XXL Nutrition

Is het een koffieapparaat voor doorzichtbare koffie?

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Nee, het is een...
Hoe noemt zo een toestel dat je vaak in bedrijven ziet staan of bij autodealers?
Het lijkt op een koffieapparaat maar is dan voor water en vanboven hangt dan omgekeerd zo een 20 literfles. Je kan dan kiezen voor water op kamertemperatuur of koud water.
Mijn woordenschat schiet te kort om het toestel een passende naam te geven dus mss weten jullie het wel ???

ein Wasserspender

watermachine

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Met alle respect Smurf, maar de topics die je de laatste tijd aanmaakt...slaan echt alles:D

Het doet gewoon pijn in mijn hoofd om te beseffen hoe ongelooflijk dom je bent. Mijn god...

Water = doorzichtbare koffie? Weer wat geleerd vandaag.. :p

Het doet gewoon pijn in mijn hoofd om te beseffen hoe ongelooflijk dom je bent. Mijn god...

Omdat ik niet weet wat de officiële naam van een waterkoeler is?
Net als de helft van dit forum :')
Ik weet bijvoorbeeld wel dat stof voor 70 % uit huidcellen bestaat en zoveel meer ???

Effe off-topic.

Zo'n langwerpig ding, met aan het uiteinde drie of vier puntige staafjes, dat meestal links van je bord ligt en waarmee je in het voedsel op je bord prikt om het dan in een vloeiende beweging naar je mond te brengen, hoe heet dat?

Het is meestal uit een metaal gemaakt, maar het schijnt ook in plastic te bestaan (:eek:).

Iemand???

Effe off-topic.

Zo'n langwerpig ding, met aan het uiteinde drie of vier puntige staafjes, dat meestal links van je bord ligt en waarmee je in het voedsel op je bord prikt om het dan in een vloeiende beweging naar je mond te brengen, hoe heet dat?

Het is meestal uit een metaal gemaakt, maar het schijnt ook in plastic te bestaan (:eek:).

Iemand???

Lepel?

Effe off-topic.

Iemand???

een geëvolueerde lepel [Afbeelding niet meer beschikbaar]
net als bij pokémons toch?

Quatrotjopsticks

Effe off-topic.

Iemand???

een riek?

Terug
Naar boven