AndroidHealthClinic

Is Nederland vol?

Peiling Peiling Is Nederland vol?

• Totaal stemmers
    91
niet overal

Nee ik woon hier in Venlo, genoeg ruimte.

Te vol als je het mij vraagt

In de zin van geen ruimte voor immigratie nee.

op het gebied van nutteloos aanwezige burgers wel ja!
maar dat hoeven dus geen allochtonen te zijn..

[boude beweringen mode]Nee. Zouden ook 30 miljoen mensen in kunnen, zonder natuur- en cultuurlandschappen op te offeren. Dan heb je nog iets minder inwoners dan in de agglomeratie Tokio op een veel groter stuk land. Dient dan wel een enorme verandering plaats te vinden in stedenbouw en infrastructuur (heel veel hoogbouw). Nederland heeft in ieder geval zat ruimte.[boude beweringen mode]

vol in dat er teveel allochtonen wonen?JA voor de rest valt het mee!Beetsterzwaag is nog erg bosrijk!

Nee nog lang niet, om het echt gezellig te laten worden in holland moet er nog veel meer vooral kansloze immigratie bij.

ik denk het want elke keer als ik naar de bioscoop hier in antwerpen ga of naar het shoppingcenter in wijnegem staat het er vol met auto's met nederlandse nummerplaten :(

ik denk het want elke keer als ik naar de bioscoop hier in antwerpen ga of naar het shoppingcenter in wijnegem staat het er vol met auto's met nederlandse nummerplaten :(

Haha, daar zeg je zoiets. Maar in de tijd dat de coffeeshops nog open waren was het waarschijnlijk omgekeerd :p

vol is relatief. We zijn nog steeds een stuk leger dan sommige andere plaatsen op de wereld. En zo lang er af en toe helemaal geen files staan valt het verkeer ook nog wel mee :)

Natuurlijk, hoeveel werkelozen telt Nederland nu? Zeker met de immigratie van Polen etc. is het voor de normale Nederlandse burger een stuk moeilijker om aan een baan te komen.

En dan de files niet te vergeten.

We wonen wel in een redelijk dichtbevolkt land ja.

Terug
Naar boven