XXL Nutrition

Is dit te doen kwa gyno?

SMOKKELMAN

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
Is 2 x win tab en 2 x dbol 1 x arim 2 x test e 1x proviron te doen als je gevoelig bent voor gyno?.ben nu 3j naturel aant traine waarvan 6maand serieus.. heb voor die 3j wel 1kuurtje gedaan.. waarvan ik een klein knobbeltje. onder men tepel van heb over gehouden ..mvg

ik snap niet hoe je hier op komt.
heel veel mensen zullen je dubbele oral sowieso al afraden
ook zullen ze vragen naar je stats en whatnot

test e 500mg en mast e 200mg
zal je waarschijnlijk geen proviron/arimidex nodig hebben
ook kan je kijkje nemen in topic van cools en daar een beginnerskuurtje uit pikken

Dus je neemt:

20mg Winny
20mg Dbol
500mg Test-e
25mg Proviron

En dan OOK nog Arimidex?

Blijf toch eens weg van preventief oestrogeen onderdrukken. Je oestrogeen heb je in zekere zin ook gewoon keihard nodig. Eventueel bestrijden met nolvadex als je er toch last van krijgt.

Verder doe je onnodig moeilijk, kies 1 oral en zet die op 40/50mg e.d.
Hou je test-e op 500mg en eventueel kun je daar inderdaad 50mg Provi bij nemen om iets meer androgenen binnen te krijgen en zo de A:E ratio eventueel te beinvloeden, zonder dat je je oestrogeen plat legt met zoiets als Arimidex.

Dus je neemt:

20mg Winny
20mg Dbol
500mg Test-e
25mg Proviron

En dan OOK nog Arimidex?

Blijf toch eens weg van kuren omdat je een luie kut bent. Een brein heb je in zekere zin ook gewoon keihard nodig. Eventueel bestrijden met dingen gaan lezen als je er toch last van krijgt.

Verder doe je onnodig moeilijk, kies
Fixed*

Is 2 x win tab en 2 x dbol 1 x arim 2 x test e 1x proviron te doen als je gevoelig bent voor gyno?.ben nu 3j naturel aant traine waarvan 6maand serieus.. heb voor die 3j wel 1kuurtje gedaan.. waarvan ik een klein knobbeltje. onder men tepel van heb over gehouden ..mvg
Technisch gezien train je dus pas een half jaar?

Laatst bewerkt:
500mg test e voor 10 weeken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train wel hard al enkelen jaren enkel men eten is nu een half jaar inorde ..dumbell press enzo doe ik al 50kg 10 herhalingen ..bench press 120kg 8 herhalingen squat een pak minder omdat ik dit jaar pas mee begonnen ben 100kg deathlift 165kg 6x dus zo slecht is het nog ni maar merci voor al de hulp

Ik train wel hard al enkelen jaren enkel men eten is nu een half jaar inorde ..dumbell press enzo doe ik al 50kg 10 herhalingen ..bench press 120kg 8 herhalingen squat een pak minder omdat ik dit jaar pas mee begonnen ben 100kg deathlift 165kg 6x dus zo slecht is het nog ni maar merci voor al de hulp
Of je wilt kuren is jouw keuze maar niet squatten en maar 165kg deadlift is ook niets bijzonder als je op die 2 lifts zul je ook al meer totale massa krijgen met of zonder aas.

misschien nuttig om te vermelden op welk kuurtje je gyno hebt gekregen?

• Topic Starter Topic Starter
Test 500 7weken
Tren 400
Prov dagelijks genomen
en 4 weken nolva en pas een maand later kreeg ik het ineens

Terug
Naar boven