XXL Nutrition

Je laten ontdopen...

• Topic Starter Topic Starter
oh, das niet bepaald een leuke gedachte moest je vroeg of laat eens uitchecken. Langs de andere kant is het inderdaad misschien een laatste wanhopig toevlucht van een stervende mens

Dit is dan ook waar het hele christelijke geloof uit ontstaan is, nl uit menselijke zwakte. Ik heb gewoon aanvaard dat ik in wezen niets voorstel en even vergankelijk ben als alles in de natuur. Daarom vind ik het christelijke geloof en alles wat er mee te maken heeft ook zo onrespectvol tegenover het leven. Christenen belasteren de aarde door een verzinsel, een geloven in een soort beter leven na de dood voor werkelijkheid te laten doorgaan. Een uitgeblust en laf figuur zoals Jezus wekt ook gewoon haat op, gewoon omdat het volledig tegennatuurlijk is, hetzelfde met priesters. De voorbije 2000 jaar christelijk geloof is gewoon een ontzettende menselijke schande en vergissing geweest, daarom vind ik ook niet dat men kan blijven doorgaan met de huidige tijdrekening. Men begint imo het best gewoon terug met een schone lei. Maar zolang de mensen het christelijk geloof blijven misbruiken als het hen goed uitkomt en het niet consequent van zich beginnen afwerpen als het grootste vergif, zit dat moment er voorlopig nog niet aan te komen.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven