Fitness Seller

Is dit voldoende als PCT voor Epistane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bulk inwording: ik ga het simpel houden voor je. Als PCT kun je het beste 20mg e.d. voor 3 weken doen. Het is zo simpel, die PCT producten die je testosteron moeten verhogen en je estradiol moeten verlagen doen deels hun werk. Er zijn mensen die gyno hebben gekregen van Epistane.

• Topic Starter Topic Starter
Bulk inwording: ik ga het simpel houden voor je. Als PCT kun je het beste 20mg e.d. voor 3 weken doen. Het is zo simpel, die PCT producten die je testosteron moeten verhogen en je estradiol moeten verlagen doen deels hun werk. Er zijn mensen die gyno hebben gekregen van Epistane.

Over welke PCT heb je het? Die ED kan ik nergens vinden... is dat een nieuw product.

Dus 3 weken lang ED gebruiken zonder testosteronbooster???

Over welke PCT heb je het? Die ED kan ik nergens vinden... is dat een nieuw product.

Dus 3 weken lang ED gebruiken zonder testosteronbooster???

Sorry, ik bedoel e.d. is elke dag en inderdaad ik vergeet te vermelden welk product. Het is 20mg e.d. (elke dag) van nolvadex.

Als je literair ingesteld was had je het wel gelezen!

Je mag me gerust een groene reputatie punt geven, omdat je dit van mij hebt kunnen vernemen?

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Ik stuurde iedereen een pm voor Nolvadex! maar dat heb ik inmiddels achterwegen gelaten. Gezien jullie geheimhouding plicht hebben.

Ik doe het nou met clomid, omdat je wat meer massa mee kan winnen, je betaald misschien het drievoud van Nolvadex maar dan heb je ook wat.

Clomid is ook een goede keus. Maar hoezo 3x de prijs van nolva? Volgens mij is het gewoon dezelfde prijs.

p.s. Clomid is bedoelt om je test productie sneller op gang te krijgen, niet echt om meer massa te pakken.

er zijn onderzoeks resultaten waaruit blijkt dat nolva 4 weken gebruikt moet worden voor het beste resultaat. 20mg is genoeg.

Kerel je bent nog geen haar veranderd. Nog altijd domme topics en comments.

En wat je met pietje regelt over ghb is niet relevant in dit topic, hou dat prive want zorgt alleen maar voor roddels.

En je kwam ook al naar mij voor nolvadex, loop je zo het forum af op zoek naar een bron?

Bij jou ook al? :D

Enne.. Ghb :roflol: ik gebruik die zooi niet.

Vind het mooi, dat er nog rationeel stabiele mensen actief zijn op deze forum.

Thanks voor je advies:cool:

No problem, probeer je er wel aan te houden. Ik zie dat je een relatief hoog BF gehalte hebt, gyno pakt dan eerder op en als je het eenmaal hebt kom je er niet meer vanaf zonder een goed AI zoals b.v. Nolvadex (tamoxifen), clomid, fermara, aromasin.

dan moet je niet te lang naar mijn stats kijken.

:rolleyes:

Al heb je het tegen knikker, ik wil hier tóch even op inhaken.

Je hebt het over je statistieken (1m84 98kg 16%), maar aan de hand van je foto zou ik niet zeggen dat je op 16% staat. Doe maar een stuk hoger.

Of je hebt overal vocht zitten, dat kan ook natuurlijk. Je lijkt wel een ballon.

Maar wél een hele lieve! :o

-xxx-

:rolleyes:

Al heb je het tegen knikker, ik wil hier tóch even op inhaken.

Je hebt het over je statistieken (1m84 98kg 16%), maar aan de hand van je foto zou ik niet zeggen dat je op 16% staat. Doe maar een stuk hoger.

Of je hebt overal vocht zitten, dat kan ook natuurlijk. Je lijkt wel een ballon.

Maar wél een hele lieve! :o

-xxx-

Foto is van 2008;) Ik was inderdaad een hoop gepropte vet.

Maar nu lach ik je uit, idioot. Voor mij ben je maar een shemale die zich wil onderscheiden tussen de zwakzinnige onder ons.

Zie mij als je peetvader. Heb je iets kom naar me toe. Ik verdien al te graag achter je rug. en wil jij je jeukende anus inwijden laat het mij weten, ik exploiteer je wel:cool:

Met mijn lichaam heb ik vrienden gemaakt, die enkel in de onderwereld zitten. Dus groet me voortaan met mister Bulk :D

t*ring, hoeveel bulshit kan een mens lullen zeg.

OMG wat een topic. Waar blijft nou dat verlossende :slotje:

Maar nu lach ik je uit, idioot. Voor mij ben je maar een shemale die zich wil onderscheiden tussen de zwakzinnige onder ons.

Zie mij als je peetvader. Heb je iets kom naar me toe. Ik verdien al te graag achter je rug. en wil jij je jeukende anus inwijden laat het mij weten, ik exploiteer je wel:cool:

Met mijn lichaam heb ik vrienden gemaakt, die enkel in de onderwereld zitten. Dus groet me voortaan met mister Bulk :D

:roflol:

Je zet jezelf constant voor lul, weet je dat wel? Maar... Ga vooral zo door! :)

Reactie op de eerste 3 alinea's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over dat gedeelte van die "onderwereldse vrienden" van je... Tja... Beetje apart dan, dat je iedereen een pm moet sturen voor Nolvadex. :rolleyes: Terwijl elke kneus dit kan regelen. Niet bepaald geloofwaardig.

Nogmaals, ga zo door! :thumb: you're so funny!!!!1! :D

wat jij nodig hebt is haloperidol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven