AndroidHealthClinic

Is Nederland vol?

Peiling Peiling Is Nederland vol?

• Totaal stemmers
    91
16000000 x 0.39 = 6240000

Er komen ruim 6 miljoen mensen bij in Nederland, dat is de massa immigratie die door allerlei instituten in de doofpot wordt gehouden.

Ik kan je even niet volgen Marky. Kan je mij even stap voor stap uitleggen hoe je aan 6 miljoen komt? Wanneer, t.o.v. hoeveel Nederlanders?

En dan? Aftellen en elke 10e persoon het land uit schoppen?

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Nog niet. Volgens CIA Factbook groeit de bevolking in NL dit jaar met 0.39%.

In Verenigde Staten hanteert men de volledige schaal cijfermatig tussen 0 en 1.

16000000 x 0.39 = 6240000

Er komen ruim 6 miljoen mensen bij in Nederland, dat is de massa immigratie die door allerlei instituten in de doofpot wordt gehouden.

Hmm. Dat krimpen gaat dus nog wel heel even duren...

:roflol: :roflol:

Rekenen is ook een vak. Klakkeloos aannemen wat anderen zeggen ook. 39% groei is nogal een doofpot ja. Dan zouden we over 5 jaar 78 miljoen mensen in Nederland hebben wonen.

Ik vermoedde al een kinderlijke interpretatie van groeicijfers en wat selectief opgenomen statistiekjes van onze forum Einstein maar wilde het hem graag zelf zien uitleggen :D

Met gietvormen als nieuwe hoeden en nieuw tapijt lukt het Verlicht raken niet meer zo goed sinds de 60's, daarom zullen we compressie modellen moeten aanwenden om moeilijke maatregelen te verkopen aan het volk.

De verklaring ''iedereen gaat er 0.25 procent in vermogen op achteruit'' zal een zachte landing kennen in de samenleving en stelt de Staten-Generaal weer in de mogelijkheid om zich een grote bewegingsruimte aan te meten, gericht op de jaren 50 van de 21ste eeuw.

Terug
Naar boven