- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig, bij je holmaat liggen dippen en vervolgens nog even over je Burka-vrouwtje heen gaan. Is bij de autochtonen helaas niet veel anders; getrouwde mannen die s'nachts langs de snelweg even de anaalridder uithangen. Eén van de oorzaken waarom AIDS zich bij heterocoïtusuelen kan verspreiden. De vrouw weet immers van niks, en pas nadat zij erachter is gekomen dat haar man homoseksueelis zal zij zich laten onderzoeken. Helaas is het dan al vaak te laat.
Ik ben dan ook een voorstander van het geven van boetes aan ieder die meedoet aan dit soort ongewenste praktijken in de bossen waar gezinnen op zondagmidddag lopen te wandelen. Ten eerste omdat dit soort perverse handelingen niet getoleerd dienen te worden in het openbaar en ten tweede biedt het de mogelijkheid aan het thuisfront om hen te waarschuwen.
Ieewwwwww!goed topic! gaat over homo's! ghehehehe die doen het met elkaar!

Gezellig, bij je holmaat liggen dippen en vervolgens nog even over je Burka-vrouwtje heen gaan.

stichting Secret Garden, die opkomt voor islamitische homo's, bicoïtusuelen en transcoïtusuelen

Ik ben dan ook een voorstander van het geven van boetes aan ieder die meedoet aan dit soort ongewenste praktijken in de bossen waar gezinnen op zondagmidddag lopen te wandelen. Ten eerste omdat dit soort perverse handelingen niet getoleerd dienen te worden in het openbaar en ten tweede biedt het de mogelijkheid aan het thuisfront om hen te waarschuwen.
Gezellig, bij je holmaat liggen dippen en vervolgens nog even over je Burka-vrouwtje heen gaan. Is bij de autochtonen helaas niet veel anders; getrouwde mannen die s'nachts langs de snelweg even de anaalridder uithangen. Eén van de oorzaken waarom AIDS zich bij heterocoïtusuelen kan verspreiden. De vrouw weet immers van niks, en pas nadat zij erachter is gekomen dat haar man homoseksueelis zal zij zich laten onderzoeken. Helaas is het dan al vaak te laat.
+1, pak de bron erbij en je komt tot de conclusie dat je niks wijzer bent geworden dan je al was.Een achterlijk artikel.
Veel moslims leiden een dubbel leven...
Waar zijn de bronnen, om hoeveel moslims gaat het?
Wordt er weer een inhoudloze artikel gepost zonder enige onderbouwing en daar doel ik op de schrijvers van NU.nl, dus niet naar jouw gericht XT.
Wellicht dat er onder de moslims ook homo's zijn, so be it, maar kom dan met cijfers en feiten, als je begrijpt wat ik bedoel.