Fitness Seller

Jack heeft karma nodig jongens

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik vindt jack wel oke :D dus ik zeg dat hij meer karma nodig heeft, jullie ook steun hem op giro karma :laugh:

ja, kom eens op met die karma, een gratis keer meedoen met een gangbang voor iedereen die karma geeft. :D

• Topic Starter Topic Starter
gang bang voor karma verwacht ik toch wel een wijffie voor mij zelf

ik bedoel dat als er een niet anaal gepaald wil worden en ik sla haar knock out, dan bel ik iedereen, en dan mag je dus een keer gratis als je karma geeft, als iedereen om de beurt gaat weet je toch niet hoeveel er voor je geweest zijn :D

als ik nou emaal ben geweest dan heeft het voor jullie weinig zin meer, ik heb namelijk een enorm grote paal!

:p

kijken de gare hanen soms nooit in het foto topic, plaats ik eens pics van mijn goddelijk lichaam, krijg ik maar 6 reacties :(

Originally posted by Jack
kijken de gare hanen soms nooit in het foto topic, plaats ik eens pics van mijn goddelijk lichaam, krijg ik maar 6 reacties :(

een grote mond heeft ie alvast... nu de vraag kan zijn lichaam het formaat evenaren :D

Originally posted by Jack

Dat komt omdat niemand gelooft dat het jou foto's zijn, Jack :p

zou maare zo kunnnen, nou als ze het nietgeloven, er zit ook een gast op dit board die heeft een programmaatje daarmee kan je kleurcombinaties op het internet checken, kan je maybe kijken of ze echt vanb mij zijn.. :D

Terug
Naar boven