XXL Nutrition

Jaar cel en tbs wegens bedreiging Geert Wilders

Zulke trieste gevallen idd meteen als voorbeeld nemen voor anderen die eraan zouden denken. Trouwens de vrouw was misschien amateuristisch, maar dat wil niet zeggen dat ze niet in staat was om iemand neer te knallen/steken.

Inderdaad, stel dat ze Wilders wat had aangedaan dan had natuurlijk het hele land op z'n kop gestaan en had deze vrouw veel harder aangepakt moeten worden van iedereen. Vind het ook een goede zaak..

:roflol:

Voor een gemiddelde verkrachting krijg je nog minder. (TBS kan lang duren. :D)

TBSérs zijn dominators in manipuleren, een dubbele bodem zetten en liegen en bedriegen.

De rol die ze aannemen is gewoon onvoorspelbaar. Daarom is het ook zo link, zodra ze buiten de muren lopen gaat de switch back to what it once used to be.

Overigens vind ik dit vrij dubieus. Je kunt immers niet stellen dat iemand z'n zelfcontrole kwijt is als het om Wilders gaat.

De man is zelf een TBSér, met z'n pessimistische blik zou hij geen vin verroeren als er voor z'n neus een Moslim geexecuteerd zou worden. Net zoals een SSér zo'n 60 jaar geleden.

Hoge straf en staat niet in verhouding met de werkelijkheid... dit soort dingen zijn nou eenmaal één van de nadelen van i-net. Je hoefd maar een willekeurige forum 'in te duiken' en je zult zien dat er heel veel gedreigd wordt op i-net.. zelf hebben mensen mij ook al achter hun pc'tje bedreigd puur en alléén omdat ik wat anders zei dan wat zij wilden horen.. in dit geval is het natuurlijk wel wat ernstiger aangezien de gegevens van Wilders veel makkelijker te zijn achterhalen dan die van mij en Wilders is een bekend persoon die makkelijker als doelwit gebruikt kan worden.
Vind het een beetje overdreven maar ben wel van mening dat internetbedreiging uberhaupt wat strengen aangepakt mag worden.

Als je zulke uitspraken doet als Wilders zitten dit soort dingen er nou wel in natuurlijk.. is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.

Typisch dat (extreem) linkse politici normaal worden behandeld door hun tegenstanders maar omgekeerd je al snel politiebescherming nodig hebt.

Na de moord op fortuyn zijn ook vele linkse politici bedreigd.

het is inderdaad typisch dat jij zo'n opmerking plaatst.

• Topic Starter Topic Starter
Na de moord op fortuyn zijn ook vele linkse politici bedreigd.

het is inderdaad typisch dat jij zo'n opmerking plaatst.

Ach mannetje toch, wat ben je toch aandoenlijk. Ik weet een leuk spelletje voor je: haal die plaat voor je kop heel even weg en tel dan snel hoeveel linkse en hoeveel rechtse personen de afgelopen jaren bescherming hebben of hebben gehad. En dan snel die plaat weer terug zodat je niet teveel schrikt van de werkelijkheid. :)

Ach mannetje toch, wat ben je toch aandoenlijk. Ik weet een leuk spelletje voor je: haal die plaat voor je kop heel even weg en tel dan snel hoeveel linkse en hoeveel rechtse personen de afgelopen jaren bescherming hebben of hebben gehad. En dan snel die plaat weer terug zodat je niet teveel schrikt van de werkelijkheid. :)

Yep, typisch antwoord, wederom. Eerst zeg jij dat linkse politici normaal worden behandeld. Dat is dus niet zo. En als ik jou enigszins nuance probeer bij te brengen door te melden dat er ook linkse politici bedreigd zijn, moet er ineens een conto opgemaakt worden. Zeg dat dan meteen.
Jij lijkt wel op Bos.

Jaar cel en tbs wegens bedreiging Geert Wilders

vrijdag 28 september 2007 14:43
Een 33-jarige vrouw uit Tilburg is door de rechtbank van Breda veroordeeld tot een jaar cel en tbs met dwangverpleging wegens het bedreigen van Tweede Kamerlid Geert Wilders. .De Tilburgse heeft tussen november 2006 en januari dit jaar meer dan honderd bedreigende e-mails gestuurd aan de PVV-leider

wat een trut ook, 1 keer dreigen is voldoende, daarna gewoon tot actie overgaan!!

toch?
;)

Als er ene tbs verdiend is het geert zelf wel!!!!

