XXL Nutrition

Is mijn gewicht goed genoeg?

Sparda

Novice
Waardering
0
Hallo,

Na een tijdje te hebben gelezen op dit forum over bodybuilding, heb ik ook maar een account aangemaakt. Nu nog hopen dat ik in de juiste catogorie post ???Ik heb een vraag ik ben 1.77 meter lang en ik weeg 86 kg is dit een goed gewicht om mee te beginnen als bodybuilder? Ik ben niet dik of zo ik heb 3 jaar ervaring met thuis trainen met dumbbells dus ben aardig in vorm.

Bedankt voor jullie tijd.

je hoeft niet een bepaald gewicht te hebben om te beginnen met bb'en hoor..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie Mac B ;) dan heb ik nog een vraagje ik ben sinds kort ook ingeschreven bij een sportschool ik wil echt serieuzer trainen, ben van plan om 4 dagen in de week te trainen en ik heb ook een instructeur hij zegt dat ik op de 4e dag het liefst cardio kan gaan doen, wat vinden jullie hiervan verlies ik niet teveel gewicht op deze manier.

Mijn doel is gewoon om zo groot mogelijk te worden.

Als je gewicht wilt verliezen , moet je dieeten + cardio + krachttraining.

is je hoofddoel spiermassa aanzetten, dan moet je veel eten en krachttraining.

weet je niet wat je wilt dan moet je redelijk gezond maar nog wel veel eten en cardio en krachttraining.

kortom, wil je aankomen = meer eten dan je verbruikt, afvallen = minder eten dan je verbruikt.

Als je gewicht wilt verliezen , moet je dieeten + cardio + krachttraining.

is je hoofddoel spiermassa aanzetten, dan moet je veel eten en krachttraining.

weet je niet wat je wilt dan moet je redelijk gezond maar nog wel veel eten en cardio en krachttraining.

kortom, wil je aankomen = meer eten dan je verbruikt, afvallen = minder eten dan je verbruikt.

Hoeft niet persé minder té eten hoor :)

Kan ook meer calo verbranden toch?

wat is je huidige eetschema

Terug
Naar boven