MuscleMeat

Je favoriete 'Hannibal' film?

Peiling Peiling Welke van de 4?

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Silance of the Lambs is geen film. Je bedoelt waarschijnlijk Silence of the Lambs?:)

silence of the lambs
hannibal
red dragon

Eerste natuurlijk.

De hoofdrolspeelster in deel 1 was veel sterker dan Julliene Moore. Ze had iets bedenkelijks, iets fragiels, iets mysterieus wat ik mis bij Moore.

waarom staat Manhunter niet in het rijtje???

Manhunter (1986)

omdat Anthony Hopkins daar Lector nog niet is? of omdat je em vergeten was?

anyhow ik ga nog steeds voor silence of the lambs, hoewel ik rising nog niet gezien heb

red dragon was het boek, manhunter was de verfilming daarvan.. in 2002 ofzo hebben ze die dus weer verfilmt alleen dan onder de titel red dragon (zelfde als het boek dus)

Silence of the lambs all the way.:D

Laatste deel heb ik overigens nog steeds niet gezien. Ben gelijk gaan downen nav dit topic:hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
waarom staat Manhunter niet in het rijtje???

Manhunter (1986)

omdat Anthony Hopkins daar Lector nog niet is? of omdat je em vergeten was?

anyhow ik ga nog steeds voor silence of the lambs, hoewel ik rising nog niet gezien heb

red dragon was het boek, manhunter was de verfilming daarvan.. in 2002 ofzo hebben ze die dus weer verfilmt alleen dan onder de titel red dragon (zelfde als het boek dus)

Manhunter hoort niet tot die serie.

Manhunter & Red Dragon zijn gebaseerd op hetzelfde boek, waarom zouden ze 2x dezelfde film maken? ;)

Silence of the lambs

Eergisteren Rising gezien en ik vond het maar saai eigenlijk ...

Silence of the Lambs! Hannibal ging nog wel. De rest niet.

Manhunter hoort niet tot die serie.

Manhunter & Red Dragon zijn gebaseerd op hetzelfde boek, waarom zouden ze 2x dezelfde film maken? ;)

Hannibal doet mee in die film, alleen dan gespeeld door Brian Cox... en aangezien de titel van de thread verwijst naar 'Hannibal'-films leek hij te ontbreken. maar waarschijnlijk wordt er hier dus alleen gedoeld op hannibal films met Anthony Hopkins ;)

Hannibal rising, zonder meer de beste.

Red dragon, veruit...de rest is vet, maar Red Dragon toch wel veruit het best van allemaal:D!

Silence pof the Lambs, no doubt.

Silence of the Lambs, met daarachter Red Dragon.

Silence of the Lambs.

Silence of the lambs

en the A-team natuurlijk. o nee dat is een andere Hannibal :duh:

Terug
Naar boven