XXL Nutrition

ITT: verhalen van mensen die jouw fysiek adoreren

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Een meisje fietste langs. Toen ze voorbij, keek ze nog zo'n 3 seconden naar achter om mij te mire. Toen ze linksaf na kruispunt staarde ze me weer enkele second. Ik voelde goed. Bekeken, maar goed.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:38 ----------

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Zo had ik ook een pet op. Ik liep over fietspad. Ineens kwam er een ''homeboi'' van vroeger aankakken. Ik zag hem in eerste instantie niet omdat pet. Hij zei: ''soww kan het nog breder''.

Ik zei: ''Ja.''

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:42 ----------

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik in de gym, ging ik even van die military presses doen. Ik pakte maarliefst vijfennegentig kilo. Ik vroeg iemand om te spot, omdat nog nooit vijfennegentig kilo. Hij spotte mij. Ik deed de vijfennegentig kilo acht keertjes. Nadat ik de vijfennegentig kilo had gedaan, zei mijn spotter: ''Knap hoor, 16 was je toch?''

Ik zei: ''Nee, ik ben 17 jaar.''

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:48 ----------

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik klaar was met train, en erg vrolijk was door vele PR, vertelde ik dit aan Thomastog. Thomastog zei: ''Kk k*tttt meso''. Ik vroeg: ''Ben je mire?''. ''Nee.'' zei hij. ''Je krijgt nog de groetjes van m'n moeder.''(ik ken zijn moeder).

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik mijn belachelijk gespierd lichaampje over de gymfloor sleepte, zag ik een klein iel mannetje naar mij staren. Ik verplaatste gewichten als een god, de grond onder mij beefde heftig, alsof de titaan Kronos himself zijn ijzerenketens had losgerukt en uit Tartarus klom. Constant voelde ik de aanwezigheid van een paar ogen. Een paar inferieure ogen. Benijd; zo erg had ik het nog nooit gevoelt. Het brandde in mijn huid. ''Wat is dit?'' Zei ik in mijzelf. Ik draaide mij om, en daar was het. Het klein iel mannetje, met grote ogen, trillend voor mijn gestalte.
Ik spreidde mijn lats en het was donker. Donker als de donkerste nacht. Het mannetje begon te zweten, een brok vormde in zijn keel en hij kon amper adem halen.
''En wie mag jij wel niet zijn?'' vroeg ik, met een meer kwaadaardige dan goed bedoelde glimlach op mijn gezicht. ''I.. Ik ben p..p..pasta s..saus, me.. meneer.'' Antwoordde het knaapje.

''HA! PASTA SAUS?'' ''J..j..ja meneer..'' ''Luister maar eens goed, 'Pasta Saus'. Ik ben hier de baas, en jij bent het niet eens waard mijn stront uit een rietje te zuigen, BEGREPEN? Nu leg jij potverdomme die dumbbells neer waar je net nog als een mong**l loopt te curlen en ga je SQUATTEN!''

P-Saus luisterde zonder aarzelen. Hij squatte de sterren van de hemel. Onze Pasta keek de beer aan met stralende ogen. Ik gunde hem geen blik. ''Hmh, I am dissapoint.''

Pasta Saus, verdrietig. Nooit meer hetzelfde, nooit meer de onschuld.
Een traan rolde van zijn wang.

Laatst bewerkt:
Vorige week maakte ik iets heel leuks mee, ik was op een feest en voelde me best breed dus ik heel breed door het huis heen lopen, serieus al die gasten die daar waren sprongen letterlijk aan de kant voor me.
Ik voelde me dus de king en liep verder door het huis en ja hoor daar waren de chicks, die trokken mijn t-shirt uit met geweld en begonnen me te versieren, een paar seconden later zag ik ze met smachtende ogen naar mijn gulp kijken, ik doe mijn gulp dus open en ja hoor ik word gepijpt door 7 chicks ( ze mochten allemaal om de beurt ) ik heb er een echt helemaal ondergespoten.
Toen ik dus savonds in bed lag dacht ik echt yes, als ik niet aan bodybuilden had gedaan en niet op dutchbodybuilding had gekeken had ik dit nooit meegemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
Ze worden elke keer beter pinda

Laatste was niet zo leuk, misschien kun je m wat beter maken met een foto van de moeder van thomas

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een slipjes collectie in alle maten en geuren.

