AndroidHealthClinic

is slin gay?

met alle respect, maar ik ken een groot, heel groot aantal zogenaamde "recreatieve" gebruikers zonder enige wedstrijdambities maar wel met "kijk mij groot zijn in de happy dayzz" ambities die vet aan de;

- test
- trenbolone
- masteron
- igf
- hgh
- t3, t4, clenbuterol

en weet ik veel wat nog meer zitten (oja en allemaal tegelijk ook nog eens he).

Dus ik zie het probleem niet zo van slin gebruik, een groot deel van de a.s-gebruikers is toch al wreed doorgeslagen dus slin-gebruik kan er ook nog wel bij en levert imo wel grote voordelen op, al heb ik er zelf geen ervaringen mee.

Tuurlijk, ieder z'n ding, maar een groot deel van de gebruikers neemt zijn gezondheid toch al niet zo nauw, dus de stap naar slin gebruik is dan ook gauw gezet.

Ik zat tot 2 weken terug nog aan de IGF-1, T3, ephedrine en clen. Vorige week vrijdag een hartfilmpje (ECG) laten maken ivm keuring en mijn hart was in elk geval perfect in orde.
Merkbare sides? Beetje opgefokt gevoel, meestal zo tegen het eind van de middag. Bijwerkingen zijn IMO zwaar overdreven, in elk geval dat is mijn ervaring.

naar aanleiding van een topic over slin, een provocerend topictitel, maar een serieuze thread waarin ruimte moet zijn voor discussie over slin gebruik.

ik durf te stellen dat wij, recreatieve gebruikers, geen slin nodig maar alleen riods en bovenal geduld!!!

Ik houd het ook bij de good old aas. Kan natuurlijk nooit in de toekomst kijken maar zoals ik er nu tegen aan kijk niet.

Ga ik ook ff de advocaat van de duivel spelen. De meeste hier van het forum zeggen "die weegt nog te weinig om te gaan kuren", "die heeft de max. nog niet natuurlijk behaald". Waarom zou dit moeten? Als je een paar jaartjes traint en je wilt sneller wat groter worden moet je dit toch lekker zelf weten. Het is echt niet beter voor je lichaam als je eerste je max. hebt behaald. Of je het spul er nu in drukt naar 2 jaar trainen of naar 8??? Als je het niet snel genoeg gaat en je hebt goede resource gedaan waarom dan altijd aanraden om eerst langer te trainen...

pre workout is slin ook wel luek lekkere pomp....khou van pomp...
maar dnp+slin was wel erg leuke combi...bigT is ook groot voorstander van deze combi

goed topic:thumbup:

Terug
Naar boven