XXL Nutrition

Is dit voldoende als PCT voor Epistane

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulk inwording

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
BioForge en Prima Male

Zie resultaten: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120107671

Voor pietje:

Maar nu lach ik je uit, idioot. Voor mij ben je maar een shemale die zich wil onderscheiden tussen de zwakzinnige onder ons.

Zie mij als je peetvader. Heb je iets kom naar me toe. Ik verdien al te graag achter je rug. GHB volop, en wil jij je jeukende anus inwijden laat het mij weten, ik exploiteer je wel:cool:

Met mijn lichaam heb ik vrienden gemaakt, die enkel in de onderwereld zitten. Dus groet me voortaan met mister Bulk :D

Laatst bewerkt:
waarom post je dit hier is tog een aparte ph secite

En nog een keer:

1.) Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
2.) iForce Nutrition – Reversitol. An effective Estrogen Regulator and Testosterone Booster.
3.) Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
En nog een keer:

1.) Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
2.) iForce Nutrition – Reversitol. An effective Estrogen Regulator and Testosterone Booster.
3.) Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.

Succes!

Wat bedoel je nou hiermee? er zijn leden die dit gaan lezen en het daadwerkelijk overnemen.

En moet je al de 3 producten nemen tegelijk?

Dus je zegt dat je Nolvadex of Clomid niet nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Je hebt me een pm gestuurd dat je geen Nolvadex kunt regelen en vraagt dit aan mij. Ik ga dit niet regelen. Jij komt met een OTC PCT en ik kom met een betere OTC PCT. Wat snap je nou niet?

Maar voor de minder begaafden onder ons: zorg dat je sowieso Nolvadex achter de hand hebt of kies voor Nolvadex.

Mocht dit niet te regelen zijn en/of je wilt het met een OTC PCT doen, is dit je beste optie.

Omdat jij 250ml GHB wilde, vuile rat.

Zoiets bespreek je niet op dit forum. Ik laat hierbij. Ga geen woorden aan je vuil maken.

Haha tis zomer en bulk in wording staat er terug met zijn vragen over PH en nolva. Man man, ga toch ballet doen.

deze man maakt altijd epische topics, zoals die keer dat hij nolvadex wou kopen, maar dan wel diegene waar je dikke spieren van kweekt, niet die tegen borstkanker :rolleyes:

Haha tis zomer en bulk in wording staat er terug met zijn vragen over PH en nolva. Man man, ga toch ballet doen.

Hoezo ballet? Heb je daar ervaring mee dat je het mij aanraadt!

Met ballet kan je kringspier goed versterken:cool: ik hou van nauw!

Pm mij als je denkt dat je mijn hulk in je wilt voelen.

xxx

Your baby boy

In before the:slotje:

deze man maakt altijd epische topics, zoals die keer dat hij nolvadex wou kopen, maar dan wel diegene waar je dikke spieren van kweekt, niet die tegen borstkanker :rolleyes:

Dat was 2 jaar terug:windup:

En wat ik zei, is zo slecht niet, want je hebt ook clomid, is een soort Nolvadex maar dan van een andere makelaar. Van clomid is bewezen dat je, oestrogeen op peil raakt.... dat brengt het volgende met zich mee, dat je wat vet wint, die gehard is waardoor het op massa spieren lijkt.

Probeer vooruit te denken! je lijkt mij iemand die graag over het verleden praat omdat je ten heden niks van bakt.

Dat was 2 jaar terug:windup:

En wat ik zei, is zo slecht niet, want je hebt ook clomid, is een soort Nolvadex maar dan van een andere makelaar. Van clomid is bewezen dat je, oestrogeen op peil raakt.... dat brengt het volgende met zich mee, dat je wat vet wint, die gehard is waardoor het op massa spieren lijkt.

Probeer vooruit te denken! je lijkt mij iemand die graag over het verleden praat omdat je ten heden niks van bakt.

zo leren we elke dag nog wat bij

Kerel je bent nog geen haar veranderd. Nog altijd domme topics en comments.

En wat je met pietje regelt over ghb is niet relevant in dit topic, hou dat prive want zorgt alleen maar voor roddels.

En je kwam ook al naar mij voor nolvadex, loop je zo het forum af op zoek naar een bron?

zo leren we elke dag nog wat bij

Als je literair ingesteld was had je het wel gelezen!

Je mag me gerust een groene reputatie punt geven, omdat je dit van mij hebt kunnen vernemen?

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Kerel je bent nog geen haar veranderd. Nog altijd domme topics en comments.

En wat je met pietje regelt over ghb is niet relevant in dit topic, hou dat prive want zorgt alleen maar voor roddels.

En je kwam ook al naar mij voor nolvadex, loop je zo het forum af op zoek naar een bron?

Ik stuurde iedereen een pm voor Nolvadex! maar dat heb ik inmiddels achterwegen gelaten. Gezien jullie geheimhouding plicht hebben.

Ik doe het nou met clomid, omdat je wat meer massa mee kan winnen, je betaald misschien het drievoud van Nolvadex maar dan heb je ook wat.

Ik zal gewoon uit dit topic blijven, erger me veel te veel.

Als je literair ingesteld was had je het wel gelezen!

Je mag me gerust een groene reputatie punt geven, omdat je dit van mij hebt kunnen vernemen?

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Ik stuurde iedereen een pm voor Nolvadex! maar dat heb ik inmiddels achterwegen gelaten. Gezien jullie geheimhouding plicht hebben.

Ik doe het nou met clomid, omdat je wat meer massa mee kan winnen, je betaald misschien het drievoud van Nolvadex maar dan heb je ook wat.

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven