- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Na jaren uitstel ontkom ik er niet aan om nu over te gaan van een discman naar een MP3 speler. Een gevalletje onhandigheid en zwaartekracht werd eergisteren mijn discman fataal. (RIP voor de nabestaanden enzo.
)
De reden dat ik nog tijden een discman gebruikte is omdat ik te beroerd ben om CD's om te gaan zetten naar MP3 formaat. Dit plus het feit dat ik 's ochtends aan de hand van mijn bui op dat moment wil besluiten welke muziek ik meeneem die dag. Maar met de hedendaagse opslagcapaciteit kan ik nu redelijk wat CD's erop kwijt. 1 Middagje bezig zijn en ze staan erop.
Mijn keuze is gevallen voor de Creative Zen V Plus @ 8GB. Toevallig nu bij bol.com, de grootste mediawinkel van Nederland | Welkom in de aanbieding voor 170,- .
Pics:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand ervaring met deze player?
)De reden dat ik nog tijden een discman gebruikte is omdat ik te beroerd ben om CD's om te gaan zetten naar MP3 formaat. Dit plus het feit dat ik 's ochtends aan de hand van mijn bui op dat moment wil besluiten welke muziek ik meeneem die dag. Maar met de hedendaagse opslagcapaciteit kan ik nu redelijk wat CD's erop kwijt. 1 Middagje bezig zijn en ze staan erop.
Mijn keuze is gevallen voor de Creative Zen V Plus @ 8GB. Toevallig nu bij bol.com, de grootste mediawinkel van Nederland | Welkom in de aanbieding voor 170,- .

Pics:
Iemand ervaring met deze player?