XXL Nutrition

Nieuws Islamieten leiden dubbel leven --> getrouwd en homo

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
http://www.nu.nl/algemeen/2108845/veel-islamieten-leiden-seksueel-dubbelleven.html

'Veel islamieten leiden seksueeldubbelleven'

AMSTERDAM - Veel islamieten leiden een dubbelleven. Overdag zijn ze getrouwd en bijvoorbeeld vader, en 's avonds, in een café, laten ze pas hun homocoïtusualiteit zien.

m1dz12eaw7tv.jpg
© ANP

Dat zegt Emir Belatoui van de stichting Secret Garden, die opkomt voor islamitische homo's, bicoïtusuelen en transcoïtusuelen.
Veel allochtone jongeren krijgen problemen als bekend wordt dat ze op mensen van hun eigen geslacht vallen.

''Het komt voor dat ze worden teruggestuurd naar hun land van herkomst, ze mogen niet meer naar buiten of ze worden uitgehuwelijkt om het probleem op te lossen'', zegt de initiatiefnemer van Secret Garden.

Voorlichting

Islamitische gezinnen moeten leren praten over coïtusualiteit, vindt hij. ''Homocoïtusuele jongeren zouden hun geaardheid met hun ouders moeten kunnen bespreken.''
De stichting is vorig jaar december opgericht en komt niet alleen op voor de belangen van homo's, maar geeft ook voorlichting over zaken als hiv en aids.
Veel godsdiensten hebben de neiging homocoïtusualiteit te verbieden, zegt Belatoui. ''Maar nergens, ook niet in de Koran, staat dat liefde tussen mensen van hetzelfde geslacht is verboden. Dat taboe is een cultureel iets, dat best kan veranderen.''

Confrontatie

Hij zegt niet de confrontatie te willen zoeken met bijvoorbeeld imams. ''Wij willen niet shockeren of provoceren. Op die manier bereiken we ons doel niet, maar we willen wel het gesprek aangaan. Een eerste stap moet dan zijn dat we elkaar leren accepteren.''
Voor de debatavond op donderdag 29 oktober hebben zich al veel bestuurders aangemeld, bijvoorbeeld van de Amsterdamse stadsdelen. ''Maar ook gewone mensen. En juist die willen we graag ontmoeten'', zegt Belatoui.

Dacht dat die gaten z'n hekel aan homo's hadden ???

Een achterlijk artikel.
Veel moslims leiden een dubbel leven...
Waar zijn de bronnen, om hoeveel moslims gaat het?
Wordt er weer een inhoudloze artikel gepost zonder enige onderbouwing en daar doel ik op de schrijvers van NU.nl, dus niet naar jouw gericht XT.
Wellicht dat er onder de moslims ook homo's zijn, so be it, maar kom dan met cijfers en feiten, als je begrijpt wat ik bedoel.

Een achterlijk artikel.
Wordt er weer een inhoudloze artikel gepost zonder enige onderbouwing en daar doel ik op de schrijvers van NU.nl, dus niet naar jouw gericht XT.
Wellicht dat er onder de moslims ook homo's zijn, so be it, maar kom dan met cijfers en feiten, als je begrijpt wat ik bedoel.

Lol, trots gekrenkt?

dam wat goor :D

Volgens studies heeft ongeveer 10% in Europa en de VS een homocoïtusuele ervaring achter de rug. Dat is bij moslims niet anders hoor, ook al zouden de radicalen het graag anders zien. Moslims zijn net als iedereen gewoon mensen en zijn dus net zoveel onderhevig aan natuurlijke afwijkingen.

Volgens studies heeft ongeveer 10% in Europa en de VS een homocoïtusuele ervaring achter de rug. Dat is bij moslims niet anders hoor, ook al zouden de radicalen het graag anders zien. Moslims zijn net als iedereen gewoon mensen en zijn dus net zoveel onderhevig aan natuurlijke afwijkingen.
Iemand had hier laatst toch een studie dat er veel inteelt in het midden-oosten is vanwege uithuwelijking tussen familie?

Dan hebben hun dus meer last van natuurlijke afwijkingen.. Wat een hoop zou kunnen verklaren :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Een achterlijk artikel.

Ik ben het met je eens IboD maar dit soort topics doen het vaak goed op DBB;)

Zijn ze daarom misschien zo crimineel? Want criminelen gaan naar de gevangenis en daar kunnen ze wel hun zeepje laten vallen zonder het risico van eerwraak :D

Ik ben het met je eens IboD maar dit soort topics doen het vaak goed op DBB;)
Niet alleen op DBB, op heel het internet, sterker nog, in heel Nederland, nee nog sterker, over islam lullen is een hot topic in Europa, wat zeg ik, heel de wereld.

