MuscleMeat

Is Een Kuurtje ALLEEN Deca Durabolin Wel De Juiste Weg??

Big_T zei:
Ik zou geen deca gebruiken in beginnerscycles.

Hier ben ik het niet mee eens...als eerste kuurtje vind ik test-deca en evt een kickstart met Dbol een goede keuze. Wel niet langer als 10 wk en redelijk lage doseringen natuurlijk.

idd.
test+deca als beginnerskuur zal zeker wonderen doen.

50 Dollar zei:
Hier ben ik het niet mee eens...als eerste kuurtje vind ik test-deca en evt een kickstart met Dbol een goede keuze. Wel niet langer als 10 wk en redelijk lage doseringen natuurlijk.
Inderdaad, (eerste) kuur dat ik nu doe is test enanthate + deca +dianabol en het werkt ongeloofelijk goed (4 kilo bij op 1 week), ga wel laatste 4 weken winstrol tabs bijnemen om zoveel mogelijk vast te houden. Maar deca alleen zou ik nooit doen, lijkt me wat zwak om op zichzelf te gebruiken en zonde van het potentieel van je eerste kuur...

HondaDelsol zei:
Inderdaad, (eerste) kuur dat ik nu doe is test enanthate + deca +dianabol en het werkt ongeloofelijk goed (4 kilo bij op 1 week), ga wel laatste 4 weken winstrol tabs bijnemen om zoveel mogelijk vast te houden. Maar deca alleen zou ik nooit doen, lijkt me wat zwak om op zichzelf te gebruiken en zonde van het potentieel van je eerste kuur...

Huh??? Honda, niet persoonlijk bedoeld maar de gemiddelde Belg loopt op het gebied van aas nog ver achter. Ik zie steeds vaker rare ideeen voorbij komen van onze Belgische medeforumleden.

Honda, je snapt nu wel dat je met winny alleen maar droger uit de kuur komt en dat het niets doet tegen behoud van spiermassa, integendeel zelfs. Het schijnt je herstel alleen maar uit te stellen.

Dat is de reden waarom ik geen interesse meer heb in winny (voorlopig).

@Big T & Testo;

hoezo is deca schadelijker dan testosteron dan?

dat een te hoge DHT concentratie diverse schadelijke gevolgen heeft is wel duidelijk,

maar in welk opzicht heeft deca schadelijke gevolgen?

Suat zei:
Huh??? Honda, niet persoonlijk bedoeld maar de gemiddelde Belg loopt op het gebied van aas nog ver achter. Ik zie steeds vaker rare ideeen voorbij komen van onze Belgische medeforumleden.
Honda, je snapt nu wel dat je met winny alleen maar droger uit de kuur komt en dat het niets doet tegen behoud van spiermassa, integendeel zelfs. Het schijnt je herstel alleen maar uit te stellen.
Dat is de reden waarom ik geen interesse meer heb in winny (voorlopig).

??? dus je beweert dat winstrol helemaal geen spiermassa opbouwt? Vindt ik wel héél raar hoor, ik heb hier twee boeken, Chemical muscle enhancement en The anabolic steroid handbook en beiden beweren dat je van winstrol droge spiermassa opbouwd. Beide boeken zijn van Amerikaanse afkomst. Ook m'n supplier deelt deze mening... en dat is een Nederlander...

Vanwaar heb je deze mening gehaald? of heb je het zelf getest? Ik heb namelijk nog geen winstrol genomen, maar ik heb wel bestelt voor einde van deze kuur (zijn wel tabs). Ik hou je in ieder geval op de hoogte van mijn resultaten met de winstrol.

En wat zou je dan aanbevelen als oraal middel om de kuur te eindigen ipv de winstrol?

