AndroidHealthClinic

is dit een kuur of een kuur

bro de insteek komt in de goeie richting alleen maak van die testoviron ook 12 weken net als de deca en vermeld even de hoeveelheden in miligrammen erbij welke je wil nemen.
Alhoewel 12 weken mischien wel vrij lang is

Is een kuur zonder mg's geef even aan in hoeveelheid mg's die je neemt, je kunt beter wel die test ook vanaf week 1 pakken

hoe ziet je nakuur eruit?

Infinity zei:
bro de insteek komt in de goeie richting alleen maak van die testoviron ook 12 weken net als de deca en vermeld even de hoeveelheden in miligrammen erbij welke je wil nemen.
Alhoewel 12 weken mischien wel vrij lang is

:D toevallig

Als je testoviron neemt zou ik die om de andere dag zetten, door de prop. die er inzit.
Je neemt misschien best enanthate in de plaats.
Is dit je eerste kuur? wat zijn je stats? je leeftijd?

als je voeding en training goed kan je met deze kuur best veel
massa pakken.
De dianabol zou ik 4 weken gebruiken ipv 6 omdat je injects dan al
goed werken, en de dianabolgains in een paar dagen toch weer uitpist.

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
dbol 30 mg p/d
deca 400 mg p/w
testoviron 500 pw
ik ben 24 95 kg
bp 140
squat 175
deadlift 205

Chapeloere zei:
Als je testoviron neemt zou ik die om de andere dag zetten, door de prop. die er inzit.
Je neemt misschien best enanthate in de plaats.
Is dit je eerste kuur? wat zijn je stats? je leeftijd?

als je voeding en training goed kan je met deze kuur best veel
massa pakken.
De dianabol zou ik 4 weken gebruiken ipv 6 omdat je injects dan al
goed werken, en de dianabolgains in een paar dagen toch weer uitpist.

Grtz

Bro testoviron is enanthaat ;)

• Topic Starter Topic Starter
waarom de testoviron gelijk nemen ik dacht eerst de d =bol en de deca en dan in week 6 klapt de testoviron er nog eens bovenop

omdat testoviron pas na enkele weken volledig tot uiting komt ;)

testoviron is testosteron enantaat, duurt dus ff een week of 2 voordat het goed inkickt, vandaar dus ;)

Dacht dat testoviron juist een enanthate/prop mix was als ik me niet vergis?

TESTOVIRON DEPOT 50,100,135,250

This injectable testosterone compound is a mixture of two different testosterone esters. The Testosterone propionate leads to a quick effect which, due to the depot effect of Testosterone enanthate, remains for several days. Since it has an intense anabolic effect together with a strong androgenic effect, it is very suited for the buildup of strength and muscle mass. As is normal with test-osterone, water retention occurs but in most cases is less pro-nounced than with pure enanthate. Theoretically, although long intervals between the injections are possible, athletes usually in-ject the drug at least once a week. The dosages are normally be-tween 2 and 4 ml/week. Most often Testoviron Depot 100 is used since a favorable amount of the substance is present. For further information on its characteristics, see chapters on Testosterone enanthate and propionate. Although it should be a very interest-ing preparation for testo fans, it is much less used when com-pared to Sustanon, Omnadren and pure Testosterone enanthate. The reason is that the "Propionate-enanthate combi package" is rarely found on the U.S. black market. In addition, the other tes-tosterone versions, milligram for milligram, are much cheaper. The price on the black market for TD 100, according to information from athletes, is around $10 - 15 per ampule.

Substance: testosterone propionate, testosterone enanthate
trade Names:
Testoviron Depot 50 20 mg prop., 55 mg enant./ml; Schering G, A, ES, I
Testoviron Depot 100 25 mg prop., I 10 mg enant./ml; Schering G, CH, A, ES,GR, 1, NL, FT, Rep. Dom.
Testoviron Depot 135 25mg prop.;110mg enant./ml; Schering DK, S.
Testoviron Depot 250 50mg prop.;200mg enant./ml; Schering I

Je hebt 2 soorten testoviron......de 250mg enth versie en de mix van 200mg test enth en 50mg prop.

Test natuurlijk vanaf week 1 mee laten lopen!!

En kan em 13 weken zetten omdat deca iets langere halfwaardetijd heeft zodat beide uitgewerkt zijn zodra nakuur start.

12 weken is mooie tijd voor een kuur!

Testo zei:
Je hebt 2 soorten testoviron......de 250mg enth versie en de mix van 200mg test enth en 50mg prop.

Test natuurlijk vanaf week 1 mee laten lopen!!

En kan em 13 weken zetten omdat deca iets langere halfwaardetijd heeft zodat beide uitgewerkt zijn zodra nakuur start.

12 weken is mooie tijd voor een kuur!

Jah bij jou is een kuur nooit lang genoeg ouwe:D

Ik hou er wel van ja... :D

Het ergste is ook nog...hij steekt me aan

Terug
Naar boven