Fitness Seller

Italianen hadden capone,maar wij hebben.

Wat een debiel topic. "Trots op Holleeder zijn in dit kloteland?"

Wat vindt je dan precies zo klote aan dit land, als Holleeder een lichtpuntje is?

in belgie hebben ze bendes de bende van nijvel....

tja nu heeft iedereen het dun in de broek voor holleder dus ben benieuwd;maar wat die
man te vertellen had heeft ie toch al gedaan niet??

Die is leuk.
Die italianen hebben capone
Wij hebben holleeder
De belgen dutroe

Moet nog veel erger worden qua vergelijkingen hoor.

2 Zware jongens van het criminele circuit vergelijken met een kindermoordenaar.

Topic move naar Gare Hanenhok maar?

Ik zou je hiervoor negatieve karma moeten geven, maar dan beginnen er weer mensen te huilen. Hoe haal je het in je hoofd om iemand als Wilders te vergelijken met Hitler.

Dat kun je niet maken he.De kerel die kan zorgen voor een betere toekomst.

Ja.. ik ben nog nooit zo trots geweest... :rolleyes:

Zweden heeft Volvo ???

we hebben trouwens ook Johan Verhoek - Wikipedia ! Die naam heb ik altijd nog onthouden uit m'n jeugdige journaals :D vette shit ouwe

Wat Italianen hadden Al Capone.
De Amerikanen hadden Al Capone. Deze man heeft nooit een voet in Italie gezet.

En deze dan :

Nederland

In de nacht van 4 op 5 februari 2005 werd de Vlaardinger Roland Z. opgepakt terwijl hij in de huid van zijn moeder liep en het verkeer aan het regelen was. Hij had haar "in opdracht van God" vermoord en gevild. Hij is veroordeeld tot TBS met dwangverpleging. Of hij wellicht door de film Silence of the Lambs, of door Ed Gein is geïnspireerd, wilde hij niet zeggen.

johan verhoek is nog steeds een grote hier in nederland... maar holleeder is wel degene die het in ieder geval in amsterdam voor het zeggen had...

We hebben ook de bende van Venlo.

'Schiet dan Stannie!'

Stannie Meijer, van de tandarts

"Dino, dat is dus gewoon de koning van de onderwereld. Dat is een keiharde. Ze sidderen allemaal voor hem. Echt, ze sidderen en ze beven. Ze durven niet verkeerd te knipogen."

Op 3 juli 2007 wordt bekend dat Soerel gezocht zou worden voor het opdracht geven tot liquidaties. Hij zou er een dodenlijst op nahouden op basis waarvan hij geregeld opdracht zou hebben gegeven aan huurmoordenaars. Dino Soerel wordt momenteel internationaal gezocht.

leuk baasje :D

Terug
Naar boven