XXL Nutrition

James George Defares wist al in 1967 van de gevaren van de Pil (anticonceptie)

Nope, ze vondt het vreemd. Omdat we geen 800 kinderen willen heeft ze dat direct tijdens haar test bij de dokter laten onderzoeken. Schijnbaar kunnen ze aan gehalte van dit of dat kijken of de pil dan bij haar mogelijk niet goed werkt en of er stoffen van de pil actief hun werk doen. Dat was echter wel het geval. Het gebeurd zelden, als vermeld hierboven, maar in ons geval dus wel.

vrouwelijke of mannelijke dokter? jouw, haar of gezamelijke dokter?

TROLLS-TROLLS-EVERYWHERE-1.jpg

kerel, een goed genomen pil is 99% effectief, als je daarbij ook nog eens de kans dat het faalt juist op het foute moment dat je in staat bent zwanger te worden (want dat is ook nog niet zo'n simpel karwei) in acht neemt, dan kan je er vanop aan dat mesoectosaurus' vrouw een leugenachtige t**f is:)

Je gelooft die 99% maar die 1 % niet ?

Dat kan (en mag). Al zie ik niet in wat houston met de referenties te maken heeft, tenzij je reactie (kinderachtig) persoonlijk was, buitengesloten van de referenties:)

heb ff op kerel zn naam geklikt, en staat blijkbaar in de wetenschappelijke gemeenschap bekend als kwakzalver. Dit gepaard met het feit dat het nieuwsbericht van houston kwam geeft me geen zin dan nog verder te lezen;)
Sterker nog, iemand die dit wel zou doen bestempel ik als mentaal geretardeerd.

Ik vind houston wel handig, zodra hij iets post weet dat je dat het bullshit is. Je hoeft geeneens verdere research te doen.

heb ff op kerel zn naam geklikt, en staat blijkbaar in de wetenschappelijke gemeenschap bekend als kwakzalver. Dit gepaard met het feit dat het nieuwsbericht van houston kwam geeft me geen zin dan nog verder te lezen;)
Sterker nog, iemand die dit wel zou doen bestempel ik als mentaal geretardeerd.

Fair enough.

• Topic Starter Topic Starter
Staan toch ook al jaren waarschuwingen voor trombose in de bijsluiter. Dus waarom opeens deze ophef?

zeg ik ergens dat vrouwen iets moeten?

ik zeg alleen dat ze er minder zin in coïtus van krijgen.

serieus, dit is nieuwe informatie voor mij

verklaart meteen waarom mn vorige vriendin vaak ontoerekeningsvatbaar geil was. Ze slikte geen pil nl.

Terug
Naar boven