Bepaalde punten vind ik hem te extreem, sommige dingen heeft ie gelijk.
Dreigementen zijn fout. Mede door dat soort mensen betaal ik belastinggeld om hem te beschermen. Echter vind ik wel dat ze na moeten gaan of deze vrouw ooit tot een echte dreiging zou over gaan, of dat ze puur uit onvrede dwaze mails stuurde. Een jaar straf is niet niks voor wat tekst via een mail.

waarom komt hij niet eens gezellig op vakantie, samen met Rita Verdonk & Mark Rutte??

bestemming: Curacao
verblijf: Bon Futuro gevangenis
tijd: ...........voor eeuwig!
:D:D:D

Mag hij meteen die hirsi ali en esan junky meenemen.Verdienen imo allemaal hetzelfde lot!!!

waarom komt hij niet eens gezellig op vakantie, samen met Rita Verdonk & Mark Rutte??

bestemming: Curacao
verblijf: Bon Futuro gevangenis
tijd: ...........voor eeuwig!
:D:D:D

Hmm klus, ik ben zelfs ook erg rechts. Ik heb ook een bepaalde mening over groeperingen. Echter zal ik nooi teen gehel groep discrimineren. Ik zal een individu altijd beoordelen. Een antiliaanse vrouw die mij een vraag steld zal ik nooit anders beantwoorden als een van origine Nl'se. Idem voor een turkse of een marokaanse.
Echter ben ik wel van mening dat bepaalde culturen meer problemen met zich mee brengen.
Wilders brengt dit op een hele foute manier. Helaas. Hij zet mensen tegen elkaar op, maar ook tegen zichzelf.
Als ik hem was had ik juist meer goodwill willen hebben van bepaalde groeperingen (Marokaanse gemeenschap).
Hij disrespecteerd bepaalde groepen (dmv beledigingen) en dan zijn zijn onderhandelingen al afgelopen. Hij pakt het gewoon fout aan.

Als je de onvrede van de mensen langer wil stillen , zul je meer moeten doen als alleen maar roepen dat allah en de koran slecht en klote zijn.
Er zijn teveel goede mensen die ook moslim zijn om zo simpel als hem te redeneren.

Hij tekent langzaam zijn eigen doodvonnis (min of meer zal hij stiekem hopen dat ooit een aanslag word geprobeerd). Geeft hem min of meer zijn gelijk.

Hmm klus, ik ben zelfs ook erg rechts. Ik heb ook een bepaalde mening over groeperingen. Echter zal ik nooi teen gehel groep discrimineren. Ik zal een individu altijd beoordelen. Een antiliaanse vrouw die mij een vraag steld zal ik nooit anders beantwoorden als een van origine Nl'se. Idem voor een turkse of een marokaanse.
Echter ben ik wel van mening dat bepaalde culturen meer problemen met zich mee brengen.
Wilders brengt dit op een hele foute manier. Helaas. Hij zet mensen tegen elkaar op, maar ook tegen zichzelf.
Als ik hem was had ik juist meer goodwill willen hebben van bepaalde groeperingen (Marokaanse gemeenschap).
Hij disrespecteerd bepaalde groepen (dmv beledigingen) en dan zijn zijn onderhandelingen al afgelopen. Hij pakt het gewoon fout aan.

Als je de onvrede van de mensen langer wil stillen , zul je meer moeten doen als alleen maar roepen dat allah en de koran slecht en klote zijn.
Er zijn teveel goede mensen die ook moslim zijn om zo simpel als hem te redeneren.

Hij tekent langzaam zijn eigen doodvonnis (min of meer zal hij stiekem hopen dat ooit een aanslag word geprobeerd). Geeft hem min of meer zijn gelijk.

idd, zo denk ik er ook over!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Geert Wilders is wereldvreemd geworden. Hij wordt nu toch wel echt extreem. Als hij bij de volgende verkiezingen nog veel meer stemmen krijgt schaam ik me echt voor Nederland. Neemt niet weg trouwens dat hij af en toe wel een punt heeft, alleen jammer dat hij zijn geloofwaardigheid heeft verspeeld, waardoor bijna niemand enig punt van hem nog serieus neemt.

Geert Wilders is wereldvreemd geworden. Hij wordt nu toch wel echt extreem. Als hij bij de volgende verkiezingen nog veel meer stemmen krijgt schaam ik me echt voor Nederland. Neemt niet weg trouwens dat hij af en toe wel een punt heeft, alleen jammer dat hij zijn geloofwaardigheid heeft verspeeld, waardoor bijna niemand enig punt van hem nog serieus neemt.

als je nog twijfelt...........Curacao heeft plek genoeg!
;)

kom gezellig naar het paradijs op aarde!

Niet te hard roepen klus.
Anders hoor ik daar al die big mamma's roepen vol is vol;)

Terug
Naar boven