XXL Nutrition

Nieuws Jay Cutler's surgery

Ben benieuwt wat we na het herstel er nog van gaan zien.

Was hier al niet een topic over? No disrespect tegen TS :D

OT: ziet er wel crazy uit. Hij zal er wel goed van af komen :D

• Topic Starter Topic Starter

Zijn toch andere fotos ?

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 21:48 ----------

Was hier al niet een topic over? No disrespect tegen TS :D

OT: ziet er wel crazy uit. Hij zal er wel goed van af komen :D

No problem ;)
dit weet ik al maar het zijn andere fotos waar je de operatie ziet op zijn biceps :D

wow looks nasty :o

Ben benieuwt wat we na het herstel er nog van gaan zien.

EN ik denk dat zijn herstel maximaal 24 uur gaat duren :D

Die helm is bedoeld om niet gek in zn hoofd te worden van de high doses tren A. In die blauwe slang zit Primobolan, en die gele slang gebruiken ze voor volgens mij voor de insuline toevoer. In het blauwe ladenkastje wat naast hem staat zitten allerlei peptides. Dat witte kastje is een koelkastje met STH. Dat grote zwarte apparaat er achter is een testosterondispenser. DIt alles mag alleen afgekoppeld worden als Jay een uurtje gaat trainen.

Wel flauw dat hij alle trouwe lezertjes voor de gek houd en doet alsof hij nu in een ziekenhuis ligt met een "biceps tear".
VOlgens mij is hij echt net klaar met trainen en kijkt hij nu gewoon een potje American Football thuis op de bank.
"Just a standard day in the life of Jay CUtler"

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
EN ik denk dat zijn herstel maximaal 24 uur gaat duren :D

Die helm is bedoeld om niet gek in zn hoofd te worden van de high doses tren A. In die blauwe slang zit Primobolan, en die gele slang gebruiken ze voor volgens mij voor de insuline toevoer. In het blauwe ladenkastje wat naast hem staat zitten allerlei peptides. Dat witte kastje is een koelkastje met STH. Dat grote zwarte apparaat er achter is een testosterondispenser. DIt alles mag alleen afgekoppeld worden als Jay een uurtje gaat trainen.

Wel flauw dat hij alle trouwe lezertjes voor de gek houd en doet alsof hij nu in een ziekenhuis ligt met een "biceps tear".
VOlgens mij is hij echt net klaar met trainen en kijkt hij nu gewoon een potje American Football thuis op de bank.
"Just a standard day in the life of Jay CUtler"

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
:roflol:

Hij moest toch aan zijn biceps geopereerd worden?
Waarom hebben ze dan in hemelsnaam zijn hele harses ingepakt? :p

Terug
Naar boven