Gr.
Bjorn

Wat ik wil zeggen is: gebruik pas dergerlijke middelen ( anabole steroiden ) op het moment dat je echt niet meer groeipotentie hebt van je eigen lichaam. Veel te veel jongens beginnen met het gebruik van steroiden op het moment dat ze nog ontzettend veel kunnen groeien zonder gebruik: de link met jou situatie hierbij is dat jij 2 maal per week aan krachttraining doet en 3 maal aan bokstraining ( dit heb ik vroeger zelf ook gedaan ). Dit is absoluut geen ideale situatie om echt te groeien! 2x per week trainen met gewichten is niet erg veel als je massa wil bouwen. En tijdens kickbokstraining ( of boks ) gebruik je zo ontzettend veel spierglycogeen waardoor je spieren '' leeg '' en daarom minder vol raken. Daarnaast zullen je spieren minder groeien ( en dus herstellen ) op het moment dat je gaat kickboksen op niet trainingsdagen. Om een lang verhaal kort te maken: wil je echt zwaarder worden en massabouwen, dan zou ik het kickboksen verminderen en meer met gewichten trainen of er mee stoppen! Bijvoorbeeld 1 maal in de week boksen, maar alle beetjes minder helpen! Ik snap dat dit een belangrijke keuze is. Als je echt wilt blijven boksen en daarnaast wilt blijven trainen zal een deca je denk ik wel helpen en deca is echt, in verhouding tot veel andere producten, minder androgeen. Niet dat ik je aanraad om te gaan gebruiken, dat zou ik nooit doen, maar voor als je de keuze eenmaal al gemaakt hebt....

p.s. ik bedoel stoppen met boksen en niet met trainen:P

HondaDelsol zei:

HondaDelsol zei:
??? dus je beweert dat winstrol helemaal geen spiermassa opbouwt Vindt ik wel héél raar hoor, ik heb hier twee boeken, Chemical muscle enhancement en The anabolic steroid handbook en beiden beweren dat je van winstrol droge spiermassa opbouwd. Beide boeken zijn van Amerikaanse afkomst. Ook m'n supplier deelt deze mening... en dat is een Nederlander...
Vanwaar heb je deze mening gehaald? of heb je het zelf getest? Ik heb namelijk nog geen winstrol genomen, maar ik heb wel bestelt voor einde van deze kuur (zijn wel tabs). Ik hou je in ieder geval op de hoogte van mijn resultaten met de winstrol.
En wat zou je dan aanbevelen als oraal middel om de kuur te eindigen ipv de winstrol?
Gr.
Bjorn

Zie je het verschil (dik gedrukt)?

In je eerste post beweer je iets anders dan in je 2e post. In je eerste post heb je ongelijk en in je 2e post klopt het wat je hebt gelezen.

Ja maar ik neem winstrol om weinig massa te verliezen na de kuur, verliezen + beetje opbouwen = meer vasthouden dan zonder "beetje opbouwen" eh, want de winstrol gains zouden solid gains moeten zijn + winstrol zorgt ook voor een drogere look. Ik heb me misschien wat dubbelzinnig uitgedrukt, sorry daarvoor man :p

Er is wel 1 ding dat ik nog niet 100% begrijp, je zegt in je post het volgende "Het schijnt je herstel alleen maar uit te stellen", als dat zo zou zijn heeft het toch helemaal geen anabole werking?

gr.

HondaDelsol zei:
Ja maar ik neem winstrol om weinig massa te verliezen na de kuur,

ff offtopic; dan had je beter clenbuterol kunnen nemen imo

winstrol is wel geschikt om harder uit je kuur te komen, maar als je doel massa-behoud is.....clen does the job better imo...

Loo zei:
ff offtopic; dan had je beter clenbuterol kunnen nemen imo
winstrol is wel geschikt om harder uit je kuur te komen, maar als je doel massa-behoud is.....clen does the job better imo...

Daar schijnt ook niets van waar te zijn. Ik heb het wel gepland in mn kuur, ik laat het er ook gewoon in zitten. Maar het schijnt een mythe te zijn volgens MrJ, die het op zijn beurt weer van Big Cat heeft.

@Hondadelsol; heeft met cortisol te maken. Zoek het nog wel een keertje op voor je.

Terug
Naar boven