Tinzo
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 30%
Aangezien dit mijn eerste post is wil ik me eerst netjes voorstellen.
Ik ben Tinoush 32 jaar jong en kom uit Amstelveen en ben al een tijdje bekend met bodybuilding.
8 jaar gleden ben ik begonnen met trainen voor 4 jaar lang daarna een pauze van 4 jaar (niks doen dus
) gehad. inmiddels ben ik weer lekker gewichten aan het pakken.
En nu mijn probleem.
Ik had ongeveer 5 jaar gleden eiwitshake geprobeerd zonder klachten.
Nu heb ik weer na veel lezen op internet besloten om Isolaat Prefection te proberen.
Reviews waren erg goed en vrijwel geen lactose dus ik heb gelijk een emmer van 4kg bij body en fit besteld, smaak banaan.
Meteen na eerste keer had ik behoorlijke buikpijn en diarree. Bijna schreeuwend op de wc.
Wat doe ik verkeerd?
Ik meng het door met hand te schudden en doe half volle melk van lidel melk.
Vroeger gebruikte ik een blender!
moet ik het weer met een blender shaken? geen melk? kleinere porties? Kouwen?
Graag hoor ik jullie ervaringen en tips hierover.
vanochtend om 2:00 moest ik weer met pijn naar wc rennen. had twee porties voor en na trainen op.
Ik ben Tinoush 32 jaar jong en kom uit Amstelveen en ben al een tijdje bekend met bodybuilding.
8 jaar gleden ben ik begonnen met trainen voor 4 jaar lang daarna een pauze van 4 jaar (niks doen dus
) gehad. inmiddels ben ik weer lekker gewichten aan het pakken. En nu mijn probleem.
Ik had ongeveer 5 jaar gleden eiwitshake geprobeerd zonder klachten.
Nu heb ik weer na veel lezen op internet besloten om Isolaat Prefection te proberen.
Reviews waren erg goed en vrijwel geen lactose dus ik heb gelijk een emmer van 4kg bij body en fit besteld, smaak banaan.
Meteen na eerste keer had ik behoorlijke buikpijn en diarree. Bijna schreeuwend op de wc.
Wat doe ik verkeerd?
Ik meng het door met hand te schudden en doe half volle melk van lidel melk.
Vroeger gebruikte ik een blender!
moet ik het weer met een blender shaken? geen melk? kleinere porties? Kouwen?
Graag hoor ik jullie ervaringen en tips hierover.
vanochtend om 2:00 moest ik weer met pijn naar wc rennen. had twee porties voor en na trainen op.

was de tip van mijn trainer. Half uur voor trainen een schepje. Anderhalf uur later meteen na trainen weer een schepje. Ik ga wat rustiger aan doen. Neem een halve schepje gemixt met water en kijken hoe het wordt.

), maar qua lactose is ie laag (als ik op het etiket af ga). Ik zou idd alleen niet met melk mixen, dan snap ik je lactose punt niet.