XXL Nutrition

je groei genen stimuleren met dit product!?

Ik vraag me af en toe af wat die PR mensen bij MT slikken, Tell Sell is er niets bij.

Genen stimuleren... :roflol: "Nog een pilletje uranium?"

Haha, tuurlijk kun je genen stimuleren! Zo creepy is dat niet, alle steroidhormonen doen het ook. Ow wacht die zijn ook eng :angstig:

Maar het verhaal bij dit produkt lijkt me wat opgeklopt, zitten er een stelletje aminozuren en gemodificeerde aminozuren in:rolleyes:
Nu ja eigenlijk werkt er indirect heel veel op de genen, bij alles wat je eet word er uiteindelijk via een ingewikkeld pad wel een aantal genen gestimuleerd (en als je niets eet weer andere, dus je bent nooit veilig voor je eigen genen! :evilred:)

ja leuk en nu ?
misschien even biologie boeken erbij pakken wat verschil is tussen hormonen en genen manipulatie ?

zoek ook gelijk even op wanneer dit mogelijk is en wanneer niet

genen aanpassen doen ze al langer maar ga eerst maar is opzoeken hoe dat werkt en wanneer dit mogelijk is.

Bij deze Belgian Bluebulls manipuleren ze de genen NA de geboorte, want dat is waar jij op doelt. Dat is waarom dit zo uniek is, genetische manipulatie gebeurt al heel lang, maar deze koeien zijn de eerste levende wezens die NA geboorte aangepast zijn. Resultaten zijn uiteraard niet per direct, maar over de loop van een aantal jaar.

Mijn punt is, genetische onderzoekers claimen dat genetische manipulatie binnen nu en 15 jaar mogelijk is bij mensen, plain and simple. Of het veilig is is een 2de.

Beetje jammer he, als iemand toch wat meer weet als jij in de eerste instantie dacht. :)

Bij deze Belgian Bluebulls manipuleren ze de genen NA de geboorte, want dat is waar jij op doelt. Dat is waarom dit zo uniek is, genetische manipulatie gebeurt al heel lang, maar deze koeien zijn de eerste levende wezens die NA geboorte aangepast zijn. Resultaten zijn uiteraard niet per direct, maar over de loop van een aantal jaar.

Mijn punt is, genetische onderzoekers claimen dat genetische manipulatie binnen nu en 15 jaar mogelijk is bij mensen, plain and simple. Of het veilig is is een 2de.

Beetje jammer he, als iemand toch wat meer weet als jij in de eerste instantie dacht. :)

gotte admit i'm impressed
maar zoals je zelf aan aangeeft
maar deze koeien zijn de eerste levende wezens die NA geboorte aangepast zijn.
bij mensen dus niet
genen stimuleren met een supje zit er dus nog niet in heh

Het is geen genetische manipulatie als je zegt genen stimuleren;)
Als je een gen stimuleert word het actief dat wil zeggen er word een RNA transcript van gemaakt, daar word dan een eiwit transcript van gemaakt en dat eiwit heeft een bepaalde funktie etc.
Niet alle genen worden voortdurend afgeschreven dan hebben ze wat stimulatie nodig voor ze actief worden. Er worden heel de tijd allerlei genen geactiveerd en geremd in normale stofwisselingsprocessen, en het is inderdaad een leuk streven om dat bewust in een bepaalde richting te sturen.
(pff de jip en janneke taal gaat me weer niet zo goed af geloof ik maar goed:o)

Het is geen genetische manipulatie als je zegt genen stimuleren;)
Als je een gen stimuleert word het actief dat wil zeggen er word een RNA transcript van gemaakt, daar word dan een eiwit transcript van gemaakt en dat eiwit heeft een bepaalde funktie etc.
Niet alle genen worden voortdurend afgeschreven dan hebben ze wat stimulatie nodig voor ze actief worden. Er worden heel de tijd allerlei genen geactiveerd en geremd in normale stofwisselingsprocessen, en het is inderdaad een leuk streven om dat bewust in een bepaalde richting te sturen.
(pff de jip en janneke taal gaat me weer niet zo goed af geloof ik maar goed:o)
Je laat m'n hartje sneller kloppen met al die moeilijk woordjes van je.:o

Je laat m'n hartje sneller kloppen met al die moeilijk woordjes van je.:o

ik vind het vrij irrelevant eerlijk gezegd.
een uitleg over iets wat in die mate hier absoluut niet van toepassing is.

et doet geen **** ( relativeren )
dus bogus

ja sorry hoor, eerst maken jullie er een heel verhaal over genetische manipulatie van dan lijkt het toch dat jullie het niet helemaal goed begrepen hebben!
en dat reclame praatje is geschreven met wetenschappelijke pretenties dus dan moet het ook op die manier gelezen worden!
als jullie nou meteen zeggen het doet geen ****, dat is inderdaad duidelijkere taal waar je meer aan hebt maar waarom dan eerst de genetische manipulatie verhalen die er al helemaal geen bal mee te maken hebben:rolleyes:?

maar goed, ik ben al weg:rolleyes:

ja sorry hoor, eerst maken jullie er een heel verhaal over genetische manipulatie van dan lijkt het toch dat jullie het niet helemaal goed begrepen hebben!
en dat reclame praatje is geschreven met wetenschappelijke pretenties dus dan moet het ook op die manier gelezen worden!
als jullie nou meteen zeggen het doet geen ****, dat is inderdaad duidelijkere taal waar je meer aan hebt maar waarom dan eerst de genetische manipulatie verhalen die er al helemaal geen bal mee te maken hebben:rolleyes:?

maar goed, ik ben al weg:rolleyes:

ik kwam niet met filmpje :P
we zijn wel blij met je uitleg hoor
niveau mag hier wel wat omhoog
maar ik dacht ik zeg even het doet geen **** ( relatief ) om te voorkomen dat mensen straks insinuatie krijgen dat het wel werkt vanwege jouw uitleg

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het maar het zou in theorie toch mogenlijk moeten zijn om genen op de dubbele dna stengen te prikkelen waardoor ze de doormiddel van de rna(enkele streng) de info afgeven aan het cytoplasma waardoor het de eiwit metabolisme kan vergroten.
dus het stimuleren van de cel zou dan toch kunnen!
En manipuleren gebeurt alleen door wijziging van het dna(genen).

Terug
Naar boven