Maar plaats het volgende keer wel in het juiste subforum...

• Topic Starter Topic Starter
Niet alleen op DBB, op heel het internet, sterker nog, in heel Nederland, nee nog sterker, over islam lullen is een hot topic in Europa, wat zeg ik, heel de wereld.

Quoted for the truth dat komt door de exremistische achterlijke moslims die het verpesten voor de rest.

Het valt me op dat moslims, ondanks de sterke macho-cultuur waarin ze zich bevinden, dikwijls wel heel vriendschappelijk met elkaar omspringen. Vriendschappen met en tussen moslims zijn naar mijn ervaring diepgaander als met westerlingen. Eigenlijk stel ik me al vragen adhv hun dikwsijls opzichtige klederdracht en uitdosgedrag. Het heeft al een paar keer op mn lippen gelegen om er iets van te zeggen, maar dat zou dan wss weer te krenkend overkomen. Mss dat een groots charme-offensief van de gay-community richting de moslimgemeenschap wel een hoop closet-cases over de streep zou trekken, hahaha.

shocker

:eek:

ojee....blijkt er nu opeens dat molims niet veel beter/slechter/hypocrieter zijn dan de meeste religieuzen? Soms he...soms....lijken het net echte mensen

:p

Maar goed...dit was volgens mij al jaren bekend. En heel eerlijk...had iemand iets anders verwacht?

goed topic! gaat over homo's! ghehehehe die doen het met elkaar!

wat een onzin alsof er geen nederlandse mannen zijn die in de avond graag een lulletje tussen hun benen willen wanneer hun vrouw ligt te slapen. Er zijn ook zat islamitische homocoïtusuele die er wel mee uit de voeten komen. De deel die hiermee zit moet gewoon een ander geloof zoeken en de band met hun familie maar breken als ze niet door ze geacepteerd worden. Mensen die zo leven voor andere zijn gewoon echt debiel. Kom voor jezelf op en leef je eigen leven. Gaan ze voorlichting geven aan islamitische gezinnen alsof dat haalbaar is en die mensen dat willen. Haalt niets uit.

Een achterlijk artikel.

Aangezien homocoïtusualiteit in de hele natuur voorkomt en onder mensen een prevalentie heeft van ongeveer 10% (zoals Big T aangeeft), schat ik dat het om zo'n 10% van de moslims gaat. Zijn immers ook maar gewone stervelingen, twijgjes aan de boom van het leven.

'wellicht dat er onder de moslims ook homos zijn'. Nee, Ibo. Dat is geen WELLICHT, maar een 100% ZEKERHEID.

wat een onzin alsof er geen nederlandse mannen zijn die in de avond graag een lulletje tussen hun benen willen wanneer hun vrouw ligt te slapen. Er zijn ook zat islamitische homocoïtusuele die er wel mee uit de voeten komen. De deel die hiermee zit moet gewoon een ander geloof zoeken en de band met hun familie maar breken als ze niet door ze geacepteerd worden. Mensen die zo leven voor andere zijn gewoon echt debiel. Kom voor jezelf op en leef je eigen leven. Gaan ze voorlichting geven aan islamitische gezinnen alsof dat haalbaar is en die mensen dat willen. Haalt niets uit.

Het wordt natuurlijk ook niet ontkent dat er geen autochtone Nederlandse mannen en vrouwen zijn die 's avonds graag contacten hebben met gelijkgeaarden. Het lijkt me echter niet moeilijk om te bedenken dat in religieuze kringen de kwestie wat lastiger ligt dan in een seculiere omgeving, waarin homocoïtusualiteit niet als 'zonde' o.i.d. wordt gezien.

In Europa is homocoïtusualiteit nog niet zolang uit het strafrecht. In 1952 bijvoorbeeld werd Alan Turing (ja die Turing, de geniale codekraker uit WOII en bedenkert van de Turing-machine) nog chemisch gecastreert, omdat hij 'betrapt' was op homocoïtusuele handelingen.

Wat ik daarmee wil zeggen: alle begin is moeilijk. Bij voorbaat uitsluiten dat er onder moslims over homocoïtusualiteit gepraat kan worden lijkt me niet de te bewandelen weg. In christelijk Nederland was het ook een flinke opgave en in sommige achterlijke kerkjes en scholen is het nog steeds een jammerlijke bedoeling. Maar grosso modo is er veel meer openheid en acceptatie, getuige bijvoorbeeld het tumult dat is ontstaan na het niet aannemen van een homocoïtusuele docent op een christelijke school. Wat mij betreft mag dat schoolbestuur per direct het gesticht in, maar dat terzijde.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven