AAACEEE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed fysiek maar wat een fl**ker zeg... Dit soort gasten maken dat ik me soms schaam om te moeten zeggen dat ik van bb houd.
Dat zwoel in de spiegel kijken met puitende lipjes.... wrrrggggghggghghghg irritant.
Goed fysiek maar wat een fl**ker zeg... Dit soort gasten maken dat ik me soms schaam om te moeten zeggen dat ik van bb houd.
Dat zwoel in de spiegel kijken met puitende lipjes.... wrrrggggghggghghghg irritant.
Ben 't met je eens pik. Gast geilt gigantisch op zichzelf, verschrikkelijk irritant.
Ben 't met je eens pik. Gast geilt gigantisch op zichzelf, verschrikkelijk irritant.
snap trouwens ook niet waarom die duitser alles nog eens moet vertalen...
precies alsof alle duitsers retarded zijn en geen basistermen zoals oefeningen, aantal sets, aantal reps,... in het engels begrijpen
en het maakt die filmpjes ook nog eens nodeloos dubbel zo lang

Ik zal zijn filmpjes of shit ook nooit opzoeken, maar als het hier voorbij komt mag ik er toch wel op reageren ? Jij vind dit dus normaal gedrag voor een man?
Ik zal zijn filmpjes of shit ook nooit opzoeken, maar als het hier voorbij komt mag ik er toch wel op reageren ? Jij vind dit dus normaal gedrag voor een man?

Ik zou meteen tekenen voor zijn fysiek & zelfvertrouwen, maar zolang hij die semi homo erotische blijft uitstralen zal ik er geen filmpjes of dergelijke van zien. Waarom dan posten in dit topic? Ik heb geen leven.
Idd in mijn optiek is zijn gedrag raar, Tuurlijk zal het voor sommigen normaal zijn. Voor sommigen gasten is het normaal om door 5 andere gasten in hun reet te worden genomen. Tis idd maar net waar je van houdt.normaal gedrag bestaat dat? zijn jouw termen, is voor iedereen anders
Zijn fysiek is gewoon goed punt, en had ie t nou nog met wat humor gedaan als Zyzz bijvoorbeeld dan had t misschien nog amusant geweest maar als dit een baas is, dan maar geen baas sorry.Of je haat hem of je houd van hem. Punt is wel dat iedereen het altijd over hem heeft dus hij is best wel een baas
nee, maar ik heb vroeger genoeg duitsers gekend die vlot engels spraken en begrepen
er waren er maar bitter weinig die geen woord engels begrepen eerlijk gezegd