Fitness Seller

Is dit haalbaar?

richard2003

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik fitness nu 3 jaar met in totaal 6 maande pauze.

Ben gegaan van 49KG naar 70KG met 8% Vet, door ziekte en onregelmatige werktijden was ik weer gezakt naar 54KG met 12% vet.

Sinds December ben ik weer goed bezig en zit nu op 65KG met 12% Vet.

Mijn doel is om eind April/begin Mei op 70 Kilo te zitten met 10% vet. Tot nu toe gaat het allemaal lekker en hoop dat het haalbaar is.

Eenmal dat doel bereik wilde ik beginnen met mijn eerste kuur.

Ik zat zelf te denken aan:

Week 1- 8 500Mg/Week Test.E
Week 1-10 200Mg/Week Deca-Durabolin
Week 1- 4 30Mg/Week Dianabol
Week 11 100Mg/Dag Clomid
Week 12-13 50Mg/Dag Clomid

Mijn doel is om 8-10 Kilo te houden en op 78-80 Kilo te zitten na het kuur met 10%-12% vet en dan dat afbouwen naar 76-78 Kilo met 6%-8% vet.

Ik heb nog niets gekocht en weet nog zeker of ik dit ga doen.
Gezien er users zijn die veel ervaring en kennis hebben wilde ik jullie advies.

Mijn gegevens:

22 Jaar
174cm
65KG
12%Vet
3500-4000 Kcal per dag
150-200 G Eiwit per dag
3 keer per week trainen

Is dit haalbaar?

Bro ff een tip zoals je zelf al zei ging je naar de 70 probeer dat eerst naturel te krijgen,en te behouden het is gewoon zonde van je geld en lichaam als je nu gaat kuren.

DENK ER GOED OVER NA!

Erg licht begonnen! Normaal gezien zou ik zeggen, 70 kilo is geen gewicht om te beginnen kuren, maar 20 kg naturel winnen terwijl je vet% nog vrij laag is, is toch goed gedaan.

Je bent oud genoeg, je hebt enkele jaren trainingservaring dus ik zie er geen graten in om een eerste kuur te doen eens je de 70 bereikt hebt.

Wat de kuur aangaat, persoonlijk vind ik het een beetje veel. Deca in een eerste kuur, zou het niet doen. Deca moet je kennen, weten wat je moet nemen tegen vet, vocht en gyno. Je wilt duidelijk ook vrij droog blijven dus zou ik de kuur gewoon anders doen.

Test laat je erin, 8 weken is ok , anders 10. Daarnaast zou ik winstrol of boldenone zetten. Liefst test/boldenone. Test mag op 500 mg/week bol op 300 mg /week Een van beiden zou ik frontloaden (1 dubbele dosis in week 0)

Van de dianabol zou ik ook wegblijven, nergens voor nodig.

Wat het resultaat aangaat: 8 kilo moet haalbaar zijn mits goed dieet (ik zie dat je plannen daarvoor wel ok zijn, maar het mag nog wel wat meer zijn tijdens je kuur!) Maar vergeet niet dat dit bij iedereen anders is. Aangezien je er 3 j over gedaan hebt voor 20 kg, kan je niet verwachten dat je nu in een paar maand 10 kilo pure spiermassa wint.

Ik denk persoonlijk dat je geen kuur moet doen, zit je nog met de onregelmatige werktijden en de ziektes?

ZO nee dan zul je nu door de betere rust al veel sneller gaan groeien, en is het min of meer zonde om een keer te doen.

En zo ja, is het ook zonde, door onregelmatige werktijden , zul je niet 100 % kunnen rusten en alles uit je kuur kunnen halen.

