25 reps 100 kilo bankdrukken gister met een maatje getraind en hij deed 25 reps en hijs natural weet ik zeker da ****??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
130kg en dan 25x he?Vriend van me heeft de 130kg ook al eens gedrukt. Hij is 20 jaar en naturel, dus lijkt me zeker kunnen.
Vriend van me heeft de 130kg ook al eens gedrukt. Hij is 20 jaar en naturel, dus lijkt me zeker kunnen.

Wordt maar weer eens bevestigd hoe hard de meesten onderschatten wat het menselijk lichaam kan, zonder hulp van allerhande middeltjes. Net hetzelfde als de gemiddelde fitnesser die iedereen die 100kg+ deadlift van doping verdenkt.

Wordt maar weer eens bevestigd hoe hard de meesten onderschatten wat het menselijk lichaam kan, zonder hulp van allerhande middeltjes. Net hetzelfde als de gemiddelde fitnesser die iedereen die 100kg+ deadlift van doping verdenkt.
Ben ik al verdachte ofzo. Moet idd wel toegeven dat die ene instructeur wat gaar stond te kijken bij mijn opstelling. Jaloers waarschijnlijk