Fitness Seller

J goes MP3 player!

31EC88VQ14L._AA280_.jpg

Yeahaa !!!

_new-ipod-shuffle.jpg

heb deze gekocht, supergemakkelijk aan je tshirt te "clippen" tijdens de workout of joggen, weliswaar 1 gig maar das meer dan 8uur aan muziek (volgens m'n itunes :p)

maar 'k heb ook nog een [Afbeelding niet meer beschikbaar]
BEST 30GIG MP3PLAYER EVER (met rockbox opensource firmware ;))

Met oortjes alleen kom je er niet;)
Het heeft een geweldige geluidskwaliteit, mede door de equalizer. Die EQ mist Ipod.

Creative ZEN Vision:m - Review - 'Beter dan een iPod!'
B R I G H T :: Uitpakparty: iPod vs Zen Vision M
Enkele meningen met mij*P

Je vergelijkt hem nu met de ZEN Vision. Dit is niet de mp3speler die MrJ wil hebben en eerlijk is eerlijk, de equaliser op de Zen V Plus is niet je-van-het. Natuurlijk kunnen er aanpassingen gedaan worden, maar met een goede koptelefoon (zelf gebruik ik Sennheiser) worden de vervormingen snel hoorbaar.
De kwaliteit is met alle recht 'goed' te noemen, maar met een uitgangsvermogen van tussen de 5-7mW zul je gewoon nooit echt een lekkere bass hebben, bijvoorbeeld.

Als je echt van perfect geluid wil genieten zou je 's moeten kijken naar iAudio bijvoorbeeld, die hebben een uitgangssterkte van 20mW per kanaal.

Je vergelijkt hem nu met de ZEN Vision. Dit is niet de mp3speler die MrJ wil hebben en eerlijk is eerlijk, de equaliser op de Zen V Plus is niet je-van-het. Natuurlijk kunnen er aanpassingen gedaan worden, maar met een goede koptelefoon (zelf gebruik ik Sennheiser) worden de vervormingen snel hoorbaar.
De kwaliteit is met alle recht 'goed' te noemen, maar met een uitgangsvermogen van tussen de 5-7mW zul je gewoon nooit echt een lekkere bass hebben, bijvoorbeeld.

Als je echt van perfect geluid wil genieten zou je 's moeten kijken naar iAudio bijvoorbeeld, die hebben een uitgangssterkte van 20mW per kanaal.

Ahaa, van die kanalen heb ik geen bal verstand maar dat bassprobleem heb ik wel! Zal eens luisteren naar die Iaudio...Maar of mijn budget dat toelaat...
Thnx iig...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inleiding
De Archos 404 is het instapmodel van de Generation 4 mediaspeler reeks van Archos. De Archos 404 biedt 30 GB aan opslag voor films, muziek en foto's. Dankzij het compacte 3,5" scherm en de dikte van slechts 1,5 centimeter is de Archos 404 een bijzonder compacte reisgezel. De 404 is ook nog verkrijgbaar in een camcorder uitvoering (de Archos 404 Camcorder) met een ingebouwde 1,3 megapixel camera. De Generation 4 spelerlijn werd in 2006 geïntroduceerd en bestaat uit de Archos 404, Archos 404 Camcorder, de Archos 504, de Archos 604 en de Archos 604 Wi-Fi. Al deze mediaspelers hebben een nieuw geanimeerd besturingssysteem, waardoor de apparaten gemakkelijk te bedienen zijn. Bij al deze spelers is een optioneel DVR station beschikbaar. Met deze 'dock' wordt je Archos een videorecorder en een videoplayer in één. In 2007 werd de Archos 704 aan de lijn toegevoegd.
Apparaat & afmetingen

De Archos 404 is een portable mediaspeler met een gewicht van 190 gram. De afmetingen van de speler zijn 100 x 78 x 15 mm. De gebruikstijd van de hangt af van de mate van gebruik.
Geheugen en connectivity

De Archos 404 heeft 30 GB intern geheugen (Harddisk). Dit geheugen is niet uitbreidbaar. Je kan je data door middel van USB 2.0 transferen van en naar je PC. Handig is de USB Host optie. Met deze functie kan je deze Archos gebruiken als stand alone harddisk om bijvoorbeeld je vakantiefoto’s (tijdelijk) op te slaan.
Multimedia

Met de Archos 404 kan je zowel audio (MP3, WMA, AAC3, AC3 en WAV) als video (MPEG-4, WMV, H.264 en MPEG-2) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De 404 is ook voorzien van een voicerecorder. Een ingebouwde FM radio ontbreekt echter.
Scherm & bediening

De Archos 404 heeft een door Archos zelf ontwikkeld besturingssysteem. Het firmware van de speler is upgradable. Je kan dus eventueel later nieuwere versies van het besturingssysteem installeren.

Afmetingen
Gewicht
190 gram
Formaat
100 x 78 x 15 mm
Formfactor
N.v.t.
Stroomvoorziening
Batterij
Li-Ion accu
Gebruikstijd
Afhankelijk van gebruik
Intern geheugen
Type
Harddisk
Grootte
30000 MB
Extern geheugen
Type
N.v.t.
Sloten
N.v.t.
Hoofdscherm
Soort
TFT
Gradaties
16777216
Kleurenscherm
Resolutie
320 x 240
Grootte
3.40 inch
Bediening
Toestelbediening
QWERTY
Touchscreen
Voicedial
Navigatie
GPS chipset
Type
N.v.t.
Aantal kanalen
N.v.t.
WAAS/EGNOS
TMC
Multimedia
FMTuner
Audioplayer
Audiorecorder
Audioformaten
MP3, WMA, AAC3, AC3 en WAV
Videoplayer
Videorecorder
Videoformaten
MPEG-4, WMV, H.264 en MPEG-2

Super snel makelijk je kunt er veel mee ...........beeld is super :D

Ik heb m ook, hij is echt vet goed. Helemaal krasbestendig enzo, heb m al 80 keer laten vallen, maar nog steedst zo goed als nieuw.
Ook goede geheugen enzo, alleen liedjes weghalen vind ik zon gedoe.

Verder echt een aanrader, goede keus.
Hij heeft heel veel extras heh. dat weet je al, maar ze werken echt goed. Je moet m gewoon nemen :P

8 gig voor 170 vind ik wel erg duur. Ik heb een iRiver van 20 gig en die was tijdje geleden nog maar 180 euro. Ook kleuren scherm en erg goed geluid.

Terug
Naar boven