XXL Nutrition

jack3d alleen mengen met water?

Goettsch88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
68kg
Vetpercentage
20%
Ik gebruik zin kort jack3d maar vind het niet echt een lekkere smaak hebben.. kun je het ook ergens anders mee mengen dan water?

alvast bedankt..

Vruchtensap ofzo, voor de rest gewoon neus dicht en niet aanstellen.

ach gutsie, geen lekker smaakje. Alarm alarm.
srsly dat is toch een portie van 5gr ofzo? Kan je zelfs los in je bek gooien en meteen wegspoelen. Anders met vruchtensap, zitten wel extra carbs bij dan

74 kg @1m85.

Minder jacked, meer eten en minder zeiken om de smaak. :p

Broski, zit zelf ook vol aan de jack3d, f*kking jacked ben ik nu awyeah son!
I drink that shiz 4 breakfast, lunch and dinner.

met water is het beste, dan is het beste voor de opname. Ik vind het ook heerlijk spul, maar als me potje leeg is ga ik Noxipro is proberen. schijnt ook topspul te zijn..

met water is het beste, dan is het beste voor de opname. Ik vind het ook heerlijk spul, maar als me potje leeg is ga ik Noxipro is proberen. schijnt ook topspul te zijn..
noxipro makez my ballz itchy! had dat in het begin ook met jack3d nu niet meer hellaas :( - ik snap nooit dat mensen pre/w boosters vies kunnen vinden, enige die ik tegen vond vallen qua smaak was die van nox-pump van Dorian, weet dat daar meerdere versies van zijn. Hij was iig bruin van kleur.

Ik vind de vieste tot nu toe Unleash V3...
Noxipro vind ik tot nu toe de sterkste en ook nog lekkere PWO...

Ga je voor smaak dan zeker NoxiPro en het werkt ook nog is super, alleen snelle gewenning.

Ik ga nu voor Hemo Rage Ultra Black Concentrated, hopelijk morgen binnen. :D

OT: Beter neem je het gewoon met 200ml water, dan werkt het sneller. :) Ik heb vaak zat een gore PWO gehad, maar je moet het roeren en adem in en (lees) meteen naar binnen werken. Niet al te snel, anders verslik je je. :P

Terug
Naar boven