XXL Nutrition

Is het het waard om bold in je kuur te hebben?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Test-e 750mg/wk
Bold 600mg/wk
Para 153mg/wk
Tren-a 800mg/wk
HCG 1000iu/wk loopt mee

Ben bezig met mijn bulk kuur met onder andere bold erin maar krijg van iedereen te horen dat bold het eigenlijk niet waard is, dat het weg gegooit geld is en dat ik hem beter kan inwisselen voor goede dbol ofzo.

Zover ik weet kun je bold juist heel goed gebruiken voor zowel bulk als cut. Wat denken jullie?

Ben net ook bezig met eerste maal bold tijdens blast, nog te vroeg om te oordelen maar bold zou je een vasculaire volle look geven en steady quality gains geven.

Hoelang ben je al bezig met de bold, en hoelang laat je deze lopen?

Ik vond het wel nut hebben, met name voor eetlust en conditie. Jij zet nogal hoge dosering Tren, mijn eetlust is dan fucked. Als je die problemen niet hebt dan zie ik in deze kuur ook weinig toegevoegde waarde.

Ik heb persoonlijk 14 weken op een gram bold gezeten en vond het eigenlijk maar tegen vallen.

Het geeft je wel een wat aparte look (rond, vasculair) maar dit verdween bij mij al vrij snel toen ik het weinig gainen beu was en ik de kcal, en de test uppte.

• Topic Starter Topic Starter
Ben net ook bezig met eerste maal bold tijdens blast, nog te vroeg om te oordelen maar bold zou je een vasculaire volle look geven en steady quality gains geven. Hoelang ben je al bezig met de bold, en hoelang laat je deze lopen?

Zit nu in mijn 4e week sinds zaterdag. Ben nu ongeveer 5kg aangekomen, maar het is moeilijk te zeggen waarvan omdat ik een redelijke cocktail heb. Denk deze kg's voornamelijk van tren-a aangezien dit de enige is met een korte ester en de rest nu pas ongeveer in kicked. Wil hem mijn volledige kuur draaien wat nog zo'n 15 weken is (t/m SAP cup).

Ik vond het wel nut hebben, met name voor eetlust en conditie. Jij zet nogal hoge dosering Tren, mijn eetlust is dan fucked. Als je die problemen niet hebt dan zie ik in deze kuur ook weinig toegevoegde waarde.

Die extra eetlust merk ik eigenlijk nog niets van, van tren heb ik gelukkig alleen night sweats en agressie problemen. Maar wat jou betreft is hij dus verwaarloosbaar eigenlijk? Is het btw niet zo dat je mega goede schouders krijgt van bold?

Test-e 750mg/wk
Bold 600mg/wk
Para 153mg/wk
Tren-a 800mg/wk
HCG 1000iu/wk loopt mee

Ben bezig met mijn bulk kuur met onder andere bold erin maar krijg van iedereen te horen dat bold het eigenlijk niet waard is, dat het weg gegooit geld is en dat ik hem beter kan inwisselen voor goede dbol ofzo.

Zover ik weet kun je bold juist heel goed gebruiken voor zowel bulk als cut. Wat denken jullie?

Tja, mijn ervaring met bold... Je moet het te lang pakken eer je resultaat ervan ziet.
Alhoewel je er een aparte look van krijgt wanneer je vp laag is, conditie stijgt en de bijwerkingen zijn zeer mild. Eetlust niet veel van gemerkt.

Zou ik het nog eens pakken? Nee, ik zou eerder voor dbol gaan...

Test-e 750mg/wk
Bold 600mg/wk
Para 153mg/wk
Tren-a 800mg/wk
HCG 1000iu/wk loopt mee

Ik heb er wel flink wat mee gebulkt, verliep eigenlijk wel goed maar is gewoon een mild product..
Voor je uithoudingsvermogen is het wel top, ik kan een training zo overnieuw doen als ik kalar ben:o:p

Bold moet goed aansluiten bij het doel van je kuur.
Voor mij perfect om te bulken met weinig sides. Met gemak verslind ik mn dieet weg en zoals Itsallfugazi ook zegt: ik kan mn training wel dubbel doen, niet kapot te krijgen.
Ook de 'feel good' factor is bij mij hoog met bold. Maar hoor ook andere die zich juist heel depri en slecht voelen bij bold..

Mijn eetlust wordt enorm op Bold daar ben ik wel achter gekomen!!

Bold is top, enige nadeel voor mij is de bloed verdikking waar je erg op moet letten wanneer je het langer gebruikt bij hogere dosering.

Wat doet bold op lage dosis met je eetlust en conditie? Of moet je het daarvoor toch hoger doseren.

Dat is niet te zeggen, ik merkte positieve effecten op eetlust en conditie op 600mg. Er zijn zat mensen die helemaal geen verbetering merken.

Bold is goed om in te frituren, verder niks, conditie misschien.

Eetlust was super op bold!

Ik vind Bold tov bij Deca vele malen minder. Twijvel of het daadwerkelijk iets uitmaakt.
Ik zou het niet meer gebruiken, zelfs bij hoge doseringen niet.

Ik vind Bold tov bij Deca vele malen minder. Twijvel of het daadwerkelijk iets uitmaakt.
Ik zou het niet meer gebruiken, zelfs bij hoge doseringen niet.

Heb gehoord dat bold de deca zonder vocht is.

Ben zelf nu 1,5 week bezig met 400 mg bold, 500 test e en 250 tren e dus te vroeg om te oordelen.

Kan zijn,maar de andere boel aromatiseert ook. Dus minder vocht op iets wat dan geen vocht zou vasthouden. Denk niet dat daar echt een plus inzit. Maar goed mijn mening. Ik vind het niet iets toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
thanks beesten, laat hem nog even mee lopen heb het nu toch in huis daarna gaat hij eruit!

In een bridge kan bold toch best nuttig zijn? Of een lichte blast, dat je niet paardemiddel achter paardemiddel gebruikt[emoji104]

800 mg test e en 400 mg boldenone wekelijks lijkt me een goeie

Terug
Naar boven