MuscleMeat

Welke film vind jij underrated? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ik gezien. Image, Black en Patser schreven ze trouwens zelf. Op dat vlak hebben ze mij nog niet helemaal kunnen overtuigen.

Bad Boys III en Beverly Hills Cop IV enkel en alleen regisseren zal geen probleem zijn.

 
Patser heb ik wel gezien. Was met Ali B.


Vond Black beter. Patser is meer voortborduren op het succes van Black
 
Het was ook een beetje teveel satire op hoe het eraan toegaat in de Antwerpse drugwereld. Natuurlijk zitten er dat soort stumperds tussen, maar ze hadden iets relevanter kunnen bedenken.
 
Ook de hype die gecreëerd werd op voorhand.
Abnormaal hoe die film gepromoot was.
Mss lagen de verwachtingen te hoog.
Maar vond de film niet echt uitblinken op eender welk vlak.
 
Ex Machina.

 
Zien we wel vaker in Vlaanderen. De Loft destijds... Een dertien in een dozijn thriller.
Een van de grootste flops.
Snap niet dat ze dit in Amerika ook gemaakt hebben.
 
Helaasheid der dingen was wel eens iets speciaal.
 
Had meer in mn hoofd hoe die films gehypet worden door de media. Kijk je en dan is het geen fluit aan. Kan mij die hormonenmafia boeien. En zn niet werkende piemelke.
Spoiler alert.
De muziek was wel goed.
Zeker in die discotheek.
Bucci bag.
 
Goed geregisseerd en geacteerd.

Alleen lijk ik hem na meerdere kijkbeurten nog steeds niet te snappen. Het criminele aspect is, wat mij betreft, eigenlijk het subplot. De obsessie van Jacky Vanmarsenille met Lucia Schepers het echte verhaal. Dat kwam niet erg goed aan bod. Er bleven teveel vragen onbeantwoord.


Ik had eigenlijk niet geraden dat Jeroen Perceval geen West-Vlaming is, maar Antwerpenaar. Het accent van Schoenaerts, eveneens uit Antwerpen, leek me ook aardig goed gedaan.
En zn niet werkende piemelke.
Gezien zijn AAS gebruik zou het moeten werken.

Twee zaken stoorden mij wel op dat vlak:
  1. We zagen hem nooit met gewichten slingeren, terwijl hij toch gespierd was.
  2. In de voorlaatste scène spuit hij al z'n vialtjes leeg alsof het hem een (agressieve?) 'rush' (o.i.d.) zou moeten geven.
Daarna krijgen we deze scène die de insinuatie compleet maakt.

 
Best wel zonde. Ze hadden meer kunnen halen uit het personage Jacky Vanmarsenille.
 
Back
Naar boven