MuscleMeat

Is ie nou echt zo slecht ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
hey jongens. Heb net inglorious bastards gaan halen op blu ray en jess donckers playboy (vet nummer en geweldige shoot ook) en besloot maar eens langs de videotheek ook te rijden. Nu heb ik voor deze nacht halloween II meegebracht.

Nou de eerste op zich vond ik eigenlijk best wel goed en vernieuwend, maar toen waren er al zeikbroeken die het dus bagger vonden. Nu na lang wachten heb ik eindelijk DEEL II mee maar als ik de reacties op moviemeter bekijk is het alles behalve...wie heeft hem hier al gezien of alletwee en wat is jullie mening erover ??

http://www.moviemeter.nl/film/57782

vind het wel jammer dat ze alle oude toppers weer op nieuw gaan maken.

halloween.
friday the 13th.
nightmare on elm street.
chucky.

je kan het beter bij het orgineel houden.

Ga nou maar FF7 spelen, geen tijd voor films :p

hey jongens. Heb net inglorious bastards gaan halen op blu ray en jess donckers playboy (vet nummer en geweldige shoot ook) en besloot maar eens langs de videotheek ook te rijden. Nu heb ik voor deze nacht halloween II meegebracht.

Inglourious Bastards moet ik ook nog even downen als blu-ray ja. Kwaliteit ervan schijnt erg fraai te zijn! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
vind het wel jammer dat ze alle oude toppers weer op nieuw gaan maken.

halloween.
friday the 13th.
nightmare on elm street.
chucky.

je kan het beter bij het orgineel houden.

WTF, chucky ook al ?? nuja nightmare on elmstreet ben ik eigenlijk wel zeer benieuwd naar, ik geef het het voordeel van de twijfel. Mede ook omdat vroeger gewoonweg alles enger was. maar het kan een aardige slasher worden mits iemand goed aan het roer en in het kreuger pak.

Chucky however lijkt me niet doenbaar, en ik betwijfel of de humor factor het origineel hoedanook zou kloppen dus wat mij betreft kunnen ze hem beter niet maken.

Friday the thirteenth vond ik eigelijk best te pruimen en denk eraan om hem ook maar op blu ray te halen....mede door die lekkere wijven in de film. Zelf vond ik best vermakkelijk voor een avondje...

En halloween, ja ik vond deel één gewoon best goed. Wel jammer dat ze het niet zo ophadden voor het sluip en achtervolgingswaanzin gedeelte.

Ga nou maar FF7 spelen, geen tijd voor films :p

Nou nou, jij duikt overal op he :)...

Inglourious Bastards moet ik ook nog even downen als blu-ray ja. Kwaliteit ervan schijnt erg fraai te zijn! :cool:

Heb ik ook al gehoord, maarja toen ik die edition zag liggen in het vak met een fraaie artcover kon ik het toch niet laten. Heb em drie maal in de cinema gaan kijken en kmoet zeggen het bleef bekoren. champagne?:)

Terug
Naar boven