MuscleMeat

Isolaat Perfection, buikpijn en diaree. help!

Tinzo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
104kg
Vetpercentage
30%
Aangezien dit mijn eerste post is wil ik me eerst netjes voorstellen.
Ik ben Tinoush 32 jaar jong en kom uit Amstelveen en ben al een tijdje bekend met bodybuilding.
8 jaar gleden ben ik begonnen met trainen voor 4 jaar lang daarna een pauze van 4 jaar (niks doen dus :D) gehad. inmiddels ben ik weer lekker gewichten aan het pakken.

En nu mijn probleem.
Ik had ongeveer 5 jaar gleden eiwitshake geprobeerd zonder klachten.
Nu heb ik weer na veel lezen op internet besloten om Isolaat Prefection te proberen.
Reviews waren erg goed en vrijwel geen lactose dus ik heb gelijk een emmer van 4kg bij body en fit besteld, smaak banaan.

Meteen na eerste keer had ik behoorlijke buikpijn en diarree. Bijna schreeuwend op de wc.:(

Wat doe ik verkeerd?
Ik meng het door met hand te schudden en doe half volle melk van lidel melk.
Vroeger gebruikte ik een blender!
moet ik het weer met een blender shaken? geen melk? kleinere porties? Kouwen?
Graag hoor ik jullie ervaringen en tips hierover.
vanochtend om 2:00 moest ik weer met pijn naar wc rennen. had twee porties voor en na trainen op.

Je geeft dat dat reviews goed waren en er vrijwel geen lactose inzit... gaat het je er dan om dat hij lactose arm moet zijn? Zo ja.. dan zou ik het niet met melk mengen... dat is een en al lactose...
Probeer het eens met water te mengen of lactose vrije melk.

Illuminati confirmed

• Topic Starter Topic Starter
Je geeft dat dat reviews goed waren en er vrijwel geen lactose inzit... gaat het je er dan om dat hij lactose arm moet zijn? Zo ja.. dan zou ik het niet met melk mengen... dat is een en al lactose... Probeer het eens met water te mengen of lactose vrije melk.
Zover dat ik het weet heb ik daar geen last van. Enkel zekere voor het onzekere genomen en lactose arm besteld. Ik ga met water proberen, bedankt voor je tip Marina. Mix ik het ook meteen in een blender.
Zal ik ook eerst met kleinere porties beginnen?

is het toevallig van B&F?

waarschijnlijk kan je lichaam dan niet tegen alle goedkope ingredienten die erin zitten. :trollface:

Gewoon eens een normale portie met water nemen en dan zien wat er gebeurt.

gewoon proberen met water, of gewoon kijken voor andere whey..

Bedankt. Even proberen.

2 porties/scheppen voor en na je training? is dat ook niet wat erg overdreven veel?

2 porties/scheppen voor en na je training? is dat ook niet wat erg overdreven veel?
dacht ik dus ook. ??? was de tip van mijn trainer. Half uur voor trainen een schepje. Anderhalf uur later meteen na trainen weer een schepje. Ik ga wat rustiger aan doen. Neem een halve schepje gemixt met water en kijken hoe het wordt.

Haha 2 keer 28 gram Isolaat en erover praten alsof je de gevaarlijkste drugs neemt, geweldig. Met een halve scoop krijg je 10 gram eiwit ofzo binnen, dat is ook echt de moeite niet waard.

o ik las het verkeerd dacht 2 scheppen ervoor en 2 erna :P

Probeer het eens met water en als dat nog niet helpt...

Dan raad ik je hydrolisaat whey van XXL Nutrition aan. Ikzelf ben ook lactose intolerant en sinds ik die whey gebruik, heb ik nergens last van.

o ik las het verkeerd dacht 2 scheppen ervoor en 2 erna :P

Dat dacht ik idd ook :roflol:

Probeer het eens met water en als dat nog niet helpt...

Dan raad ik je hydrolisaat whey van XXL Nutrition aan. Ikzelf ben ook lactose intolerant en sinds ik die whey gebruik, heb ik nergens last van.
+1... hier ook nergens meer last van sinds die tijd. :)

Het is natuurlijk niet slim om 4kg whey te bestellen als je het niet kent, maar dat even ter zijde. Ik herken je klachten niet, vond de Isolaat Perfection altijd wel goed. Ik bestel niet meer bij B&F (de reden daarover is al genoeg gezegd de laatste tijd ;)), maar qua lactose is ie laag (als ik op het etiket af ga). Ik zou idd alleen niet met melk mixen, dan snap ik je lactose punt niet.

Terug
Naar boven