pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
toe maar jongens, ik breng ik de toekomst wel een bijdrage.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Een meisje fietste langs. Toen ze voorbij, keek ze nog zo'n 3 seconden naar achter om mij te mire. Toen ze linksaf na kruispunt staarde ze me weer enkele second. Ik voelde goed. Bekeken, maar goed.
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:38 ----------
Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Zo had ik ook een pet op. Ik liep over fietspad. Ineens kwam er een ''homeboi'' van vroeger aankakken. Ik zag hem in eerste instantie niet omdat pet. Hij zei: ''soww kan het nog breder''.
Ik zei: ''Ja.''
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:42 ----------
Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik in de gym, ging ik even van die military presses doen. Ik pakte maarliefst vijfennegentig kilo. Ik vroeg iemand om te spot, omdat nog nooit vijfennegentig kilo. Hij spotte mij. Ik deed de vijfennegentig kilo acht keertjes. Nadat ik de vijfennegentig kilo had gedaan, zei mijn spotter: ''Knap hoor, 16 was je toch?''
Ik zei: ''Nee, ik ben 17 jaar.''
---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:48 ----------
Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik klaar was met train, en erg vrolijk was door vele PR, vertelde ik dit aan Thomastog. Thomastog zei: ''Kk k*tttt meso''. Ik vroeg: ''Ben je mire?''. ''Nee.'' zei hij. ''Je krijgt nog de groetjes van m'n moeder.'' (ik ken zijn moeder).
Speciaal voor jou.Ze worden elke keer beter pinda
Laatste was niet zo leuk, misschien kun je m wat beter maken met een foto van de moeder van thomas
HoezoUhm.. neeik ga mijn verhalen hier niet posten.. staat garant voor een shitstorm
![]()

Ach, hij heeft niks te vertellen want Hoody komt nooit het huis uit behalve om naar de gym te gaan.
En af en toe een bezoekje aan de fysio.
![]()
je hebt serieus nooit wat positiefs te melden over mij
ik denk dat je een verkeerd beeld hebt over me
net zoals 90% van DBBmarcelje hebt serieus nooit wat positiefs te melden over mij
net zoals 90% van DBB

marcelje hebt serieus nooit wat positiefs te melden over mij
net zoals 90% van DBB