Fitness Seller

Is Dit Mogelijk???

Kipfiletje

Novice
Waardering
0
Is het mogelijk om van 30$BodyFat naar 20% of zelfs 15% BodyFat te gaan? En dit allemaa binnen 6 maanden. Als je mijn trainingsschema wil zien of mijn voedingsschema kan je kijken naar me andere topics.

Laatst bewerkt:
tuurlijk kan dat
als je voedingsschemaen trainingschema goed is lukt het wel
+dicipline kom je al heel ver

Als je echt dedicated bent en timed je cardio goed zeg ik : 3-4% / maand, makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt dedicated bent en timed je cardio goed zeg ik : 3-4% / maand, makkelijk.

Mijn trainingsschema is als volgt :

Dinsdag : Armen, Rug en Borst

Donderdag : Bovenbenen, Buik en Kuiten

Vrijdag : Armen, Rug, Borst, Bovenbenen, Buik en Kuiten Alles Dus :p

Voor De Training Doe Ik 10 Minuten Eventjes Crosstrainen Even Warmworden
Daarna 1 Uur KT En Na De KT Doe Ik Nog Eventjes 30 Minuten Crosstrainen

Mijn Voedingsschema :
Ochtend : Shake, 4 gekookte eieren, 1 snee brood, gebakken eitje(eiwit)
Pauze 1 : 2 sneetjes brood, 1tje met pindakaas en 1tje met ei-eiwit 2 stuks

Pauze 2 : 2 sneetjes brood met Kalkoen/Kipfilet
Na school : Kwark en Cashewnoten ¼ bekertje
Na Training : Shake
Avondeten : 2 Aardappels, Groente, Vlees, Kwark
Ongeveer Kcal = 2173
Ongeveer Eiwit = 280
Ongeveer Koolhydraat = 150
Ongeveer Vet = 57
Van alles neem ik ongeveer 100 gram
500ml kwark verdeel ik over heel de dag

Is het goed om te cutten met dit schema?

P.S Thanks voor de reactie ben nu echt enthousiast geworden om te trainen :D

Goed bezig man, en die Cardio na de KT is perfect. Ik had zelf tijdens het cutten ook ongeveer zo een schema, ik had alleen de cashewnoten in de avond (rond 9 uur) en de kwark voor het slapen gaan (rond half 12).

Je voedingsschema ziet er goed uit, stop alleen nog wel fruit erbij in de ochtend. Bijvoorbeeld een kiwi, een appel en een banaan.
Daarnaast veel water drinken (minimaal een liter of 3), maar dat doe je vast al denk ik?

Succes met hard en zwaar trainen, en veel cardio. Op die 15% sta je sneller dan je denkt en binnen 6 maanden moet wel lukken met dit schema. Ik zou er alleen nog wel 1 of 2 keer extra cardio bij pakken aangezien je maar 3 keer per week KT doet, dus ook maar 3 keer per week cardio. Ik deed tijdens mijn cut 5 keer per week 45 minuten cardio en het ging toen als de brandweer wat vetverlies betreft.

Als je even op een plateau zit :

Ochtendcardio : 45 min-1 uur Low - Mid
Na KT : 45 min - 1 uur Low - Mid
Rustdagen : HIIT + 45 min - 1 uur Low - Mid

Houd wel 1 rustdag aan.
Maat van me heeft dit exact 2 weken kunnen volhouden, wel van 15,4% -> 12,6% BF :D

Vraagje aan de kenners:

Is dit alles ook mogelijk bij inname van 130 gr eiwitten per dag? Dan maar iets minder gespierd, maar ik neem aan dat het resultaat er dan ook zal zijn..toch?

Als je even op een plateau zit :

Ochtendcardio : 45 min-1 uur Low - Mid
Na KT : 45 min - 1 uur Low - Mid
Rustdagen : HIIT + 45 min - 1 uur Low - Mid

Houd wel 1 rustdag aan.
Maat van me heeft dit exact 2 weken kunnen volhouden, wel van 15,4% -> 12,6% BF :D

Dus gewoon elke dag 1,5 a 2 uur cardio? Dan wil het wel ja.

Vraagje aan de kenners:

Is dit alles ook mogelijk bij inname van 130 gr eiwitten per dag? Dan maar iets minder gespierd, maar ik neem aan dat het resultaat er dan ook zal zijn..toch?

130gr eiwitten lijkt me te weinig. Maar dat is mijn mening. Ik zit op zeer laag kcal, maar hoog in eiwitten (300gr) / dag en ga nog lekker vooruit in kracht.

Dus gewoon elke dag 1,5 a 2 uur cardio? Dan wil het wel ja.
Zoiets ja. HIIT hoeft maar 15 min te zijn. Weet wel dat dat je voor je ochtend cardio & de cardio na je KT wat BCAA's neemt, anders vrees ik dat je wat spiermassa gaat verbranden, ook al is dit overrated.

Voeding is natuurlijk wel factor 1.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man, en die Cardio na de KT is perfect. Ik had zelf tijdens het cutten ook ongeveer zo een schema, ik had alleen de cashewnoten in de avond (rond 9 uur) en de kwark voor het slapen gaan (rond half 12).

Je voedingsschema ziet er goed uit, stop alleen nog wel fruit erbij in de ochtend. Bijvoorbeeld een kiwi, een appel en een banaan.
Daarnaast veel water drinken (minimaal een liter of 3), maar dat doe je vast al denk ik?

Succes met hard en zwaar trainen, en veel cardio. Op die 15% sta je sneller dan je denkt en binnen 6 maanden moet wel lukken met dit schema. Ik zou er alleen nog wel 1 of 2 keer extra cardio bij pakken aangezien je maar 3 keer per week KT doet, dus ook maar 3 keer per week cardio. Ik deed tijdens mijn cut 5 keer per week 45 minuten cardio en het ging toen als de brandweer wat vetverlies betreft.

Water is mijn Frisdrank:p

Terug
Naar boven