AndroidHealthClinic

Islam in Europe (kijken!)

Islam is een geloof, net als het christendom en jodendom. Helaas zijn er mensen (mannen) die menen dit geloof op een correcte wijze uit te oefenen met zaken als geweld tegen vrouwen, steniging, alles dat tegen hun geloof is afslachten. Dit heeft niets met het geloof zelf te maken, maar met hoe deze mannen het geloof interpreteren. Het trieste hiervan is dat de grondbeginselen van het geloof waar het om gaat, zwartgemaakt wordt. Dit heeft weer als gevolg dat buitenstaanders zoals westerlingen bijvoorbeeld de Islam verkeerd opvatten als iets dat slecht is.
Het geloof en politiek dient gescheiden te zijn. Waarom? Omdat in het geloof, bijvoorbeeld de islam, er een vrijheid van godsdienst bestaat. Volgens de islam is iedereen vrij in te geloven in wat hij wil. Het zijn juist de fanatiekelingen (deze bovengenoemde mannen) die de boel verzieken door het geloof (ten onrechte in een primitief barbarische vorm) te laten mengen in de politiek. Net zoals altijd geldt hier dat een kleine groep fanatiekelingen het verzieken voor de rest van de hele groep.

Dat klopt, maar ook de gemiddelde moslim kan je makkelijk irriteren met hun dwaze ideeen.
Denk maar aan moslims die tegen homo's zijn. Die groep is niet zo 'klein' hoor.

Hmz eens testen wat het geeft als ik zo'n moslim de naam "homeau" geef...

Dat klopt, maar ook de gemiddelde moslim kan je makkelijk irriteren met hun dwaze ideeen.

Er hoeft inderdaad geen hogere wetenschap aan te pas te komen om vast te stellen dat veel moslims een kort lontje hebben:(

ik zeg geef vrouwen de macht, meteen over met die macho shit.

ja en? zal het morgen stoppen met regenen? zal de wereld de andere kant opdraaien? niks noppes nada

Wil je me een gunst verlenen en EricR daarvan proberen te overtuigen? Misschien wil hij het van jou wel aannemen in plaats van een een verdorven rechtse kapitalist. :)

Wil je me een gunst verlenen en EricR daarvan proberen te overtuigen? Misschien wil hij het van jou wel aannemen in plaats van een een verdorven rechtse kapitalist. :)

:rolleyes: Ik hoef niet bekeerd te worden, kan prima mijn eigen mening vormen. De mening van Cyan is net zoals mijn mening ook maar een mening.

Terug
Naar boven