MuscleMeat

Je eerste grijze haar...

ja dan word je oud he, hoe oud ben je?

Ik heb ze al een aantal jaar, precies weet ik het niet.

moet ik nog ondervinden, ik heb liever dat ze grijs worden, dan dat ze uit zouden vallen
hoe oud ben je?

En ik maar denken dat de mensen op dit forum ongeveer een leeftijd hebben van 20-30 jaar...

:jk: Ouwe, denk aan je bloeddruk!

:jk:

:)

:roflol:

Is genetisch bepaald bro, heeft niks met leeftijd te maken wanneer je 't krijgt.

Ik heb er nog geen , maar mocht ik er eentje hebben valt hij niet zo op tussen mijn blonde lokken .

hopelijk komt het niet door haar zelda :D

Nope, nog geen tegen gekomen

Uhmmmmm nee.

M'n vader (46) z'n haar wordt nu pas een beetje grijs.. maar zwart overheerst nog..

Sja, hoort erbij. Mwah.. jaar of 30 denk ik.
Maar worden er niet veel meer nu, of het gaat niet snel.

Valt me bij collega's met kinderen wel op dat het opeens redelijk snel gaat. Geen idee of er echt een verband is, maar het gevoel ligt er wel. ;)

Daarom scheer ik me kaal, zie ze lekker niet! Volgens mij heb ik er nog geen..

Rond mijn 40ste geloof ik...

tijdens het flossen? :P

Boven de 30, denk dat ik 32 jaar was. Maar er komt eigenlijk niet veel bij, het haar verdwijnt gewoon sneller :D

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Sja, hoort erbij. Mwah.. jaar of 30 denk ik.
Maar worden er niet veel meer nu, of het gaat niet snel.

Valt me bij collega's met kinderen wel op dat het opeens redelijk snel gaat. Geen idee of er echt een verband is, maar het gevoel ligt er wel. ;)

Ja die indruk heb ik ook wel eens ja. Weet iemand of het zo is dat je onder invloed van stress snel grijs wordt?

sorry dat ik het zeg zelda. Maar dit is het begin van het einde, knoop jezelf op en sterf eervol :) (nu het nog kan)

Terug
Naar boven