- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kickboxen en de nederlandse onderwereld gaan hand in hand, je moet blind zijn om dat te ontkennen
Niet helemaal waar, er zijn,waren uitzonderingen.
Goede vriend van mij waar ik mee opgegroeid ben en vroeger mee trainde en die zelf in de begin tijd B partijen draaide in het zonnehuis ging daar later zelf Gala's voor het goede doel organiseren.
Zelfs Cohen kwam een keer op een gala en hij was toen nog burgervader.
Dat vond ik echt een enorm succes van de organisator dat hij dit voor elkaar wist te boksen.
Elk gala was een succes kwa goede sfeer en vaak ook voor de goede doelen waar het geld heen ging.
Incidenten zijn er NEVER NOOIT geweest in tien jaar.
Het kan ook echt anders, weet dit uit eerste hand en heb het ook gezien.
tsja, vroeger ging je naar een Karate toernooi om een leuke bodyguard uit te zoeken en nu doe je dat bij een kickbox of MMA gala. Er zijn daar gewoon meer vechters te vinden die aan het plaatje voldoen. Tegenwoordig kan je goed geld verdienen als vechter, hopelijk wordt het hierdoor voor jongens minder aantrekkelijk om zich te laten misleiden. In de jaren 80 en 90 lieten heel wat jongens zich helaas misleiden.
Zeker! In de jaren 80 was het full contact karate een beetje wat het Kickboksen en MMA nu is.
In Nederland dan. Later werd goed duidelijk gemaakt dat je minder aan karate had dan bijv. worstelen of judo, maar werd je niet serieus genomen als je een grondvechtsport deed. onterecht.