AndroidHealthClinic

Nieuws Jean-Claude Van Damme krijgt hartaanval op set

Bezoekers in dit topic

kearress

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
1.744
Waardering
100
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


NEW ORLEANS - De Belgische acteur Jean-Claude Van Damme (50) kreeg een lichte hartaanval op de set van zijn nieuwe film. Dat meldt filmsite Twitchfilm.net.

Volgens Twitchfilm.net zou de actie-acteur de dag na zijn 50ste verjaardag tijdens de opnamen van 'Weapon', zijn nieuwe film die in New Orleans wordt gedraaid, hevige pijnen in de borst hebben gevoeld. Vervolgens werd hij naar het ziekenhuis overgebracht.

Showbizzsite WENN bevestigt het nieuws en voegt eraan toe dat de productie van de film wordt uitgesteld. Dit moet Van Damme de kans geven om in zijn Belgische woning, en in het gezelschap van zijn echtgenote Gladys Portugues, te herstellen. 'The Muscles From Brussels' zou het inmiddels goed stellen.

Noch Van Dammes management noch de producers van 'Weapon' waren bereikbaar voor commentaar, maar de productie van de film zou niet in gevaar zijn. "De opnamen werden niet stilgelegd, wel aangepast zodat de scènes met Van Damme op een ander moment kunnen worden gedraaid", zegt een Amerikaanse filmjournalist. "Alles is zo goed als klaar."
 
Dan heeft hij nog geluk gehad blijkbaar :s
 
duidelijk een beetje te hard gefeest met wit poeder
 
Leeft zeer ongezond idd, moest er vroeg of laat van komen.
 
Tja... wel schokkend nieuws opzich.
 
:rolleyes: Kan het maar beter rustig aan doen.
 
Die heeft ook flink gekuurd in zijn jonge jaren...
 
Maakt niet uit imo, jean-claude is net zoals chuck norris.. die kunnen nooit dood gaan
 
Een hartaanval op Twitchfilms :roflol:
 
Leeft zeer ongezond idd, moest er vroeg of laat van komen.

Is dat zo? Nooit geweten joh.

Wel een vette titel, "weapon."

Jean zal de weapon wel zijn denk ik :D
 
Maakt niet uit imo, jean-claude is net zoals chuck norris.. die kunnen nooit dood gaan

+ 1

Zal wss toch door al dat cocaïnegebruik zijn van enkele jaren geleden. Nu is hij al enkele jaren clean dacht ik.
 
Is dat zo? Nooit geweten joh.
Heeft hij zelf ook bekend in interview. Volgens mij zat hij tijdens dat interview ook aan de coke trouwens. Hij was erg hyper en zelfzeker toen. Je ziet het ook aan zijn gezicht, hij heeft heel snel rimpels erbij gekregen en ingevallen huid tegenover vroeger. Kenmerken van ongezonde levensstijl.
 
ik heb dat in dit topic al gepost dat het fake was maar somehow verwijderd geweest :s
 
Waarom zou iemand dat verwijderen, ik iig niet.
 
Anaboluh he, overduidelijk..
 
Wtf het is fake:roflol: Hoe kan het ook anders, Jean Claude die een hartaanval krijgt, yeah right:roflol:
 
50 jaar, en hij ziet er uit als 180.

"The muscles from Brussels" is nog maar een schim van wat hij ooit was, hij staat totaal niet meer synoniem aan zijn nickname.
 
Back
Naar boven