. op rust dagen i.v.v half uur voor de training, doe i het tijdens het avondeten. dit 3 weken en dan 2 weken rust.

Creatine nemen een half uur voor het sporten heeft weinig nut, er word dan maar een klein deel opgenomen door je lichaam.
Direct na je training je 2e portie creatine nemen, op deze manier word het beter en sneller door je lichaam opgenomen.

hmm ik doe 4 gram voor het eten en 6 gram na training
wel gewoon met druivensuiker.

dus ik kan beter 2 x per dag 2,5 nemen? 's morgens en na training?

Als ik het uberhaupt al neem dan neem ik 5gr per dag alleen s'ochtens op een nuchtere maag met wat druivensap en eet daarna wat.

ik doe 5 gram sóchtends met een lege maag en na de training gebruik ik Whey...staat op het potje hoe je het moet innemen toch?

Iedereen neemt het op een ander tijdstip.

Terug
Naar boven