AndroidHealthClinic

J goes MP3 player!

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Na jaren uitstel ontkom ik er niet aan om nu over te gaan van een discman naar een MP3 speler. Een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht werd eergisteren mijn discman fataal. (RIP voor de nabestaanden enzo. :( )

De reden dat ik nog tijden een discman gebruikte is omdat ik te beroerd ben om CD's om te gaan zetten naar MP3 formaat. Dit plus het feit dat ik 's ochtends aan de hand van mijn bui op dat moment wil besluiten welke muziek ik meeneem die dag. Maar met de hedendaagse opslagcapaciteit kan ik nu redelijk wat CD's erop kwijt. 1 Middagje bezig zijn en ze staan erop.

Mijn keuze is gevallen voor de Creative Zen V Plus @ 8GB. Toevallig nu bij bol.com, de grootste mediawinkel van Nederland | Welkom in de aanbieding voor 170,- . :)

Pics:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring met deze player? :)

Mooi ding.
Ik heb over een paar maand een nieuwe Ipod van 60 GB op de kop kunnen tikken voor 180 Euro. Op ebay.

Ik heb hem thuis liggen. Dat je er film op kan afspelen is overrated. Dat doe je dus gewoon echt NOOIT, het schermpje is daar gewoon te klein voor. Daarvoor heb ik de Creative Zen V 4GB gehad (zonder film dus), alleen die 4GB is NET niet genoeg. Op mp3shop heb ik een review geschreven over die speler: Creative Zen V 4 GB - reviews - MP3shop.nl
Check even Jeremy, Haarlem.

Ik gebruik 'm nog steeds dagelijks met veel plezier. Gewicht en geluidskwaliteit is van dusdanig niveau dat je erg tevreden zult zijn.

ik heb 'm, maar niet de plus uitvoering (dus zonder radio/video) Geluid is super! Blaast Ipod gewoon weg qua prijs/kwaliteit. Sportbandje is k*t van deze mp3 in tegenstelling met de sportband van m'n vorige mp3-speler (rekt mee): Philips PSA 615 6gb

68m0cib.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sportbandje is k*t van deze mp3 in tegenstelling met de sportband van m'n vorige mp3-speler (rekt mee)

Klopt, ik had ook die running pack erbij genomen, enige handige daarvan is, is dat je dat zwarte condoompje krijgt, met die grote clip. Dan kan je 'm alsnog gewoon aan je broek of shirt vastmaken. Die band die je erbij krijgt slipt steeds open.

Ik had er ook naar gekeken, maar heb zelf geen ervaring met het apparaat. Op kieskeurig staan meestal wel veel reviews, maar niet van al hoge kwaliteit.

Ben meer van IPOD (nano, mini), omdat ik veel livesets luister en je met een ipod makkelijk door nummers kan scrollen. Verder als je een nummer stopt en een dag later weer aanzet gaat hij verder waar die gebleven was.

Met winamp zet ik de muziek erop ipv Itunes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem thuis liggen. Dat je er film op kan afspelen is overrated. Dat doe je dus gewoon echt NOOIT, het schermpje is daar gewoon te klein voor. Daarvoor heb ik de Creative Zen V 4GB gehad (zonder film dus), alleen die 4GB is NET niet genoeg. Op mp3shop heb ik een review geschreven over die speler: Creative Zen V 4 GB - reviews - MP3shop.nl
Check even Jeremy, Haarlem.

Ik gebruik 'm nog steeds dagelijks met veel plezier. Gewicht en geluidskwaliteit is van dusdanig niveau dat je erg tevreden zult zijn.

Mooie review!

De 8GB is alleen in de Plus versie verkrijgbaar. En wie weet ga ik ooit nog wel eens FM luisteren ermee. ;)

Laatst bewerkt:
Ben meer van IPOD (nano, mini), omdat ik veel livesets luister en je met een ipod makkelijk door nummers kan scrollen. Verder als je een nummer stopt en een dag later weer aanzet gaat hij verder waar die gebleven was.

Het menu is ontworpen en gepatenteerd door Creative. Ipod gebruikt dit menu.

leuk speelgoed :D

Voor een paar euro meer heb je de 30Gb broervariant;) (180-200 Eurootjes)
Ben erg te spreken over Creative...

-Betere accu dan Ipod
-Beter geluid dan Ipod

Nadeel: Groter

Edit: Mooi scherm, betere besturing dan de oude voorganger (Creative touch die ik ook in mijn bezit heb) Veel extra's (radio, aansluiten tv etc.) en handig in gebruik. Oude oplader past erop, nadeel geen oplader bij maar wel opladen via usb. Ontwerp is verder minder mooi dan Ipod, maar ik vind ze prijs-kwaliteit veeeel beter.

Conclusie: GEIL

• Topic Starter Topic Starter
Tenzij het op verkoopscijfers uitdraait ;)

Ipod is inderdaad een verkoopsletje:D
Ook wel logisch want ze ziet er gewoon veel geiler uit...
Een dure h**r is het, maar het geld waard als je gaat om haar uiterlijk...
Ik ben meer iemand die gaat voor het innerlijk:rolleyes:

vind je het gek; alle bR3EZaHhs kopen Ipod.. :p

Terug
Naar boven