Big_T zei:
Hier ben ik het niet mee eens...als eerste kuurtje vind ik test-deca en evt een kickstart met Dbol een goede keuze. Wel niet langer als 10 wk en redelijk lage doseringen natuurlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:
Inderdaad, (eerste) kuur dat ik nu doe is test enanthate + deca +dianabol en het werkt ongeloofelijk goed (4 kilo bij op 1 week), ga wel laatste 4 weken winstrol tabs bijnemen om zoveel mogelijk vast te houden. Maar deca alleen zou ik nooit doen, lijkt me wat zwak om op zichzelf te gebruiken en zonde van het potentieel van je eerste kuur...50 Dollar zei:Hier ben ik het niet mee eens...als eerste kuurtje vind ik test-deca en evt een kickstart met Dbol een goede keuze. Wel niet langer als 10 wk en redelijk lage doseringen natuurlijk.
HondaDelsol zei:Inderdaad, (eerste) kuur dat ik nu doe is test enanthate + deca +dianabol en het werkt ongeloofelijk goed (4 kilo bij op 1 week), ga wel laatste 4 weken winstrol tabs bijnemen om zoveel mogelijk vast te houden. Maar deca alleen zou ik nooit doen, lijkt me wat zwak om op zichzelf te gebruiken en zonde van het potentieel van je eerste kuur...
Honda, niet persoonlijk bedoeld maar de gemiddelde Belg loopt op het gebied van aas nog ver achter. Ik zie steeds vaker rare ideeen voorbij komen van onze Belgische medeforumleden.Suat zei:HuhHonda, niet persoonlijk bedoeld maar de gemiddelde Belg loopt op het gebied van aas nog ver achter. Ik zie steeds vaker rare ideeen voorbij komen van onze Belgische medeforumleden.
Honda, je snapt nu wel dat je met winny alleen maar droger uit de kuur komt en dat het niets doet tegen behoud van spiermassa, integendeel zelfs. Het schijnt je herstel alleen maar uit te stellen.
Dat is de reden waarom ik geen interesse meer heb in winny (voorlopig).
dus je beweert dat winstrol helemaal geen spiermassa opbouwt? Vindt ik wel héél raar hoor, ik heb hier twee boeken, Chemical muscle enhancement en The anabolic steroid handbook en beiden beweren dat je van winstrol droge spiermassa opbouwd. Beide boeken zijn van Amerikaanse afkomst. Ook m'n supplier deelt deze mening... en dat is een Nederlander...HondaDelsol zei:Inderdaad, (eerste) kuur dat ik nu doe is test enanthate + deca +dianabol en het werkt ongeloofelijk goed (4 kilo bij op 1 week), ga wel laatste 4 weken winstrol tabs bijnemen om zoveel mogelijk vast te houden. Maar deca alleen zou ik nooit doen, lijkt me wat zwak om op zichzelf te gebruiken en zonde van het potentieel van je eerste kuur...
HondaDelsol zei:dus je beweert dat winstrol helemaal geen spiermassa opbouwt Vindt ik wel héél raar hoor, ik heb hier twee boeken, Chemical muscle enhancement en The anabolic steroid handbook en beiden beweren dat je van winstrol droge spiermassa opbouwd. Beide boeken zijn van Amerikaanse afkomst. Ook m'n supplier deelt deze mening... en dat is een Nederlander...
Vanwaar heb je deze mening gehaald? of heb je het zelf getest? Ik heb namelijk nog geen winstrol genomen, maar ik heb wel bestelt voor einde van deze kuur (zijn wel tabs). Ik hou je in ieder geval op de hoogte van mijn resultaten met de winstrol.
En wat zou je dan aanbevelen als oraal middel om de kuur te eindigen ipv de winstrol?
Gr.
Bjorn

HondaDelsol zei:Ja maar ik neem winstrol om weinig massa te verliezen na de kuur,
Loo zei:ff offtopic; dan had je beter clenbuterol kunnen nemen imo
winstrol is wel geschikt om harder uit je kuur te komen, maar als je doel massa-behoud is.....clen does the job better imo...