MuscleMeat

Je eerste grijze haar...

Ik heb er een paar sinds me pubertijd ???

Op m'n een 2 of 23ste. Ontdenkt door een vrouwtje waar ik naast wakker werd. En het worden er steeds meer.. M'n pa was compleet grijs rond z'n veertigste.

Wat is daar nu erg aan?????? Je kunt ze toch altijd verfen denoods...

Wees blij dat ze niet uitvallen!!!

Vanaf mijn 14e. Daarom heb ik het eraf geschoren. Je moet er een keer aan geloven he :(

Bij mij zijn er ook wel eens wat uit gevst, aantal jaren geleden al, en ben nu 23. ****'em, mooi grijs is niet lelijk.

nee absoluut niet grijs, maar wel beetje inhammen enzo, denk dat ik wel vroeg kaal zal worden :o nouja zodra dat begint gewoon alles eraf!

Ik krijg wss al vroeg grijze haren :o

Mn grootvader werd pas grijs op zn 70e dus dat zit wel goed.

Geen last van. Ik heb ook (donker)blond haar, dus dan zie je het sowieso niet snel. Maar m'n vader is nog steeds niet grijs, dus denk dat dat wel goed zit.

Mooi niet. Ik maak me eerder zorgen om kaalheid..:bang:

Vanaf m'n 16e een paar. Maarja, who gives a shit.

kerel bij mij op het werk is al 60 ofzo en nog steeds geen grijs haartje te zien.. en hij verft niet

heb er ook al enkele maar jullie zeggen grijs haar maar dat is het niet het heet anders dat is dus gewoon seniorenblond:D

Grijs is sexy :D . Heb er hier en daar ook een paar, komt eerder door de stress dan de leeftijd :P .

vorig jaar. ,heb er nu regelmatig een paar:(

Pfff jullie hebben het al over grijs haar, ik wacht nog steeds op me eerste schaamhaar.... :treuren:

ik krijg geen grijze haren!

ik bezorg anderen grijze haren!!!
:D

in men baard een tweetal maanden geleden, net als mijn eerste lachrimpels
wist je trouwens dat je schaamhaar altijd het eerste is dat grijs word?

Heb al een paar grijze manen op men koppie. Denk van mijn 25ste al ofzo.
But hey, I don't care, I'm still sexy :D

Terug
Naar boven