Fitness Seller

je eerste kuur

RvR

Freaky Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m78
Massa
105kg
ik weet zeer zeker dat ik ga kuren, maar ik wil het wel goed voorbereid hebben dus nu mijn vraag aan jullie

wat was jullie eerste kuur?
hoe beviel die? (wat waren je gains enzo?)

en tot slot:

wat is de ideale begin kuur volgens jullie? (winstrol/dianabol oral of meteen hardcore?)

bedankt!

Gelijk hardcore.
Veel meer massa, uit je eerste kuur moet je gewoon alles halen en niet zitten k*tten met d-bol of winstrol only

RvR neemt ook de stap naar de darkside.

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:
RvR neemt ook de stap naar de darkside.

haha ja.. maar niet meer voor deze zomer.. ik vind dat zomerkuren zo cliché.. ik wil gewoon achterlijk veel kilo's pakken en dat kan niet als je shredded wilt blijven voor de zomer.. ik begin denk juist meteen na de zomer.. en dan kuur ik een jaartje door voor de volgende zomer..

RvR zei:
haha ja.. maar niet meer voor deze zomer.. ik vind dat zomerkuren zo cliché.. ik wil gewoon achterlijk veel kilo's pakken en dat kan niet als je shredded wilt blijven voor de zomer.. ik begin denk juist meteen na de zomer.. en dan kuur ik een jaartje door voor de volgende zomer..

Goed zo!
Eerste (paar:P) kuur moet je gewoon voor de massa gaan.

Waarom zou je "shredded" in de zomer willen zijn?

ideale beginners kuur 500mg test en 200mg deca 10-12 weken evt. 4 weekjes d-bol int begin erbij of 2-3 weekjes winny erbij aant eind

Shredded is leuk als je ook een shitload aan muscles heb.
Ik heb nooit het nut gezien van cutten als je nog niet lang traint, jeehhhh een mens health lichaampje.

Mars zei:
Shredded is leuk als je ook een shitload aan muscles heb.
Ik heb nooit het nut gezien van cutten als je nog niet lang traint, jeehhhh een mens health lichaampje.

Yeah als jij die nu eerst eens had bereikt voor je aan de dboll ging ;) :D

Ik zou voor 500 mg test only gaan als ik het over mocht doen. Je kunt wel direct van alles erin kieperen of geweldige laaggedoseerde stacks maken van tig middelen, maar er moet ook wat overblijven voor later, en daarbij komt dat je pas kunt weten hoe je ergens op reageert als je het ALLEEN gehad hebt, en dus niet "gestacked". Na 500 MG test zou ik eens kijken hoe het beviel en wat de bevindingen waren om zodoende je "kuurcarriere" niet direct tot ongekende doseringen omhoog te krikken :D

Hardlopers zijn doodlopers...........

1-6 30mg dbol
1-10 500mg test e

daar zal je als a.s maagd hard zat op gaan!

1-10 500mg test E EW
5-10 40 mg winny ED

RvR zei:
ik weet zeer zeker dat ik ga kuren, maar ik wil het wel goed voorbereid hebben dus nu mijn vraag aan jullie

wat was jullie eerste kuur?
hoe beviel die? (wat waren je gains enzo?)

en tot slot:

wat is de ideale begin kuur volgens jullie? (winstrol/dianabol oral of meteen hardcore?)

bedankt!

RvR, jij hebt toch suikerziekte? Maakt dat niets uit?

He amigo's, die 30 mg dianabol 3 tabs dus..moet je die verspreiden over de dag? Of maakt dat niet uit..?

Terug
Naar boven