Fitness Seller

Jeff Seid updates topic

hij kan toch best natty zijn, als je bedenkt dat ie van zn 14e al bezig is en niet meer echt lijkt te groeien nu

hij kan toch best natty zijn, als je bedenkt dat ie van zn 14e al bezig is en niet meer echt lijkt te groeien nu

Ik had ergens een foto gezien waar bij stond ' 12 years old ' en toen had hij ook wel al wat. Of hij werkelijk 12 jaar was toen kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar als t klopt geloof ik ook wel dat het natty kan. Als je gewone pics ziet van op festivals enzo (onbewerkt) ziet hij er nu ook weer niet zo abnormaal uit ...

Die gast is niet natty en voor een chemisch geassisteerde BB'er vind ik hem bijzonder matig. Snap niet wat mensen in deze grotere vorm van Bieber zien.

hij kuurt echt niet zo vol gas zoals sommige hier beweren, year round tren yeah right..

Zijn progressie door de jaren heen is veel te gestaag om echt AAS te misbruiken, hij is echt geen natty nee maar geloof echt niet dat hij zo absurd veel gebruikt

hij kuurt echt niet zo vol gas zoals sommige hier beweren, year round tren yeah right..

Zijn progressie door de jaren heen is veel te gestaag om echt AAS te misbruiken, hij is echt geen natty nee maar geloof echt niet dat hij zo absurd veel gebruikt

Hij is indd een user en geen abuser ;)

Als je geld kan verdienen en er goed uit moet zien kost het meer moeite om het natuurlijk te doen dan gewoon (al is het maar wat test) wat in je reet te rammen. Alsof het predicaat ''natuurlijk'' je nog wat kan boeien als je bitches, fame en geld krijgt voor je lichaam.
Hij is niet bijster groot, maar dat hoeft nog geen indicatie te zijn dat hij niets gebruikt. Hij is gewild voor de esthetische look en z'n faggotish hoofd. Iets wat héél makkelijk te behouden is als je ietsiepietsie anabolics erin ramt.

dat is waar, en de year round hardheid wijst er wellicht ook op. Het enige wat ik dan wel constateer, is dat ie vanaf zn allereerste foto zo'n beetje al goeie genetics en beetje spieren had. En de droogheid is ook altijd geweest zo te zien..dus misschien dat t in theorie bij hem wel kan, maar dat ie nu zoals de rest liever wat gebruikt en feest dan constant zn op te letten

dat is waar, en de year round hardheid wijst er wellicht ook op. Het enige wat ik dan wel constateer, is dat ie vanaf zn allereerste foto zo'n beetje al goeie genetics en beetje spieren had. En de droogheid is ook altijd geweest zo te zien..dus misschien dat t in theorie bij hem wel kan, maar dat ie nu zoals de rest liever wat gebruikt en feest dan constant zn op te letten

wat.

• Topic Starter Topic Starter

Wat8.jpg

pff, die jongetjes zouden mij echt irriteren

Hij is gewoon n held
HaterzZ

Ik vind ook helemaal niet dat hij homo achting overkomt.

Gezien zijn deadlift form in het verleden op zich niet gek dat hij een onderrug blessure heeft :roflol: Die awkward stalkers.. :roflol:

Hier lijkt zijn size en droogheid natty haalbaar srsly.

Terug
Naar boven