AndroidHealthClinic

je meest ontroerende films?

marley and me....op het moment dat marley doodgaat.
Denk dan aan mn eigen hond, die nu 11jr is....Swat zat al bijna te janken bij het steriliseren van haar, toen ze haar narcose kreeg :p

Schlinders List

Interview with the vampire, zo'n 15 jaar geleden voor het eerst gezien en daarna nog vele malen. De beste film die ik ooit gezien heb en de ontwikkeling van Louis is in many ways an analogy of my life en mijn uiteindelijke dood door bevriezing in februari van dit jaar, toen het zo koud was.

http://www.youtube.com/watch?v=bDH7P0qvSMU

The Yearling (1946)

2 c**k's 2 holes, perfecte film. Echt dat einde, hoe ze de liefde tonen door een orgasme in elkaars mond te geven, prachtig toch?

Die ene film waar dat jochie basketballer wordt met die hond, dan moet hij zn hond achterlaten en gooit hij die bal weg zodat die hond er achteraan gaat en dan gaat hij snel weg.

srs

Edit:

vanaf 3:30

http://www.youtube.com/watch?v=APutwJMShYU

Deze ken ik nog van vroeger... Vroeg me laatst nog af hoe die ook al weer heette maar wist 't niet meer.. T enige wat me ook echt bij gebleven was van die film was die hond die dat yoghurt bakkie leeg likt.
Karma voor jou..

.
Ontopic : Heb zat series of films gehad waarbij er kippenvel momenten inzaten..
Vaak zijn soundtracks op zich al genoeg.. Bijvoorbeeld : The Pacific for oboe and strings, Band of Brothers, Hachiko a dog story etc etc.

Heb alleen nooit moeten janken om een film. Dus ik blijf op zoek naar de ene film.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 22:06 ----------

Ow en mensen die niet tegen dierenleed kunnen moeten Elfenlied (Anime) kijken, waarbij t hondje vermoord word.. Das gwn sick.. Serie heb ik overigens niet gezien

50/50

Titanic

Moment dat Hitler in Der Untergang zo tekeer ging over het verraad van Himmler... trouwste der vertrouwelingen. Ik moest toen wel wenen. Ook toen hij Blondi liet afmaken... droevig.

Once upon a time in America
Titanic (no homo)

weet niet precies, was een tekenfilm van vroeger

iig ging het over een paar dieren die in een boom leefden en toen werd het bos omgezaagd... gezien als kind maar wat was dat zielig zeg :roflol:

en natuurlijk bambi... **** dit heb ik voor het laatst 12 jaar geleden gezien

http://www.youtube.com/watch?v=HqUS9cTgpuE

Die Hachi film vond ik best droevig.

Stond leuke familiefilm op enz, dus ik gehuurd met mijn zoon, zit de gozer bijna te janken en ik vond het ook behoorlijk dramatisch.
Later me vrouw en haar zus laten kijken, Janken dat ze deden vooral haar zus kon er de volgende dag niet over praten zonder te janken.
:roflol:
hehehehe

Mr Olympia 2007 DVD het moment waarop Coleman zijn afscheid aankondigt en een staande ovatie krijgt. Dan kom je erachter dat er nooit meer zo iemand zal zijn die zo goed is komt niet meer niemand zal daar bij in de buurt komen
Prachtig dit :roflol:

shawshank redemption
CE7BR.png

The hangover, toen ze dat chinese jongetje uiteindelijk nog terug gevonden hadden

Terug
Naar boven