MuscleMeat

je eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Angerfist zei:
RvR, jij hebt toch suikerziekte? Maakt dat niets uit?

lijkt me niet.. ik zal anders wel even contact op nemen met mn sportarts, maar het lijkt me echt geen probleem..

ik weet in ieder geval wel hoe ik met insuline om moet gaan :p

welk type heb je dan rvr? 1 of 2? iig succes

RvR zei:
lijkt me niet.. ik zal anders wel even contact op nemen met mn sportarts, maar het lijkt me echt geen probleem..

ik weet in ieder geval wel hoe ik met insuline om moet gaan :p

bij ons zit er suikerziekte in de famillie, er bestaat een kans dat ik het ook heb of zal krijgen,

vandaar dat ik graag zou willen weten of je al contact hebt opgenomen met je sportarts..

ik wil namelijk ook ooit op 1 dag,,, eens lekker de spuit erin zetten..
alleen voordat dat gebeurt wil ik als eerst hardcore naturel verder komen de eerste 2/3/5 jaar. :D

Eerste kuur dianabol op 50mg/dag.

Erg goede gains behaald. 8-9kg in 6 wkn waarvan denk ik ongeveer 5-6kg spiermassa.

Ik zou de mensen wel adviseren om bij dit soort doseringen er een lage dosis anti-e naast te gebruiken. Uitgaande van mezelf als voorbeeld, is 3-4kg vet/vocht natuurlijk behoorlijk veel.

G21 zei:
1-6 30mg dbol
1-10 500mg test e

daar zal je als a.s maagd hard zat op gaan!

Vindt ik te zwaar voor een beginner. Met minder haal je minstens even goeie gains.

Ik heb vorig jr een gast als eerste kuur 250mg test. E en 200mg deca/week laten zetten. Die gozer was aan het einde vd rit aardig bijgekomen.

Leviathan zei:
Vindt ik te zwaar voor een beginner. Met minder haal je minstens even goeie gains.

Ik heb vorig jr een gast als eerste kuur 250mg test. E en 200mg deca/week laten zetten. Die gozer was aan het einde vd rit aardig bijgekomen.

Ik vind ze even zwaar tbh

IKKE zei:

Echt een licht kuurtje is deca/testo op 200/250mg/week ook niet.

Maar scheelt toch alweer 210mg AAS per week.

Geloof dat Jerry voor het eerst op 200mg deca/week ofzo heeft gekuurd. Hij is er prima opgegaan.

Leviathan zei:

Natuurlijk kan je minder zetten. Met Deca ernaast ja..

Je moet test wel op 500 mg als je het niet stackt (kben grote uitzondering met eigen kuur:p ).

Leviathan zei:

als we de dbol buiten beschouwing laten, komt het op hetzelfde neer!

test.e @ 500mg zal zeker wel volstaan als eerste kuur, alleen is het wel zo fijn na 1 week het "on"gevoel te hebben..vandaar de dbol..

test prop only zou evt een optie zijn, alleen is het vele prikken een nadeel!

IKKE zei:
Gelijk hardcore.
Veel meer massa, uit je eerste kuur moet je gewoon alles halen en niet zitten k*tten met d-bol of winstrol only

mee eens,

meteen knallen! je kunt maar 1 keer je eerste nemen.. Ik zou beginnen met een dianabole, deca, enth kuur en als toetje clomid.
hoeveelheden hangt voornamelijk af van je train ervaring, voeding, gewicht ed. succes!!

anders houd je een logje bij.. kan iedereen je ook meteen tijdens de kuur advies geven.

om op je vraag te beantwoorden: 19%

ga je je eerste kuurtje in zetten om te cutten?

Kuren

Ikzelf gebruik niks en ben dit niet van plan. Toch raad ik iemand die dit wel wilt gaan doen, er goed over na te denken. Plus ga naar een speciale dokter die aan een ziekenhuis verbonden is, of een praktijk. Doe bloedonderzoek en andere onderzoeken om na te gaan wat en waar nodig is om de voor jou gestelde doelen te kunnen behalen. Ik lees namelijk een hoop onzin. Bovendien kost een goed opgebouwde kuur, toch zeker een aantal duizenden euro's, mij is dit het niet waard.

Friso zei:
Ikzelf gebruik niks en ben dit niet van plan. Toch raad ik iemand die dit wel wilt gaan doen, er goed over na te denken. Plus ga naar een speciale dokter die aan een ziekenhuis verbonden is, of een praktijk. Doe bloedonderzoek en andere onderzoeken om na te gaan wat en waar nodig is om de voor jou gestelde doelen te kunnen behalen. Ik lees namelijk een hoop onzin. Bovendien kost een goed opgebouwde kuur, toch zeker een aantal duizenden euro's, mij is dit het niet waard.

Ik weet niet wat jij denk wat erin gaat maar het zijn geen diamanten die je in die spuit propt:D .Enkele duizende euro's worden pas gehaald bij wedstrijdjongens en bbers die een half jaar aan de HGH gaan bijv.Maar met een starters kuur kom je daar bij lange niet aan.

Friso zei:

Je lijkt me moeder wel .................shittttttttttttttttt :P

Friso zei:
Ik lees namelijk een hoop onzin

Weet je het beter ????

Terug
Naar boven