XXL Nutrition

Israël wil terugslaan na dodelijke raketaanval

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
JERUZALEM - De Israëlische regering heeft besloten tot represailles nadat woensdag bij Palestijnse raketaanvallen een dode en twee zwaargewonden waren gevallen. Premier Ehud Olmert heeft zijn minister van Defensie opdracht gegeven "op te treden" tegen de raketaanvallen.

Lees meer...

Er komt nooit een einde aan...nooit.

nee op deze manier blijft het een vicieuze cirkel, maar het ligt trouwens zo dat al zou israel niks meer terug doen, de palestijnen altijd door zullen blijven gaan omdat het hun ''heilige doel'' is om alle israelieten van kant te maken waar ook ter wereld.

nee op deze manier blijft het een vicieuze cirkel, maar het ligt trouwens zo dat al zou israel niks meer terug doen, de palestijnen altijd door zullen blijven gaan omdat het hun ''heilige doel'' is om alle israelieten van kant te maken waar ook ter wereld.
van hun land verdrijven is al goed genoeg hoor voor ze

ja oké voor het gros wel idd.

FOUT

Israel is een staat en bombardeert dus maar weer eens burgerdoelwitten omdat een milities Israel bombarderen na een moord op 18 mensen.
ik ga hier verder niet iop in, want mijn eigen topic is hier al uitvoerig op ingegaan. Is

Gelukkig ik had al 5 posts gelezen zonder Ithinkalot tegen te komen, was daar eindelijk de reactie bij post 6! Een raketaanval met een raketaanval vergelden is wel "normaal" toch daar? Vroeger was het een tank tegen stenengooiers, zijn de verhoudingen al wat normaler geworden. :jk:

Gelukkig ik had al 5 posts gelezen zonder Ithinkalot tegen te komen, was daar eindelijk de reactie bij post 6! Een raketaanval met een raketaanval vergelden is wel "normaal" toch daar? Vroeger was het een tank tegen stenengooiers, zijn de verhoudingen al wat normaler geworden. :jk:

ja ze zijn er bijna. alhoewel, een kassamraket vergelijken met de bommen van de Israelische straaljagers en tanks is nog een beetje te ver gezocht.

Ja dat was te verwachten wanneer pakt iemand Israel nou eens aan? Overal staat Amerika snel op de stoep(vooral als er wat te halen valt) maar Israel laten ze al decennia lang oorlogsmisdaden plegen :(

Ja dat was te verwachten wanneer pakt iemand Israel nou eens aan? Overal staat Amerika snel op de stoep(vooral als er wat te halen valt) maar Israel laten ze al decennia lang oorlogsmisdaden plegen :(

Kijk, het is heel simpel. Als de Palestijnse verzetsstrijders(die ik steun) of de Palestijnse terroristen(die ik niet steun) niks van zich laten horen, gedurende maanden, dan maakt Israel er gebruik van enorme kolonies te bouwen en land te pikken. dan zie je er helemaal niks van in het nieuws. Als de Palestijnen dan reageren, dan komen ze in het nieuws en bombardeert Israel een hele wijk of straft een heel vluchtelingenkamp door het waterzuiveringsstation of de electriciteitscentrale te venietigenen. Maar dan zegt ISrael dat het moest want er waren terroristen die hen hadden aangevallen. Ze zeggen wel niet wat er aan vooraf is gegaan. en ze zeggen ook niet dat de aanval mestal op een israelische militair was.

Er wonen miljoenen joden in USA. Velen daarvan hebben goede posities denk aan governor, senator en andere hoge regeringsposities. Ze hebben samen veel invloed.

Terug
Naar boven