MuscleMeat

Je bent jarig en krijgt 140 euro...

Meer vrienden uitnodigen... ;)

af en toe ben ik benieuwd naar de progressie en stats van anti-sups volk

en hoeveel hun kwijt zijn aan voedsel om whey etc. te vervangen

Jij je al eens afgevraagd hoe ver je zou staan zonder fancy supplementen? Whey en creatine mono zijn een van de enigste nuttige supplementen. Maar daarbuiten is er nog een heel groot gamma van supplementen waar je veel voor betaalt maar is dat wel de extra progressie (als die er is) waard?

Trouwens mensen vervangen whey niet. Whey is om je eiwitten aan te vullen als je er niet komt met je voeding. In gewone voeding zitten ook nog andere voedingsstoffen buiten eiwitten... Van eiwitten alleen kun je niet leven.

Jij je al eens afgevraagd hoe ver je zou staan zonder fancy supplementen? Whey en creatine mono zijn een van de enigste nuttige supplementen. Maar daarbuiten is er nog een heel groot gamma van supplementen waar je veel voor betaalt maar is dat wel de extra progressie (als die er is) waard?

Trouwens mensen vervangen whey niet. Whey is om je eiwitten aan te vullen als je er niet komt met je voeding. In gewone voeding zitten ook nog andere voedingsstoffen buiten eiwitten... Van eiwitten alleen kun je niet leven.

ik weet wat ik gebruik en ik ken de toegevoegde waarde ervan, heb maar 1 sup gebruikt die geen effect op me had (wtf' pumped) dus vind het ook echt geen geld verspilling.

wat schijven :)

Heb toevallig net voor mijn verjaardag het volgende besteld bij XXL

- Combi pack No Xplode & Cellmass
- 4,5 kg Mammoth massgainer
- 1kg whey isolaat

Kwam uit op een bredrag van 142,5 euro :D

ik weet wat ik gebruik en ik ken de toegevoegde waarde ervan, heb maar 1 sup gebruikt die geen effect op me had (wtf' pumped) dus vind het ook echt geen geld verspilling.

Niet om te bashen maar ik ben echt nieuwschierig. Jij kent die toegevoegde waarde?

Wat was dat effect dan? Kun jij bewijzen dat je significant meer spiermassa, definitie, enz bent aangekomen/erop vooruit bent gegaan door een bepaald product?

Ik zelf denk vooral dat mensen graag in dingen geloven en dat het middel (als het werkt) grotendeels als placebo werkt.

Ik kan trouwens ook niet bewijzen dat ik er even hard op vooruitga zonder supplementen. Ik heb het wel whey en wheigtainer gehad maar op dat moment had ik het idee dat het me niks bracht. Zegt natuurlijk niks voor een ander maar ik vond het te duur daarvoor.

Zou het zo zijn dat als mensen er veel geld in stoppen dat mensen toch het idee hebben dat ze er meer moeite in stoppen(€) en dus ook (logisch) een grotere beloning(bijv spiermassa) zouden moeten krijgen?

Maar ik ben benieuwd hoe jij zeker weet dat het jou aan iets extra's heeft geholpen en hoe je dat weet?

Laatst bewerkt:
Whey isolaat & XXL Training Stack :D

Pak gewoon de echte basis: Hulk Force en Raw Iron 4kg Whey. Dan heb je dus je Whey, je Creatine, je Glutamine, je mineralen, je Beta-Alanine, je Dextrose, je Waxy Mais, je BCAA's en... dan houd je nog €40 over voor andere zaken!

Terug
Naar boven