XXL Nutrition

Italianen hadden capone,maar wij hebben.

lorenzo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Holleeder.Wat een kerel zeg.Iedere journalist staat zenuwachtig in de rechtzaal naar de dood van bram zeegers.En wie komt daar neuriënd binnen,juist holleeder.Toch nog iets waar we trots op kunnen wezen in dit klootenland.

nou echt iets om trots op te zijn ...

holleeder is overrated

Holleeder vergelijken met Al Capone. :o

Ik draag al jaren hol leder en niemand die me daar op aanspreekt

volgende topic dan :D

"Duitsers hadden Hitler, maar wij hebben ......

Holleeder.Wat een kerel zeg.Iedere journalist staat zenuwachtig in de rechtzaal naar de dood van bram zeegers.En wie komt daar neuriënd binnen,juist holleeder.Toch nog iets waar we trots op kunnen wezen in dit klootenland.

Dat is zeker iets om trots op te zijn, afpersing, moord, drugshandel en aanverwante zaken. Een standbeeld in iedere provincie zeg ik je.

holleeder zal niet lang meer vast zitten!
die k*t justitie gaat lekker op hun bek! alweer!!

Zwarte Joop was pas ruig.

Waar gaat dit over? Denk je nu echt dat Holleeder dat heeft gedaan?

Die gast is helemaal niet dood. Die zit gewoon in een getuigenprogramma en dit is de manier om hem langzaam weg te sluizen. Als Holleeder dit had gewild dat had hij dat wel laten doen voordat hij zijn verklaring kon afleggen. Nu zijn verklaring er is, doen ze net alsof hij dood is, sluizen hem weg naar mooiere oorden en Holleeder hangt en heeft ook nog eens de verdenking op hem.

Pistolen Paultje... :P Ouwe boef!

Hebben ze in Belgie trouwens ook boefjes? Behalve die gekke kroonprins??

Terug
Naar boven