El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Leviathan zei:Na een paar teleurstellingen, waaronder een aanmelding voor cursus horecaportier waarvoor ik pas in Oktober examen had kunnen doen, en een aanmelding voor opleiding Beveiliger-2, die is stukgelopen omdat de opleiding voor schooljaar 2005-2006 vol was heb ik toch een mogelijkheid in mn schoot geworpen gekregen.
Gozer op de sportschool hoorde mn verhaal aan en stelde voor dat ik eens contact op zou nemen met zijn werkgever.
www.securica.nl
Nu kan ik aankomende Donderdag alsnog al beginnen met de opleiding tot Beveiliger-2 via hen. Afgelopen Donderdag zijn de eerste lessen al geweest, maar kantje boord kan ik toch nog mooi meedoen.
Nadeel is dat de opleiding 1725 euro kost, en daar ik waarschijnlijk niet in aanmerking kom voor studiefinanciering, mag ik alles zelf betalen.
Wel heb ik de mogelijkheid om het bedrag in termijnen te betalen, dus ze zijn niet te beroerd om je een beetje mee te helpen.
Hopelijk kan ik het met het UWV op een accoordje gooien dat zo gauw mn WW termijn is verlopen, ik met behoud van uitkering de opleiding kan afmaken.
Otherwise....geen inkomen! Maar aangezien ik, in tegenstelling tot het merendeel van de soos-lopers, wel concrete toekomstplannen heb, zal het wel loslopen.
Ik wil je plezier niet verpesten man maar je bent aardig genaaid.
Die opleiding mag de €800 NIET overstijgen!!!
Zo kennen we bijv. allemaal wel het verhaal Best Alert, dat peperdure Bev.-2 opleidingen verzorgd, extra geld vraagt (€250!!) voor bemiddeling terwijl dat gratis is, te weinig plaats in de klassen heeft dus mensen moeten staan en nadien wil geen ander bedrijf je hebben omdat een papiertje behaald bij Best Alert geen reet voorstelt; je bent alleen genaaid.
Portiers, securitymensen en dergelijke zijn al bij Tros Radar geweest om zich te beklagen want een Bev.- opleiding via erkend instituut kost hooguit zo'n €800.
Ik heb je een tijdje geleden geadviseerd om bij zo'n erkend instituut te gaan vragen want beveiligingsbedrijven met eigen opleidings-cursussen vragen teveel geld...