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Een meisje fietste langs. Toen ze voorbij, keek ze nog zo'n 3 seconden naar achter om mij te mire. Toen ze linksaf na kruispunt staarde ze me weer enkele second. Ik voelde goed. Bekeken, maar goed.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:38 ----------

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Zo had ik ook een pet op. Ik liep over fietspad. Ineens kwam er een ''homeboi'' van vroeger aankakken. Ik zag hem in eerste instantie niet omdat pet. Hij zei: ''soww kan het nog breder''.

Ik zei: ''Ja.''

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 03:42 ----------

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik in de gym, ging ik even van die military presses doen. Ik pakte maarliefst vijfennegentig kilo. Ik vroeg iemand om te spot, omdat nog nooit vijfennegentig kilo. Hij spotte mij. Ik deed de vijfennegentig kilo acht keertjes. Nadat ik de vijfennegentig kilo had gedaan, zei mijn spotter: ''Knap hoor, 16 was je toch?''

Ik zei: ''Nee, ik ben 17 jaar.''

Vandaag ging ik lopend naar train. Ik droeg hemd, het was warm. Toen ik klaar was met train, en erg vrolijk was door vele PR, vertelde ik dit aan Thomastog. Thomastog zei: ''Kk k*tttt meso''. Ik vroeg: ''Ben je mire?''. ''Nee.'' zei hij. ''Je krijgt nog de groetjes van m'n moeder.'' (ik ken zijn moeder).

hmmmmmmmmm

• Topic Starter Topic Starter
In mijn eigen topic nog wel

in4picsvanthomas'moeder

Stond gister op schiphol terug van vakantie.

Tanned in mijn tanktop. Ik had nauwelijks slaap gehad en stond er met een hele realaxte houding dat niets me eigenlijk kon schelen en zag overal chicks in de rijen die me aan het mirren waren. ;)

Uhm.. nee:rolleyes: ik ga mijn verhalen hier niet posten.. staat garant voor een shitstorm:D

Hahaha, Pinda, geweldig!

Ach, hij heeft niks te vertellen want Hoody komt nooit het huis uit behalve om naar de gym te gaan.

En af en toe een bezoekje aan de fysio.

:trollface:

marcel:( je hebt serieus nooit wat positiefs te melden over mij:( ik denk dat je een verkeerd beeld hebt over me:(:( net zoals 90% van DBB

:roflol: At Peanuthead95 !
Jezus ....

Klein varkentje
Toen ik klein was, nog kleiner dan nu, was ik altijd al de kleinste, hoeveel ik mama's melk ook dronk ik bleef klein en niet erg sterk.Ik dronk zoveel totdat ik niet meer kon en zelfs dan ging ik vaak nog door. Mijn moeder,broertjes en zusjes sliepen al lang,maar ik zal groter en sterker worden dus dronk ik door. Mijn moeder zegt wie niet groot en sterk is moet slim zijn.Als je groot wil worden dan moet je veel slapen. Ik heb spijt dat ik daar niet naar heb geluisterd, want ik ben nog steeds kleine Eddy, maar mijn broers en zussen zijn groot, heel groot. Iedereen zegt altijd daar is kleine Eddy.Ik loop altijd stoer en maak me zo groot mogelijk, maar dan nog zeggen ze ooh wat schattig die kleine Eddy. Ik ben het zat.Nooit zal iemand mij meer kleine Eddy noemen.Het was stil in de schuur, iedereen lag te slapen. Ze snurkten zo hard dat ze kleine Eddy niet hoorden. Eddy had al een keer een gat gezien, waar hij mooi doorheen kon, nu was het wel een geluk dat hij zo klein was, maar aan de andere kant, had hij niet door dit gat gehoefen als hij groot was. Als hij groot was kon hij hier blijven. Waar zal ik heen gaan dacht kleine Eddy. Hij liep en liep. Ik wil groot worden, maar hoe? Opeens hoorde hij gepiep en gemiaauw. De kat wou de muis opeten. Kleine Eddy nam een aanloop en de kat was weg. Dank je wel zei de muis. Ik heet Mies en hoe heet jij? Ik heet Eddy, Kleine Eddy. Klein? zei Mies ik vindt je heel erg groot. Eddy moest er van huilen, hij was groot. Muis vroeg of Eddy bij haar wou wonen? Er stond een oud schuurtje in het weiland en daar kon Kleine Eddy wonen, want in Mies haar huisje kon hij niet wonen, daarvoor was hij veelste groot. En zo werd hij nooit meer kleine Eddy genoemd, maar sterke en grote Eddy

Mensen staan in de rij om mij complimentjes te geven :trollface:

Terug
Naar boven