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik heb ong. 1.5 jaar gedaan over 20KG, vervolgens ben ik 4-5 maanden vast gaan zitten op 69-70 KG. Daarna ben ik ziek geworden en in 1 maand van 70 naar 64 gegaan dan weer naar 70 in 3-4 maanden. Door een aantal dingen in mijn prive leven moest ik van werk veranderen waardoor ik voornamelijk snachts werkde en soms ook overdag er bij. Werk weken van 50-60 uur en soms maar 3-4 uur per dag slaap door dubble baan en maar 1x per week fitness.
Hierdoor ben ik gezakt naar 54-55 Kilo in 5-6 maanden. Sinds December heb ik aandere baan en fitness nu 3x per week.

Uit ervaring weet ik dat ik vast kom te zitten op 70 Kilo, vandaar dat ik effe aan een kuur dacht. Ik denk dat het mijn natuurlijke limit is.

Mijn keuze voor D-Bol het eerste 4 weken is omdat Test.E een paar weken nodig heeft om te werken. Het is niet echt goed voor lever en houd vocht vast, dus een dubble frontload Test.E is ook een optie.

Laatst bewerkt:
Komop ik denk dat je naturel nog wel door moet kunnen gaan tot de 80 kg. vind 70 kg toch wat te licht voor je lengte. Ik weeg nu 80 kg bij 1.70 cm en 19 jr en blijf nog vooruit gaan dus gewoon vreten kerel :whip:

remarxx,

what is je vet%? Zo 80Kg en 1.70 :) had jij ook een grens waar je lang vast zat? Zo ja, wat zijn je tips?

70 kilo is echt niet je natuurlijke limiet hoor.

godnondedju wanne luie lul bende gai...vreten zulde.....70 kilo.....*valt schaterlachend op de grond en kletst op den dijen*

Laatst bewerkt:
richard2003 zei:
Ik zat zelf te denken aan:

Week 1- 8 500Mg/Week Test.E
Week 1-10 200Mg/Week Deca-Durabolin
Week 1- 4 30Mg/Week Dianabol
Week 11 100Mg/Dag Clomid
Week 12-13 50Mg/Dag Clomid

bro deze kuur is te zwaar als eerste kuur je kunt al grote resultaten behalen met bv 200mg/deca pw of 6weken d-boll 20mg per dag maar nog geen stacks
ook winstrol 50mg om de andere dag 6 weken zal goede resultaten leveren
keep it plain and simple in het begin en meer is niet altijd beter

haha....stadsmensen..

vertaling: potverdikkie wat ben jij een lui mannetje....je moet eten...zeventig kilo....*hahahaha*

schrijf je calorien eens op kereltje ik wed da gai nie eens boven den 3000 uit komt als je eerlijk bent. Je kunt dan wel miepen dat je 65 weegt maar je moet ook 5000-6000 gaan vreten kerel. En niet zeggen dat je dat doet want dan zou jij echt geen 65 wegen na al die jaren.

richard2003 zei:
remarxx,

what is je vet%? Zo 80Kg en 1.70 :) had jij ook een grens waar je lang vast zat? Zo ja, wat zijn je tips?

bf rond de 13%, ja ik zat lang tussen de 75 en 77kg. mn tips? uhhh goed eten en hard trainen :p klinkt afgezaagt maar zo kwam ik er boven hehe. ik zou als ik jou was gewoon eens goed naar je voedingsschema kijken...

kickboxtony zei:
haha....stadsmensen..

vertaling: potverdikkie wat ben jij een lui mannetje....je moet eten...zeventig kilo....*hahahaha*

schrijf je calorien eens op kereltje ik wed da gai nie eens boven den 3000 uit komt als je eerlijk bent. Je kunt dan wel miepen dat je 65 weegt maar je moet ook 5000-6000 gaan vreten kerel. En niet zeggen dat je dat doet want dan zou jij echt geen 65 wegen na al die jaren.

Iedereen bedankt :) Ik ga mijn voeding nog eenkeer aanpassen en kijken of ik snel naar 5000-6000 Kcal kan en richting 250 Eiwit.

Ik hou jullie op de hoogte..

Terug
Naar boven